דף הבית » תרופות סבתא » שיעול ופליגה אצל תינוקות – 12 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ומרגיעות
daddaddc ddadcddd ddadc daaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc dad

שיעול ופליגה אצל תינוקות – 12 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ומרגיעות

שיעול ופליגה אצל תינוקות: 12 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם
טיפול בתינוק יכול להיות משימה מלחיצה ומאתגרת.שיעול וליחה יכולים לדאוג במיוחד עבור הורים חדשים.בעוד שרוב השיעול והליבה אצל תינוקות אינם מהווים סיבה לדאגה משמעותית, חשוב לדעת את הסעדים הנכונים לעזור להקל על הסימפטומים ולהרגיע את תינוקך.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם שיכולות להיות יעילות מאוד בהרגעת התינוק שלך.

תרופות טבעיות שיעזרו להקל על שיעול ופיטל

  • Steam: תרופה פשוטה וקלה משתמשת בקיטור כדי לסייע בפינוי דרכי הנשימה ולהקל על העומס.אתה יכול למלא קערה במים חמים, להניח אותה בחדר ולתת לאדים למלא את החדר.וודא שהחדר לא חם מדי והמים לא חמים מדי לתינוק שלך.אתה יכול גם להשתמש במגזר אדים כדי לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את השיעול.
  • מי מלח: צור תמיסת מי מלח והשתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לנחיריים של התינוק שלך.זה עוזר לשחרר את הריר ולהפחית את העומס באף.הקפד להשתמש בטפטפת סטרילית ולעולם לא להכניס את הפיתרון ישירות לפה של התינוק שלך.
  • דבש: דבש ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.זה יכול לשמש כדי לעזור להפחית את השיעול והפלגה.אתה יכול לערבב כפית דבש עם קצת מים חמים ולתת אותו לתינוק שלך.עם זאת, אל תתן דבש לתינוק מתחת לגיל אחד.
  • שגרת השינה: הקמת שגרת שינה מרגיעה ומרגיעה יכולה לעזור להפחית את השיעול והפלגה.לדוגמה, אתה יכול לתת לתינוק שלך אמבטיה חמה, לקרוא ספר או לנגן קצת מוזיקה מרגיעה.זה יעזור לתינוקך להירגע ולהפחית את השיעול והפלגה.

תרופות צמחי מרפא שיעזרו להקל על שיעול ופילן

תרופות צמחי מרפא יכולות להיות יעילות מאוד בטיפול בשיעול ולליחה אצל תינוקות.להלן כמה מהתרופות הצמחיות הנפוצות ביותר ברחבי העולם:

  • שורש ליקריץ: שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת שיעול ופיטל.אתה יכול לערבב כפית אבקת שורש ליקריץ עם קצת מים חמים ולתת אותו לתינוק שלך.
  • שמן אקליפטוס: שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות.אתה יכול להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערה של מים חמים ולהניח אותם בחדר.הקיטור יסייע בהפחתת שיעול ופיטל.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ויכול לעזור להפחית את שיעול וליחה.אתה יכול להוסיף כפית אבקת ג’ינג’ר לכוס מים חמים ולתת אותה לתינוק שלך.
  • לימון: לימון ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות.אתה יכול לערבב כפית מיץ לימון עם מים חמים ולתת אותו לתינוק שלך.הקפד לדלל את מיץ הלימון ולעולם אל תתן אותו ישירות לתינוק שלך.

טיפים לשימוש נכון בתרופות צמחי מרפא

כשאתה משתמש בתרופות צמחי מרפא, חשוב לוודא שאתה משתמש במינון המתאים ולא נותן יותר מדי לתינוק שלך.לפני שתשתמש בתרופות צמחי מרפא, הקפד להתייעץ עם הרופא שלך כדי לוודא שהוא בטוח לתינוקך.בנוסף, לעולם אל תתן תרופות צמחי מרפא לתינוק מתחת לגיל אחד.

מסקנה

שיעול וליחה אצל תינוקות יכולים להיות סימפטום מדאיג להורים חדשים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם שיכולות להיות יעילות מאוד בהרגעת התינוק שלך.תרופות טבעיות כמו אדים, מי מלח, דבש ושגרת שינה יכולים לעזור להקל על הסימפטומים.בנוסף, תרופות צמחי מרפא כמו שורש ליקריץ, שמן אקליפטוס, ג’ינג’ר ולימון יכולים גם להיות יעילים להפחתת שיעול ופילן.עם זאת, חשוב לוודא שאתה משתמש במינון המתאים ולהתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות צמחיות כלשהן.בעזרת הסעדים הנכונים, אתה יכול לעזור להרגיע את תינוקך ולהפחית את השיעול והפלגה שלהם.

טיפ ייחודי ומועיל: אם התינוק שלךהסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי מצד רופא הילדים שלך.

תרופות טבעיות לשיעול ולליבה אצל תינוקות

תינוקות יכולים להיות פגיעים במיוחד לשיעול וליחה, דבר שיכול להיות די מצער עבורם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים ולספק הקלה.כאן אנו מסתכלים על 12 סעדים של סבתא שמתקבלים ברחבי העולם ונמצאו יעילים בשיעול מרגיע וליחה אצל תינוקות.

1.דבש

דבש הוא תרופה בטוחה וטבעית ששימשה זה מכבר לטיפול בשיעול וללייבה אצל תינוקות.זה נחשב לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת, מה שמקל על התינוקות להשתעל ריר.ניתן להוסיף דבש למים חמים או תה לתינוקות מעל גיל שנה, או להוסיף ליוגורט או שיבולת שועל לתינוקות צעירים יותר.

2.תמיסת מלח חמה

ניתן להשתמש בתמיסת מלח חמה כדי לסייע בהקלת העומס ולשחרר ריר אצל תינוקות.ניתן להשתמש בו כדי לשטוף את מעברי האף ולהרדיל את הריר, מה שמקל על תינוקות להשתעל אותו.לייצור תמיסת מלח חמה, ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים.לאחר מכן ניתן להשתמש בפיתרון כדי לשטוף את מעברי האף בעזרת טפטפת או מזרק נורה.

3.Steam

שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר ריר ולהפחית את העומס אצל תינוקות.כדי ליצור אדים, פשוט מלאו קערה במים חמים והניחו מגבת מעל ראש התינוק והקערה.יש לשמור את התינוק במרחק מהקערה כדי להימנע משריפת עצמם.יש לשאוף את הקיטור למשך 10-15 דקות כדי להקל על העומס.

4.שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר ומנטה כדי לסייע בהקלה על גודש ולהרגיע שיעול אצל תינוקות.ניתן להשתמש בשמנים אלה במפזר או להוסיף לאמבט חם כדי לעזור להפחית דלקת ולסייע בנשימה.חשוב לוודא שהשמנים מדוללים כראוי וכי תינוקות אינם נחשפים אליהם זמן רב מדי.

5.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיע שיעול אצל תינוקות.להכנת דחיסה חמה, משרים בד במים חמים ואז למרוח אותו על החזה או האחורי של התינוק.הדחיסה צריכה להישאר במקום למשך 10-15 דקות כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה.

6.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע שיעול אצל תינוקות.להכנת התה, פשוט תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי במים חמים למשך 10 דקות.לאחר מכן ניתן להתאמץ ולהמתק עם דבש או סירופ מייפל לתינוקות מעל גיל שנה.

7.סירופ שום

סירופ שום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע שיעול אצל תינוקות.כדי להכין את הסירופ, פשוט שלב חלקים שווים של שום ודבש ומבשלים במשך 10 דקות.לאחר מכן ניתן להתאמץ את הסירופ ולנצל מינונים קטנים לאורך היום כדי לעזור להפחית את השיעול והגודש.

8.תה טימין

תה טימין הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע שיעול אצל תינוקות.להכנת התה, פשוט תלול כפית של עלי טימין מיובשים במים חמים למשך 10 דקות.לאחר מכן ניתן להתאמץ ולהמתק עם דבש או סירופ מייפל לתינוקות מעל גיל שנה.

9.בצל

בצל שימשו זה מכבר כתרופה טבעית לשיעול ולליבה אצל תינוקות.כדי להשתמש בצל כתרופה, פשוט חתוך בצל לחתיכות קטנות והניח אותו בקערה.מכסים את הקערה ומאפשרים לבצל להתבשל למשך 10 דקות.לאחר מכן, מסננים את התערובת והוסיפו כפית דבש לתינוקות מעל גיל שנה.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע שיעול אצל תינוקות.להכנת התה, פשוט תלול כפית שורש ליקריץ מיובש במים חמים למשך 10 דקות.לאחר מכן ניתן להתאמץ ולהמתק עם דבש או סירופ מייפל לתינוקות מעל גיל שנה.

11.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם חוזרים טבעייםMEDY שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע שיעול אצל תינוקות.להכנת התה, פשוט תלול כפית זרעי חילבה במים חמים למשך 10 דקות.ה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן