דף הבית » תרופות סבתא » שיעול יבש בתינוקות – 16 תרופות של סבתא לתכשירים מהירים וישנים
daddaddc ddda ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dcdaadb

שיעול יבש בתינוקות – 16 תרופות של סבתא לתכשירים מהירים וישנים

שיעול הוא רפלקס רגיל שעוזר לשמור על דרכי הנשימה ברורות, אך שיעול יבש יכול להיות מאוד לא נוח לתינוקות.זה יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, החל מהצטננות ואלרגיות ועד אסטמה ובעיות נשימה אחרות.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את השיעול היבש של התינוק.במאמר זה נסתכל על 16 הסעדים של סבתא להקלה מהירה של שיעול יבש אצל תינוקות.

למצוא הקלה לשיעול היבש של התינוק

אם לתינוק שלך יש שיעול יבש, חשוב לפנות לטיפול רפואי כדי לקבוע את הסיבה הבסיסית.בינתיים, הנה כמה תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה:

H2: מכשיר אדים

שימוש במכונת אדים בחדר השינה של התינוק שלך יכול לעזור לשמור על לחות באוויר, מה שיכול לעזור להרגיע שיעול יבש.אתה יכול לרכוש מכשיר אדים ברוב בתי המרקחת או חנויות הכלבו.

H2: Steam

מקלחת מהביל או אמבטיה חמים יכולים לעזור להקל על שיעול יבש.אתה יכול גם למלא קערה במים חמים ולגרום לתינוק שלך לנשום את הקיטור.הקפד לשמור על החדר מאוורר היטב ואל תשאיר את תינוקך ללא השגחה.

H3: מותק

דבש שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע שיעול יבש.עם זאת, זה לא מומלץ לילדים מתחת לגיל אחד.אם התינוק שלך הוא מעל גיל אחד, אתה יכול לתת להם כפית דבש עד שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל:
אם אתה משתמש בדבש כדי לעזור להרגיע את השיעול היבש של תינוקך, וודא שהוא דבש טהור, אורגני ולא סירופ דבש מלא סוכר.

H2: משקאות חמים

משקאות חמים, כמו תה צמחים או מים חמים עם דבש, יכולים לעזור להרגיע שיעול יבש.הימנע מתנות לתינוקך לכל משקאות המכילים קפאין, מכיוון שזה יכול להחמיר את השיעול.

H2: טיפות מלח

שימוש בטיפות מלח יכול לעזור לשחרר ריר ולהרגיע שיעול יבש.אתה יכול לרכוש טיפות מלח ברוב בתי המרקחת.

H2: שמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה, יכולים לעזור להרגיע שיעול יבש.מדללים את השמן האתרי בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, ואז משפשפים כמה טיפות על חזה התינוק שלך.

H2: שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ונטריות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע שיעול יבש.אתה יכול לתת שום תינוק שלך במגוון צורות, כולל גולמי, מבושל או בתמצית.

H2: ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע שיעול יבש.אתה יכול לתת ג’ינג’ר לתינוק שלך בצורה של תה או תמיסה.

H2: לימון

לימון גבוה בוויטמין C, שיכול לעזור לחזק את מערכת החיסון של תינוקך ולהרגיע שיעול יבש.אתה יכול לתת לתינוק שלך כפית מיץ לימון טרי המדולל במים חמים עד שלוש פעמים ביום.

H2: שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומציפות שיכולות לעזור להרגיע שיעול יבש.אתה יכול לתת לתינוק שלך שורש ליקריץ בצורה של תה או תמיסה.

H2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע שיעול יבש.אתה יכול לתת לתינוקך כפית חומץ תפוחים מדולל במים חמים עד שלוש פעמים ביום.

H2: שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע שיעול יבש.אתה יכול לתת שורש מרשמלו לתינוק שלך בצורה של תה או תמיסה.

H2: בצל

לבצל תכונות אנטיבקטריאליות ונטריות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע שיעול יבש.אתה יכול לתת לתינוק שלך כפית מיץ בצל מדולל במים חמים עד שלוש פעמים ביום.

H2: זרע אניס

לזרע אניס יש תכונות מצפיפות שיכולות לעזור להרגיע שיעול יבש.אתה יכול לתת לזרע אניס לתינוק שלך בצורה של תה או תמיסה.

H2: אלם חלקלק

ל- Elm החלקלק תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע שיעול יבש.אתה יכול לתת לתינוק שלך חלקלקות חלקלקות בצורה של תה או תמיסה.

H2: טימין

לטימין יש תכונות טבעיות וחיטניות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע שיעול יבש.אתה יכול לתת לתימין לתינוק שלך בצורה של תה או תמיסה.

סיכום

שיעול יבש יכול להיות מאוד לא נוח עבור באביS, אבל

הסעדים של סבתא להקלה מהירה

כאשר לתינוק יש שיעול יבש, העדיפות הראשונה היא לספק הקלה מסוימת.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות על ידי סבתות המספקות הקלה מהירה משיעול יבש אצל תינוקות.

תרופה אחת כזו היא להשתמש בקומפרסים חמים על החזה ובגב התינוק.זה יכול לעזור לשחרר כל ריר בריאות ולספק הקלה זמנית.תרופה נוספת היא להשתמש בכוכב אדים בחדר התינוק.האוויר הלח יסייע בהפחתת הגירוי הנגרם על ידי השיעול היבש.

תרופות אחרות כוללות מתן דבש לתינוק או מיץ לימון מעורב במים חמים.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות ולמיץ הלימון יש ויטמין C שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון של התינוק.תרופה נוספת היא לתת לתינוק אמבטיה פושרת.המים החמים יסייעו לשחרר כל ריר ולספק הקלה מסוימת מהשיעול היבש.

הסעדים של סבתא להקלה ארוכת טווח

בנוסף לתרופות להקלה מהירה, ישנם כמה סעדים שעשויים לספק הקלה ארוכת טווח.תרופה אחת כזו היא לתת לשום התינוק.לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות שעשויות לעזור להפחית את הדלקת בריאות ולספק הקלה מסוימת מהשיעול היבש.

תרופה נוספת היא לתת לתינוק כפית מיץ בצל מעורבב עם כפית דבש.הדבש יעזור להרגיע את הגרון ולמיץ הבצל יש תכונות אנטיביוטיות טבעיות שעשויות לעזור להפחית את הדלקת בריאות.

תרופה נוספת היא לתת לתינוק כפית מיץ ג’ינג’ר מעורבב עם כפית דבש.הדבש יעזור להרגיע את הגרון ולמיץ הג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שעשויות לעזור להפחית את הדלקת בריאות.

לבסוף, מתן לתינוק כפית מיץ כורכום מעורבב עם כפית דבש יכול גם לספק הקלה מסוימת.הדבש יעזור להרגיע את הגרון ולמיץ הכורכום יש תכונות אנטי -חיטוי טבעיות שעשויות לעזור להפחית את הדלקת בריאות.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות טבעיות לשיעול יבש אצל תינוקות? כמה תרופות טבעיות לשיעול יבש אצל תינוקות כוללים קומפרסים חמים, מכשירי אדים, דבש, מיץ לימון, שום, מיץ בצל, מיץ ג’ינג’ר,ומיץ כורכום.
  • כיצד אוכל לטפל בשיעול יבש בתינוק שלי? הדרך הטובה ביותר לטפל בשיעול יבש בתינוק היא לספק הקלה מהירה עם קומפרסים חמים, אדים, דבש, מיץ לימון אואמבטיה פושרת.להקלה ארוכת טווח, תוכלו לנסות לתת את השום לתינוק, מיץ בצל, מיץ ג’ינג’ר או מיץ כורכום מעורבב עם דבש.
  • מהם היתרונות של שימוש בתרופות טבעיות לשיעול יבש אצל תינוקות? תרופות טבעיות לשיעול יבש אצל תינוקות יכולים לספק הקלה מהירה מהשיעול ועלולים גם לעזור להפחית את הדלקת בריאותוהם בדרך כלל בטוחים יותר מתרופות ללא מרשם, כך שניתן להשתמש בהן ללא סיכון לתופעות לוואי.

מסקנה

כאשר לתינוק יש שיעול יבש, זה יכול להיות חוויה מאוד לא נוחה ומדורה עבור ההורים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות על ידי סבתות שיכולות לספק הקלה מהירה וארוכת טווח.תרופות אלה כוללות קומפרסים חמים, מכשירי אדים, דבש, מיץ לימון, שום, מיץ בצל, מיץ ג’ינג’ר ומיץ כורכום.חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי, ואם השיעול היבש של התינוק נמשך, עדיף להתייעץ עם רופא.

לסיכום, שיעול יבש אצל תינוקות הם התרחשות שכיחה ויכולים להיות מאוד לא נוחים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות על ידי סבתות שיכולות לספק הקלה מהירה וארוכת טווח.תרופות אלה כוללות קומפרסים חמים, מכשירי אדים, דבש, מיץ לימון, שום, מיץ בצל, מיץ ג’ינג’ר ומיץ כורכום.זה יבואנמלה לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לייעוץ רפואי, ואם השיעול היבש של התינוק נמשך, עדיף להתייעץ עם רופא.למידע נוסף, עיין ב הגדרת Wikipedia.org לגבי שיעול יבש בתינוקות – 16 תרופות של סבתא להכנות מהירות וישנות .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן