דף הבית » תרופות סבתא » שיעול תינוק – 21 התרופות של סבתא סודית המקובלות ברחבי העולם
daddaddc daaddadda  ddaadaddaddaa dadc daddaad daddddaa ddeda

שיעול תינוק – 21 התרופות של סבתא סודית המקובלות ברחבי העולם

שיעול הוא סימפטום שכיח של מחלות רבות ויכול להיות נושא רציני אם לא נותר מטופל.זה יכול להיות קשה במיוחד לתינוקות, מכיוון שהם צעירים מכדי להבין מה קורה להם ואינם מסוגלים לתקשר את אי הנוחות שלהם.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על שיעול של תינוק.להלן 21 מהסעדים המקובלים והסבתא המקובלים ביותר והסבתא מרחבי העולם.

דבש

דבש הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי טבעי שיכול לעזור להרגיע את גרונו של התינוק ולהפחית את הדלקת.חשוב להשתמש רק בדבש גולמי ואורגני, מכיוון שזה סוג הדבש היחיד שהוא בטוח לתינוקות.ניתן לקחת דבש בכוחות עצמו או לערבב עם מים חמים ולנתן לתינוק לפני השינה.עדיף להימנע מאכיל דבש לתינוקות מתחת לגיל 12 חודשים מכיוון שהוא יכול להכיל נבגים שיכולים לגרום לסוג נדיר של הרעלת מזון.

Steam

קיטור הוא דרך נהדרת לא רק לפנות את דרכי הנשימה של התינוק אלא גם להפחית את הדלקת והגירוי שיכולים להגיע בשיעול.מלאו קערה במים חמים והניחו מגבת מעל ראש התינוק ואת הקערה כדי ללכוד את האדים.התינוק צריך לשבת לפחות רגל הרחק מהקערה.הקיטור אמור לעזור לשחרר את הריר בריאות התינוק ולהקל עליהם להשתעל אותו.

טיפ ייחודי

כדי להפוך את הקיטור ליעיל עוד יותר, הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס או מנטול למים.שמנים אתריים אלה יכולים לעזור לפתוח את דרכי הנשימה עוד יותר ולספק הקלה נוספת.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי חזק שיכול לעזור להפחית את שיעול התינוק.כדי להכין סירופ ג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית דבש אחת וכפית מים אחת.תן לתינוק כפית אחת של הסירופ שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להכין תה על ידי תלול שתי כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים מבושלים למשך חמש דקות.תן לתינוק כפית התה שלוש פעמים ביום.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח יכול לעזור להפחית את שיעול התינוק על ידי שחרור הריר בגרון והפחתת הדלקת.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.תן לתינוק כפית אחת של תמיסת מי המלח שלוש פעמים ביום.וודא שהתינוק לא בולע את הפיתרון.

אלה רק חלק מהתרופות הטבעיות שהועברו לאורך דורות כדי להקל על שיעולו של התינוק.אם השיעול של התינוק שלך נמשך, עדיף לפנות לייעוץ רפואי מהרופא שלך.

חלק 2: פתרונות יעילים יותר לשיעול לתינוקות

שיעול אצל תינוקות הוא בעיה שכיחה שיכולה להיות מדאיגה ומציקה עבור הורים ומטפלים.אמנם חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם השיעול נמשך, אך ישנם גם כמה תרופות פשוטות וטבעיות ששימשו סבתות ברחבי העולם במשך מאות שנים.בחלק 2 זה של המאמר, נחקור כמה פתרונות יעילים יותר לשיעול לתינוקות.

1.דבש

דבש הוא בעל פתיחה טבעי ויכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול.כדי להשתמש בדבש כתרופה לשיעול לתינוק, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים.תן את התערובת לתינוק כדי ללגום או להשתמש בטפטפת כדי למקם את הדבש ישירות על לשון התינוק.וודא שהדבש אורגני וגולמי, מכיוון שמוצרי דבש מסוימים עשויים להכיל סוכרים נוספים שיכולים להיות מסוכנים לילדים קטנים.

2.Steam

Steam היא דרך יעילה וטבעית לעזור להפחית את השיעול ולנקות את דרכי הנשימה.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והניחו אותה על משטח בטוח.הניחו מגבת מעל ראש הילד וקערת המים, ויוצרים אפקט דמוי אוהל, ונתנו לילד לנשום את הקיטור למשך 10-15 דקות.זה יעזור לשחרר ריר ולהפחית את השיעול.

3.צמחיםטיז

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה או ג’ינג’ר יכולים לעזור להפחית את השיעול ולהרגיע את הגרון.לשימוש, תלול כפית אחת של תה הצמחים בכוס מים רותחים.אפשר לתערובת להתקרר ולתת את התערובת לתינוק בגימות קטנות.ניתן לעשות זאת עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח יכולים להיות דרך יעילה להפחתת שיעול.לשימוש, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.תן את התערובת לתינוק לגרגר עם טפטפת או להשתמש בהן כדי למקם את התערובת ישירות על לשון התינוק.זה יעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר, שיכול לעזור להפחית את השיעול.

שאלות נפוצות

האם תינוקות יכולים לשתות תה צמחים?

כן, ניתן לתת תה צמחי מרפא לתינוקות בלגימות קטנות.עם זאת, חשוב לוודא שתה הצמחים מקורר לפני שהוא נותן אותו לתינוק.חשוב גם לבדוק עם רופא לפני שהוא נותן תה צמחים לתינוק.

מסקנה

שיעול לתינוק יכול להיות חוויה מפחידה ומציקה עבור הורים ומטפלים.אמנם חיפוש ייעוץ רפואי חשוב, אך ישנם גם כמה תרופות פשוטות וטבעיות ששימשו סבתות ברחבי העולם במשך מאות שנים.במאמר זה חקרנו כמה מהתרופות הללו, כמו דבש, קיטור, תה צמחים וגרגלים של מי מלח.על ידי שימוש בסעדים אלה, הורים יכולים לעזור להפחית את השיעול ולהרגיע את גרונם של התינוק שלהם.

חשוב לציין כי תרופות אלה לא צריכות להחליף ייעוץ וטיפול רפואי.אם השיעול נמשך או מחמיר, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מרופא.בנוסף, חשוב להשתמש בדבש אורגני וגולמי, מכיוון שמוצרי דבש מסוימים עשויים להכיל סוכרים נוספים שיכולים להיות מסוכנים לילדים קטנים.בשימוש נכון, תרופות טבעיות אלה יכולות להיות דרך בטוחה ויעילה להפחתת שיעול ולהרגיע את גרונו של תינוק.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן