דף הבית » תרופות סבתא » שיעול יבש לתינוק – 24 תרופות של סבתא להרפיה ויעילות
daddaddc ddda dcdaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dcddadad

שיעול יבש לתינוק – 24 תרופות של סבתא להרפיה ויעילות

שיעול הוא נושא נפוץ לתינוקות, ושיעול יבש יכול להיות מדאיג במיוחד.זה יכול להפריע לשינה ולגרום למצוקה הן עבור התינוק והן עבור הוריהם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שסבתות משתמשות בהן במשך דורות כדי לספק הקלה ונוחות.להלן 24 תרופות של סבתא לסייע בהקלת שיעול יבש אצל תינוקות.

1.דבש

דבש הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את שיעולו היבש של התינוק.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, ויכול לעזור לציפוי ולשמן את הגרון.כדי להשתמש בדבש לשיעול יבש, מערבבים כפית אחת עם כמות קטנה של מים חמים ותנו אותו לתינוק.וודא שהדבש אורגני ונקי מתוספים.

2.Steam

קיטור הוא דרך נהדרת לספק הקלה לשיעול היבש של התינוק.זה עוזר לשחרר ריר ועוזר לשמור על דרכי הנשימה ברורות.הכניסו כמה טיפות של שמן אקליפטוס בקערת מים חמים והביאו אותו לחדר התינוק.תן לתינוק לשבת בחדר עם הקיטור החם למשך כעשר דקות.וודא שהקיטור לא חם מדי עבורם.

טיפ:

כדי לוודא שהקיטור אינו חם מדי, אפשר לקערה להתקרר מעט לפני שמביא אותה לחדר התינוק.

3.חלב חם

חלב חם הוא תרופה נהדרת לשיעול יבש אצל תינוקות.זה עוזר לשמן את הגרון ומספק נוחות.תן לתינוקך כוס חלב חם לפני השינה כדי לעזור להם להרגיע את השיעול היבש.וודא שהחלב לא חם מדי לתינוק.

4.מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לעזור לשמור על האוויר בחדר התינוק לח ולמנוע התפתחות של שיעול יבש.יש להשתמש במגזר אדים מגניב לערפל בחדר התינוק כדי לעזור למנוע מהאוויר להתייבש מדי.הקפידו לנקות את מכשיר האדים באופן קבוע כדי למנוע צמיחת חיידקים.

ריפוי באמצעות תרופות ביתיות: 24 תרופות של סבתא לשיעול יבש אצל תינוקות

שיעול יבש אצל תינוקות יכול להוות סימפטום של מצבים רבים, כולל הצטננות, אסטמה, אלרגיות ומחלת ריפלוקס במערכת העיכול (GERD).כתוצאה מכך, חשוב לפנות לטיפול רפואי מקצועי כדי לקבוע את הגורם הבסיסי ולהבטיח שהתינוק שלך יקבל את הטיפול הטוב ביותר.אולם בינתיים יש כמה תרופות ביתיות שתוכלו לנסות לעזור להרגיע את השיעול היבש של תינוקכם, להפחית את הגירוי ולעזור להם למנוחה נחוצה.

1.דבש

דבש הוא אחד התרופות הביתיות הוותיקות והיעילות ביותר לשיעול יבש.העקביות העבה שלו מסייעת לציפוי הגרון ולהרגיע את הגירוי, ואילו הסוכרים הטבעיים יכולים לעזור להפחית את הדלקת.כדי להשתמש בדבש לשיעול יבש, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוקכם ללגום לאט.

2.Steam

אדים יכולים לעזור בפירוק הריר ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו מעט מים בסיר ואז הסרם מהאש.מעטפים מגבת מעל הראש והסיר ואז שאפו את הקיטור עד 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה, לקבלת יתרונות נוספים.

3.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח שימשו במשך מאות שנים כדי להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הגירוי.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.תן לתינוק שלך ללגום לאט את התערובת ואז לגרוס אותה עד 30 שניות.ירק את התערובת וחזור על שלוש פעמים ביום.

4.מכשיר אדים

שימוש במגזר אדים יכול לעזור להרגיע את השיעול היבש של תינוקך ולהפחית את הגירוי.מכשיר אדים יכול גם לעזור בפירוק הריר ולהפחתת הדלקת.

5.תה קמומיל

תה קמומיל שימש במשך מאות שנים להרגיע כאב גרון ולהפחתת דלקת.להכנת כוס תה קמומיל, תלולים שתי שקיות תה קמומיל בכוס מים חמים עד 10 דקות.מסננים את התה ואז נותנים אותו לתינוקכם ללגום לאט.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הגירוי ולהרגיע שיעול יבש.כדי להשתמש בזהתרופה, תלולה כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים חמים עד 10 דקות.מסננים את התערובת ואז נותנים אותה לתינוקכם ללגום לאט.

7.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרגיע שיעול יבש ולהפחית את הגירוי.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של שמן קוקוס בכוס מים חמים ותנו אותו לתינוקכם ללגום לאט.

8.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע שיעול יבש.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ותנו אותה לתינוקכם ללגום לאט.

תרופות ביתיות נוספות לשיעול יבש אצל תינוקות

9.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע שיעול יבש.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים ונותנים אותה לתינוקכם ללגום לאט.

10.שום

לשום תכונות אנטיביוטיות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת שיעול יבש.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של שום מגורד טרי בכוס מים חמים ונותנים אותו לתינוקכם ללגום לאט.

11.זרעי שומר

לזרעי שומר יש תכונות נוגדות -עוויתות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע שיעול יבש.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים חמים ותנו אותו לתינוקכם ללגום לאט.

12.שורש מרשמלו

לשורש המרשמלו יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן