דף הבית » תרופות סבתא » שיעול לילדים – 7 תרופות סבתות אמינות וחמות
daddaddc dcddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa ddde

שיעול לילדים – 7 תרופות סבתות אמינות וחמות

שיעול בילדים: 7 תרופות סבתות אמינות וחמות
שיעול בילדים יכול להוות מקור מצוקה עיקרי הן עבור הילד והן עבור ההורים.זה יכול לגרום לילות ללא שינה, קושי בנשימה, הידוק בחזה ואפילו ירידה בתיאבון.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא אמינות וחמות שיכולות לעזור לילד להרגיש טוב יותר.במאמר זה נדון בשבעה מהסעדים היעילים והמנחמים ביותר של סבתא לשיעול בילדים.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא אחד התרופות הפופולריות והנפוצות ביותר של סבתא לשיעול בילדים.הידוע כי השילוב של דבש ולימון מרגיע ומרגיע מאוד את הגרון.השילוב של דבש ולימון יכול גם לעזור לשחרר כל ריר שנאסף בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, שלב 1 כף דבש עם המיץ מחצי לימון.מערבבים את השניים יחד ונותנים אותם לילד, כשלעצמו או בכוס מים חמים.

תה צמחי מרפא

תה צמחים יכול להיות תרופה של סבתא יעילה ומנחמת לשיעול בילדים.יד ידוע כי תה צמחים מרגיע ומרגיע את הגרון, והם ידועים גם שהם עוזרים לשחרר כל ריר שנאסף בגרון.כמה מהתה הפופולרי ביותר של צמחי מרפא לשיעול כוללים קמומיל, שורש ליקוריץ ושורש מרשמלו.להכנת התה, פשוט תלולים את עשבי התיבול במים חמים למשך 10-15 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש או לימון, אם רוצים.תן את התה לילד לשתות.

טיפ ייחודי ומועיל

כשמשתמשים בתה צמחי מרפא כתרופה של סבתא לשיעול בילדים, חשוב להשתמש רק בצמחי מרפא אורגניים ואיכותיים.זה יבטיח שהתה יהיה טהור ויעיל ככל האפשר.

Steam

Steam הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית ויעילה לשיעול בילדים.Steam עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ולשחרר כל ריר שנאסף בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מלאו קערה או אגן במים חמים והרכיבו את הילד מעליו, הקפידו לשמור על ראשם ופניהם מכוסים במגבת.אפשר לילד לנשום את הקיטור למשך 10-15 דקות.ניתן להשתמש בתרופה זו גם בשילוב עם כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס, שידוע כי הוא יעיל עוד יותר לשחרור הריר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית ויעילה לשיעול בילדים.ידוע שג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי והוא יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון, שיכול לעזור להפחית את השיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסף כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ותלול למשך 10-15 דקות.מסננים את התה ונותנים אותו לילד לשתות.

שום

שום הוא תרופה של סבתא נוספת לשיעול בילדים המשמשים במשך מאות שנים.שום ידוע כי הוא אנטי דלקתי טבעי והוא יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסיפו כמה שיני שום כתוש לכוס מים חמים ותלולים למשך 10-15 דקות.מסננים את התה ונותנים אותו לילד לשתות.

מי מלח

מי מלח הם עוד תרופה של סבתא פופולרית ויעילה לשיעול בילדים.מי מלח ידועים כאנטי-דלקתיים טבעיים והם יכולים לעזור להפחית את הדלקת בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסף כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.תן את מי המלח לילד לגרגר ואז לירוק החוצה.

מכשיר אדים

לבסוף, מכשיר אדים הוא עוד תרופה של סבתא יעילה ומנחמת לשיעול בילדים.מכשיר אדים עוזר להוסיף לחות לאוויר, שיכול לעזור להפחית את השיעול.חשוב להשתמש במגזר אדים עם מים מסוננים כדי להבטיח שהילד לא ייחשף לאף מזהמים או חיידקים.

שיעול בילדים יכול להוות מקור מצוקה עיקרי עבורגם הילד וגם ההורים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא אמינות וחמות שיכולות לעזור לילד להרגיש טוב יותר.הסעדים שנדונו במאמר זה כולם בטוחים ויעילים, ויכולים לספק לילד הקלה נחוצה.

תרופה 1: Honey & Lemon

זהו אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לשיעול.כדי להכין תרופה זו, ערבבו חלקים שווים דבש ומיץ לימון סחוט טרי.תן כפית אחת מהתערובת הזו לילדך כל כמה שעות.הדבש עוזר להרגיע את הגרון והלימון עוזר לנקות את העומס.

תרופה 2: שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך יעילה להפחית את הסימפטומים של שיעול.מלאו קערה במים חמים ומהבילים.הניחו מגבת מעל ראש ילדכם והקערה, כך שניתן יהיה לשאוף את האדים.זה יעזור לשחרר כל ריר בדרכי הנשימה ולהקטין את חומרת השיעול.

תרופה 3: שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בשיעול ומחלות נשימה אחרות.להכנת תה שורש מרשמלו, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.תן לתה להתקרר ולתת לילדך כפית אחת כל כמה שעות.תרופה זו יכולה לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.

תרופה 4: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המועילה לטיפול בשיעול.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כפית דבש אחת ותנו אותו לילדכם כל כמה שעות.החומץ עוזר לפרק את הריר והדבש עוזר להרגיע את הגרון.

תרופה 5: מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית פופולרית לשיעול.כדי להכין תרופה זו, ערבבו בצל אחד וסננו את המיץ.תן לילדך כפית מיץ בצל כל כמה שעות.המיץ עוזר לפנות כל ריר בדרכי הנשימה ולהקטין את חומרת השיעול.

תרופה 6: מרק שום

מרק שום הוא תרופה מיושנת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בשיעול.להכנת מרק שום, מבשלים שתי שיני שום בכוס מים אחת.תן למרק להתקרר ולתת לילדך כפית אחת כל כמה שעות.לשום תכונות טבעיות אנטי בקטריאליות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת השיעול.

תרופה 7: תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית לשיעול.כדי ליצור תרופה זו, תלולה כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.תן לתה להתקרר ולתת לילדך כפית אחת כל כמה שעות.הג’ינג’ר מסייע בהפחתת הדלקת בגרון ולהפחית את חומרת השיעול.

סבתות תמיד היו מקור אמין של תרופות טבעיות לשיעול.שבע הסעדים הללו קלים לייצור ובטוחים יחסית לילדים.עם זאת, אם השיעול של ילדכם נמשך יותר מכמה ימים, חשוב להתייעץ עם רופא.

שאלות נפוצות

  • ש: מה התרופה הטבעית הטובה ביותר לשיעול?
  • A: דבש ולימון הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לשיעול.שאיפת קיטור, שורש מרשמלו, חומץ תפוחים, מיץ בצל, מרק שום ותה ג’ינג’ר הם גם תרופות יעילות.

שיעול

שיעול הוא סימפטום שכיח להצטננות, אלרגיות ומחלות נשימה אחרות אצל ילדים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על שיעול.סבתות תמיד היו מקור אמין לתרופות טבעיות לשיעול, ושבע התרופות הללו הן מהפופולריות ביותר.דבש ולימון, שאיפת קיטור, שורש מרשמלו, חומץ תפוחים, מיץ בצל, מרק שום ותה ג’ינג’ר הם כולם תרופות יעילות שיכולות לעזור להפחית את חומרת השיעול.עם זאת, אם השיעול של ילדכם נמשך יותר מכמה ימים, חשוב להתייעץ עם רופא. wikipedia.org הגדרת שיעול לילדים .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן