דף הבית » תרופות סבתא » שיעול בתינוק – 3 תרופות של סבתא אמיתית ומשמעותית
daddaddc ddaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaaddaa dde

שיעול בתינוק – 3 תרופות של סבתא אמיתית ומשמעותית

משתעל בתינוקות: 3 תרופות של סבתא

כל אם וסבתא יודעים כי שיעול של תינוק יכול להיות מדאיג וגם מדאיג.שיעול אצל תינוקות יכול להיגרם על ידי מספר מחלות שונות, החל מהקר השכיח למחלות חמורות יותר.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים מנוסים ובודקים שהועברו לאורך הדורות כדי לעזור להרגיע את שיעול התינוק.

מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול להיות כלי נהדר להילחם בשיעול של תינוק.האוויר הלח עוזר לשחרר ריר ולהרגיע את הגרון והחזה.זה מועיל במיוחד אצל תינוקות הסובלים מדלקת נשימה או אחרת.הסוג הטוב ביותר של מכשיר אדים לשימוש הוא אחד עם הגדרת ערפל חם.זה עוזר למנוע את האוויר להיות לח מדי וגם מסייע בהפחתת חיידקים באוויר.

דבש

דבש משמש זה מכבר כדי להקל על כאב גרון ולהפחתת השיעול.עבור תינוקות עדיף להשתמש בצורת דבש נוזלית מוכנה, כמו טיפות דבש או סירופ דבש.קל יותר לבלוע צורה זו של דבש ויש לו פחות קלוריות מאשר כפית הדבש המסורתית.עם זאת, חשוב לזכור, לא לתת דבש לתינוק מתחת לגיל בן שנה, מכיוון שהוא עשוי להכיל חיידקים שיכולים להיות מסוכנים לתינוקות.

Steam

קיטור יכול להיות דרך נהדרת להפחית את שיעול התינוק.כדי להשתמש בקיטור, פשוט מלא קערה או סיר במים חמים והחזק את התינוק מעליו, וודא שהתינוק יהיה רחוק מספיק כדי שהאדים לא ישרפו את העור.כדי להפוך את הקיטור ליותר לטיפול, אתה יכול להוסיף כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או לבנדר.פעולה זו יכולה לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהרגיע את שיעול התינוק.

טיפ:

אם השיעול של התינוק שלך מתמיד ולא נראה שהוא משתפר, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא.אמנם תרופות אלה עשויות לעזור להפחית את הסימפטומים, אך חשוב לוודא שגם הסיבה הבסיסית מטפלת.

3 תרופות של סבתא לשיעול אצל תינוק

שיעול הוא בעיה שכיחה אצל תינוקות שיכולים להיות לא נוחים ומציקים הן לתינוקות והן להורים כאחד.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים של סבתא פשוטים ויעילים שיכולים לעזור להרגיע ולהקל על שיעול התינוק.להלן שלוש מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לשיעול של תינוק.

1.דבש

דבש הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לשיעול.זה שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע את כאב הגרון ולעזור להפחית את השיעול.דבש הוא מקור טבעי של נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון הגורמת לשיעול.זה גם משותף טבעי, המסייע בפינוי הריר והפלגה בגרון.כדי להשתמש בדבש כתרופה, פשוט ערבבו כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ותנו לתינוקכם ללגום אותו לאט.

2.מאדים

מאדים הם תרופה נפוצה נוספת לשיעול אצל תינוקות.הם עוזרים להוסיף לחות לאוויר, מה שיכול לעזור להפחית את הגירוי בגרון הגורם לשיעול.אידים גם עוזרים לשחרר את הריר והפלגה בגרון, מה שמקל על השיעול.כדי להשתמש במאדה, פשוט מלאו אותו במים חמים ותנו להם לרוץ למשך מספר שעות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של אקליפטוס או שמן מנטול למים כדי לעזור להרגיע את הגרון.

3.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם תרופה שנבדקה בזמן לשיעול.המלח מסייע בהפחתת הדלקת בגרון ויכול גם לעזור לשחרר ריר ופיטל.כדי להשתמש בגרגר מי מלח, פשוט מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.תן לתינוק שלך לגרג את התערובת כמה דקות, ואז לירוק אותה.

סיכום

שיעול הוא בעיה שכיחה אצל תינוקות, אך למרבה המזל ישנם מספר תרופות של סבתא פשוטות ויעילות שיכולות לעזור לספק הקלה.דבש, מאדודים וגרגלים של מי מלח הם כולם תרופות פופולריות ויעילות לשיעול של התינוק.סעדים אלה בטוחים וקלים לשימוש ויכולים לספק רפי נחוץ מאודF לתינוקות וגם להורים כאחד.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לשיעול של התינוק?

התרופה הטובה ביותר לשיעול של תינוק היא דבש.דבש הוא מקור טבעי של נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון הגורמת לשיעול.זה גם משותף טבעי, המסייע בפינוי הריר והפלגה בגרון.

האם מאדים בטוחים לתינוקות?

כן, מאדים בטוחים לתינוקות.הם עוזרים להוסיף לחות לאוויר, מה שיכול לעזור להפחית את הגירוי בגרון הגורם לשיעול.אידים גם עוזרים לשחרר את הריר והפלגה בגרון, מה שמקל על השיעול.עם זאת, חשוב להשתמש במאדה עם מים נקיים ומסוננים ולהשאיר אותם נקיים ונקיים מחיידקים.

שיעול אצל תינוקות יכול להיות לא נוח ומציק, אך ישנם מספר תרופות של סבתא פשוטות ויעילות שיכולות לעזור לספק הקלה.דבש, מאדודים וגרגלים של מי מלח הם כולם תרופות פופולריות ויעילות לשיעול של תינוק, והם בטוחים וקלים לשימוש.למידע נוסף על שיעול בתינוקות ונושאים קשורים אחרים, בקר בדף הוויקיפדיה על שיעול בתינוקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן