דף הבית » תרופות סבתא » שיעול וכאבי גרון – 22 תרופות סבתות באיכות גבוהה ובריאה
daddaddc ddbddd ddaddf  daadaddaddaa daddaaddaa ddddbddaa

שיעול וכאבי גרון – 22 תרופות סבתות באיכות גבוהה ובריאה

מה זה שיעול וכאבי גרון?

שיעול וכאבי גרון הם סימפטום שכיח של מחלות רבות ושונות, כמו הצטננות או שפעת.בדרך כלל זה מלווה בכאבי גרון, הנגרם כתוצאה מדלקת בטנה הגרון כתוצאה מזיהומים נגיפיים או חיידקיים.שיעול וכאבי גרון יכולים להיגרם על ידי אלרגיות או חומרים מגרים, כמו גם דלקת דרכי הנשימה והסינוסים.התסמינים השכיחים ביותר של שיעול וכאבי גרון הם תחושה יבשה, מגרדת או מגרדת בגרון, כמו גם שיעול מתמשך ומעצבן.

22 הסעדים של סבתא לשיעול וכאבי גרון

1.תה חם

תה חם יכול להיות תרופה נהדרת לשיעול וכאבי גרון.ניתן להשתמש בתה ירוק או שחור, מכיוון ששניהם מכילים נוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות.חום התה יכול גם לעזור להרגיע את הגרון ולהקל על חלק מהאי -נוחות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הוסף כפית דבש לתה.

2.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את אי הנוחות והדלקת בגרון, ויכול גם לעזור להפחית את השיעול.דבש יכול להילקח מעצמו או לערבב עם מים חמים או תה.

3.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית נפיחות בגרון ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות של כאב גרון.זה יכול גם לעזור להפחית את השיעול.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות בגרון ולהפחית את השיעול.לשימוש, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות בגרון.לשימוש, מערבבים כפית כורכום אחת בכוס חלב חם ושותה פעמיים ביום.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין נוסף שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות והדלקת בגרון.לשימוש, מערבבים כפית ג’ינג’ר אחת בכוס מים חמים ושתות פעמיים ביום.

7.לימון

לימון הוא מקור נהדר לוויטמין C ויכול לעזור להפחית דלקת בגרון.לשימוש, סחטו את המיץ של חצי לימון לכוס מים חמים ושתו פעמיים ביום.

8.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות והדלקת בגרון.לשימוש, מערבבים שתי שיני שום טחון בכף דבש אחת ובולעים פעמיים ביום.

9.פלפל קאיין

פלפל קאיין יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ויכול גם לעזור להפחית את השיעול.לשימוש, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים וגרגר.

10.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ויכולות לעזור להפחית את אי הנוחות בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של ג’ל אלוורה בכוס מים חמים וגרגר.

11.מנטה

למנטה יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים פעמיים ביום.

12.שורש מרשמלו

לשורש המרשמלו יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים פעמיים ביום.

13.אלם חלקלק

ל- ELM החלקלק יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אלם חלקלק בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים פעמיים ביום.

14.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים פעמיים ביום.

15.שומר

הסעדים של סבתא לשיעולוכאבי גרון

כשמדובר בהתמודדות עם שיעול וכאבי גרון, לסבתות כבר זה מכבר ארסנל של תרופות שיכולות לעזור להרגיע את אי הנוחות.החל מהבדים לסירופים תוצרת בית, ניתן להכין רבים מהתרופות הללו במהירות ולעתים קרובות הם יעילים למדי.להלן 22 מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתות משתמשות בהן מזה דורות.

1.דבש ולימון

דבש ידוע בתכונותיו האנטי-חיטוי והאנטי דלקתיות, בעוד שללימון יש רמות גבוהות של ויטמין C, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכאבי גרון.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כף דבש ו -1 כף מיץ לימון סחוט טרי.שתו תערובת זו 3 עד 4 פעמים ביום עד להקל על כאב הגרון.

2.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים הוא תרופה יעילה ומרגיעה לכאבי גרון.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו 4 עד 5 פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת בגרון וגם להפחית את חומרת השיעול.

3.חלב כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטושיות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לשיעול וכאבי גרון.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתה אותה 3 עד 4 פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.

4.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי, שהופכים אותו לתרופה אידיאלית לכאבי גרון ושיעול.כדי להכין את התרופה, הרתיחו כפית ג’ינג’ר מגורד בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים 1 כפית דבש.שתו תה זה 3 עד 4 פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.

5.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית את הדלקת בגרון ולהקל על אי הנוחות של כאב גרון.כדי להכין את התרופה, הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרים לבחירתכם.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.חזור על זה 3 עד 4 פעמים ביום עד להקל על כאב הגרון.

הסעדים של סבתא אחרים לשיעול וכאבי גרון

6.מרק שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכאבי גרון ושיעול.כדי להכין את התרופה, הרתיחו 3 שיני שום בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את המרק הזה 3 עד 4 פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.

7.סירופ בצל

הבצל ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכאבי גרון ושיעול.כדי להכין את התרופה, הרתיחו 1 בצל קטן בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את הסירופ הזה 3 עד 4 פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.

8.תה קינמון

קינמון ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכאבי גרון ושיעול.כדי להכין את התרופה, הרתיחו כפית אבקת קינמון בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו תה זה 3 עד 4 פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכאבי גרון ושיעול.כדי להכין את התרופה, ערבבו 1 כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותו 3 עד 4 פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.

10.תה חילבה

חילבה ידועה בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכאבי גרון ושיעול.כדי להכין את התרופה, הרתיחו כפית זרעי חילבה בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה הזה 3 עד 4 פעמים א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן