דף הבית » תרופות סבתא » שיעול יבש – 18 תרופות של סבתא לרגיעה שכדאי להכיר
daddaddc ddda  daadaddaddaa dadc daddaad dcdadddad dadbddd

שיעול יבש – 18 תרופות של סבתא לרגיעה שכדאי להכיר

שיעול יבש יכול להיות סימפטום מעצבן ומפריע מאוד.זה יכול להפריע לחיי היומיום שלך ולגרום לך להרגיש לא בנוח.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך דורות כדי לעזור להרגיע ולהרגיע את הגרון.להלן 18 תרופות של סבתא לשיעול יבש שכדאי להכיר.

1.דבש

דבש הוא פינוק מתוק ודביק ששימש זה מכבר להרגעת כאב גרון.הוא עמוס בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ושותה אותו לאט.לחלופין, הוסיפו כפית דבש לכוס תה חם.

2.תה מנטה

תה מנטה משפיע מרגיע על הגרון ויכול לעזור להקל על שיעול יבש.תלול שקית תה מנטה במים חמים במשך חמש דקות או הוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי מנטה לכוס מים חמים ותיהנו.

טיפ ייחודי:

לקבלת טעם אינטנסיבי יותר, נסה להוסיף כמה טיפות שמן מנטה לכפית דבש לפני שתוסיף אותו לתה.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא עשיר בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון ובעל תכונות אנטיבקטריאליות.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו לאט.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא עמוס בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.מוסיפים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד לכוס מים חמים ותלולה למשך חמש דקות.מוסיפים כפית דבש ושותה אותו לאט.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו משמש זה מכבר כתרופה טבעית לשיעול יבש.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך חמש דקות ושותים אותו לאט.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך חמש דקות ושותים אותו לאט.

7.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להרגיע את הגרון.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.מוסיפים כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת לכוס מים חמים ותלולה למשך חמש דקות.שתו את זה לאט.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא עמוס בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.מוסיפים כפית כורכום אחת לכוס מים חמים ותלולה למשך חמש דקות.שתו את זה לאט.

9.קינמון

קינמון הוא תבלין פופולרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.מוסיפים כפית קינמון אחת לכוס מים חמים ותלולה למשך חמש דקות.שתו את זה לאט.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית ששימשה זה מכבר להרגעת כאב גרון.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ושותים אותו לאט.

11.ציפורן

ציפורן הוא תבלין פופולרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.מוסיפים כפית אבקת ציפורן אחת לכוס מים חמים ותלולה למשך חמש דקות.שתו את זה לאט.

12.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הם עשירים בנוגדי חמצון ובעלי אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליותנכסים.תלול כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים חמים במשך חמש דקות ושותים אותם לאט.

13.טימין

טימין הוא עשב ששימש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות.זה עשיר

15.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה בת מאות שנים למגוון מחלות, כולל שיעול יבש.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ומרגיעות המסייעות להרגיע גרון יבש ומגרד.להכנת כוס תה קמומיל, תלולות שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הפרחים לפני שתשתו את התה.אתה יכול להוסיף מיץ דבש או לימון כדי לשפר את הטעם.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

16.דבש ולימון

ידוע כי

דבש ולימון יש תכונות ריפוי טבעיות שיכולות לעזור להקל על שיעול יבש.התכונות האנטיבקטריאליות של דבש יכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לשיעול היבש.לימון עוזר גם לדלל את הריר, מה שמקל על הגירוש.כדי ליצור תרופה תוצרת בית, מערבבים שתי כפיות דבש וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו את זה שלוש פעמים ביום כדי להקל על השיעול היבש.

17.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לשיעול יבש.לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להרגיע גרון יבש ומעצבן.להכנת תה ג’ינג’ר, מגרד חתיכה של שורש ג’ינג’ר טרי של אינץ ‘והטיל אותו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה לפני השתייה.אתה יכול להוסיף מיץ דבש או לימון כדי לשפר את הטעם.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

18.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה ביתית פופולרית ויעילה לשיעול יבש.הקיטור עוזר לפתוח את מעברי האוויר ולשחרר את הריר, מה שמקל על הגירוש.כדי לבצע שאיפת אדים, מלאו קערה גדולה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה או רוזמרין.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שיעול יבש יכול להיות מחלה מעצבנת ואפילו כואבת, אך עם הידע והתרופות הנכונות, ניתן לטפל בו בקלות.18 הסעדים של סבתא לרגיעה שכדאי להכיר הם דרך קלה ויעילה לעזור להקל על אי הנוחות של שיעול יבש.מדבש ולימון לשאיפת אדים, תרופות אלה יכולות לעזור להרגיע גרון יבש ומעצבן ולעזור להיפטר מהשיעול.

שאלות נפוצות

ש: מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לשיעול יבש?

א: דבש ולימון הוא אחד התרופות הביתיות הטובות ביותר לשיעול יבש.התכונות האנטיבקטריאליות של דבש יכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לשיעול היבש, ואילו הלימון עוזר לדלל את הריר, מה שמקל על הגירוש.כדי להכין תרופה תוצרת בית, ערבבו שתי כפיות דבש וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים ולשתות את זה שלוש פעמים ביום כדי לעזור להקל על השיעול היבש.


ש: כיצד שאיפת קיטור יכולה לעזור בשיעול יבש?

א: שאיפת קיטור היא תרופה ביתית פופולרית ויעילה לשיעול יבש.הקיטור עוזר לפתוח את מעברי האוויר ולשחרר את הריר, מה שמקל על הגירוש.כדי לבצע שאיפת אדים, מלאו קערה גדולה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה או רוזמרין.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר. Wikipedia.org הגדרת שיעול יבש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן