דף הבית » תרופות סבתא » קשרי שיער – 17 תרופות של סבתא נפלאה הפועלת במשפחה
dadadad daddada  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd ddaddadcdaa

קשרי שיער – 17 תרופות של סבתא נפלאה הפועלת במשפחה

מהם קשרי שיער?

קשרי שיער הם בעיה שכיחה בין כל סוגי השיער.הם נגרמים כאשר השיער מסתבך ונדבק.זה יכול להוביל לבלגן סבוך של שיער שקשה לנהל, ויכול לגרום לשבירה ונזק לשיער.

קשרי שיער יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל צחצוח, סטיילינג ואפילו שינה.אם לא מטופלים, קשרי שיער יכולים להוביל לשבירה, קצוות מפוצלים ואפילו נזק קבוע לשיער.

17 הסעדים של סבתא נפלאה הפועלים במשפחה

למרבה המזל, ישנם סעדים רבים שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להפחית את התרחשות קשרי השיער.להלן 17 תרופות של סבתא נפלאה הפועלת במשפחה:

1.השתמש במסרק רחב שיניים

התרופה הראשונה היא להשתמש במסרק רחב שיניים כדי לסרק בעדינות כל קשרים וסבכים.התחל בקצוות השיער ועבד בדרך שלך לשורשים.זה יעזור להפחית את השבירה והפגיעה בשיער.

2.השתמש במזגן חופשה

שימוש במזגן חופשה יכול לעזור להפחית את התרחשות קשרי השיער.המזגן מספק שכבת מגן סביב השיער, מה שהופך אותה פחות לסביר להתייחס.

3.הימנע מעיצוב חום

סטיילינג חום, כמו ייבוש מכה, יישור והתכרבל, יכול לגרום לשיער להיות יבש ושביר, מה שהופך את הסבירות להיוון יותר.נסה להימנע ככל האפשר על סטיילינג חום.

4.מברשת לפני השינה

צחצוח שיערך לפני השינה יכול לעזור להפחית את התרחשות הקשרים.צחצוח יעזור להסיר כל סבכים וקשרים שיכולים להתרחש במהלך הלילה.

5.השתמש בכרית משי

שימוש בכרית משי יכול לעזור להפחית את התרחשות הקשרים.משי הוא חלק הרבה יותר מבדים אחרים, כך שהוא עוזר להפחית את החיכוך והסבך בזמן שאתה ישן.

6.צמה לפני השינה

קלוע לשיערך לפני השינה יכול גם לעזור להפחית את התרחשות הקשרים.צמה עוזרת לשמור על השיער במקום, מונעת סבכים וקשרים.

7.השתמש בשמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לקשרי שיער.זה עוזר להרטיב את השיער ולהפוך אותו לניהול יותר.לעסות כמות קטנה של שמן קוקוס לשיערך לפני הצחצוח כדי לעזור להפחית קשרים.

8.השתמש במסכת שיער

שימוש במסיכת שיער יכול לעזור להזין ולחזק את השיער, מה שהופך אותו פחות לסביר להתייחס.חפש מסיכה המיועדת במיוחד לקשרי שיער.

9.לעסות את הקרקפת

עיסוי הקרקפת יכול לעזור להפחית את התרחשות קשרי השיער.לעסות את הקרקפת עם קצות האצבעות שלך בתנועה סיבובית למשך מספר דקות כדי לעזור לשחרר קשר כלשהו.

10.השתמש בבחירת שיער רחבה

שימוש בבחירת שיער רחבה יכול לעזור להסיר בעדינות קשרים וסבכים מבלי לגרום לשבירה או נזק לשיער.

11.לנתק שיער רטוב

שיער רטוב מתנתק יכול לעזור להפחית את התרחשות הקשרים.הרבה יותר קל לנהל שיער רטוב, ולכן עדיף לנתק אותו כשהוא לח.

12.הימנע מתסרוקות הדוקות

תסרוקות הדוקות, כמו קוקו ולחמניות, עלולות לגרום לשיער להתעבר.נסה להימנע מתסרוקות הדוקות ככל האפשר.

13.לקצץ באופן קבוע

חיתוכים רגילים יכולים לעזור להפחית את התרחשותם של קשרים וסבכים.זמירה של קצות השיער תעזור לשמור על בריאותו וניתנת לניהול.

14.השתמש בשמן שיער

שימוש בשמן שיער יכול לעזור להפחית את התרחשות הקשרים.שמני שיער עוזרים לציפוי גדילי השיער, מה שהופך אותם פחות לסביר להתייחס.

15.השתמש במנתח שיער

שימוש במנתח שיער יכול לעזור להפחית את התרחשות הקשרים.חפש דלקלר המעוצב במיוחד לקשרי שיער.

16.לעטוף שיער בצעיף משי

עטיפת השיער במשי

למנוע קשרי שיער עם התרופות הביתיות של סבתא

סבתא הייתה גברת חכמה – היא ידעה דבר או שניים על ניהול קשרי שיער.וגם כיום, התרופות הביתי שלה יכולות לעזור לנו לשמור על שיערנו במצבו הטוב ביותר.להלן 17 תרופות של סבתא הגדולה שהועברו דאוn דרך הדורות:

1.השתמש במסרק רחב שיניים

שימוש במסרק רחב שיניים הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לסייע במניעת קשרי שיער.מסרק מסוג זה עוזר לנתק את השיער בעדינות, מבלי לגרום לשבירה או משיכה כלשהי.זה גם עוזר להפיץ את השמנים הטבעיים בשיערך באופן שווה יותר.

2.אל תשטף את השיער שלך יתר על המידה

שטיפת שיערך לעתים קרובות מדי יכולה להפשיט אותו מהשמנים הטבעיים שלו ולהשאיר אותו נוטה יותר לסבכים.נסה להגביל את שטיפת השיער שלך פעם או פעמיים בשבוע, ולהשתמש בשמפו ומרכך עדין.

3.מצב לאחר שטיפה

תמיד תנאי את השיער שלך אחרי שאתה שוטף אותו.זה יעזור למנוע מהשיער שלך להתייבש ולהיות נוטה יותר לקשרים.בחר מרכך המיועד במיוחד לסוג השיער שלך.

4.השתמש במזגן חופשה

שימוש במרכך חופשה יכול לעזור למנוע מהשיער שלך להיות יבשים וסבוכים.מזגנים משאירים עוזרים לחות ולהגן על שיערך מפני האלמנטים, שיכולים לעזור במניעת קשרים.

5.מברשת בזהירות

בעת צחצוח השיער, הקפד להשתמש במברשת רכה והתחל בקצוות.זה יעזור להפחית את הסיכון לשבירת שיער וסבכים.

6.הימנע מתסרוקות הדוקות

קוקו, צמות ולחמניות הדוקות יכולות לשים מאמץ רב מדי על השיער שלך ולהוביל לקשרים.נסה להימנע מתסרוקות הדוקות וללכת למראה משוחרר יותר ונינוח יותר.

7.הימנע מעיצוב חום

עיצוב חום יכול גם לשים לחץ רב מדי על השיער שלך ולהפוך אותו ליותר נוטה לקשרים.נסה להגביל את השימוש שלך בכלי עיצוב חום ובחר בתסרוקות טבעיות עדינות יותר.

8.השתמש בשמנים טבעיים

שימוש בשמנים טבעיים כמו קוקוס, חוחובה או שמן ארגן יכול לעזור לשמור על שיער לחות ופחות מועדים לקשרים.לעסות את השמן לקרקפת שלך ולקצוות השיער שלך לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.הימנע מכימיקלים קשים

כימיקלים קשים כמו אקונומיקה וצבעים קבועים יכולים לגרום לשיער שלך להיות יבש ושביר, מה שעלול להוביל לקשרים.בחר בשיטות סטיילינג טבעיות יותר והשתמש בצבעים טבעיים במידת האפשר.

10.השתמש במסכת שיער

שימוש במסיכת שיער פעם בשבוע יכול לעזור לשמור על לחות בשיער ופחות מועדים לקשרים.בחר אחד שעוצב לסוג השיער שלך, והשאיר אותו לפחות 20 דקות לפני שטיפתו.

11.הימנע מתייבוש מגבות

ייבוש מגבות שיער יכול לגרום לו להיות יבש ושביר, מה שעלול להוביל לקשרים.במקום זאת, נסו לסחוט בעדינות מים עודפים עם הידיים או לעטוף את שיערך במגבת מיקרופייבר.

12.אל תפרוץ יתר על המידה

צחצוח שיערך לעתים קרובות מדי עלול לגרום לו להיות יבש ושביר, מה שעלול להוביל לקשרים.נסה להגביל את הצחצוח שלך רק פעם או פעמיים ביום ולהשתמש במברשת רכה.

13.השתמש בכרית משי

שינה על כרית משי יכולה לעזור למנוע מהשיער שלך להיות יבש ושביר, מה שעלול להוביל לקשרים.גם כריות המשי עדינות על שיערך ועוזרות לשמור על כך שהיא נראית מבריקה ובריאה.

14.השתמש בסרום שיער

שימוש בסרום שיער יכול לעזור לשמור על שיערך רך ולחות, שיכול לעזור במניעת קשרים.בחר אחד שמתוכנן במיוחד לסוג השיער שלך והשתמש בו כמה פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

15.נסה שטיפת חומץ תפוחים

שימוש בשטיפת חומץ תפוחים יכול לעזור לשמור על שיערך רך ומנותק.מערבבים 1 חלק חומץ תפוחים עם 4 חלקים מים ושימוש כשטיפה סופית לאחר השמפו.

16.הימנע מעצבי יתר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן