דף הבית » תרופות סבתא » שיעול בילדים – 2 התרופות של סבתא חמה זמינות בבית
daddaddc dddcdddd  ddaadaddaddaa dadc daddaad dded ddedda

שיעול בילדים – 2 התרופות של סבתא חמה זמינות בבית

שיעול בילדים: 2 התרופות של סבתא חמה זמינות בבית
שיעול הוא רפלקס טבעי המסייע בפינוי הגרון ואת דרכי הנשימה של חומרים מגרים, אך כאשר הוא הופך להיות מוגזם או מתמשך זה יכול להיות סימן לבעיה בריאותית בסיסית.עבור ילדים צעירים, שיעול יכול להיות מצער במיוחד ומפריע לשינה, משחק ובית ספר.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות ויעילות שיכולות לספק הקלה ולעזור להגיע לשורש הבעיה.

במאמר זה נדון בשניים מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לשיעול אצל ילדים.אנו נספק סקירה של כל תרופה, לדון כיצד הם עובדים ונציע טיפים כיצד להשתמש בהם בבטחה וביעילות.

דבש

דבש הוא תרופה מכובדת בזמן למגוון מחלות, כולל שיעול.זה נחשב לעבוד על ידי ציפוי הגרון ומספק אפקט מרגיע, ובמקביל עוזר להפחית את הדלקת.בנוסף, דבש הוא מקור טבעי של נוגדי חמצון, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.

כיצד להשתמש בדבש לשיעול

ניתן ליטול דבש דרך הפה, לבד או לערבב בתה או במים חמים.ניתן להוסיף אותו גם למזון, כמו טוסט או שיבולת שועל.

  • לילדים מתחת לגיל 1, אל תתן דבש.
  • לילדים מעל גיל 1, השתמש בכפית 1 (5 מ”ל) של דבש עד שלוש פעמים ביום.
  • אל תתן דבש לילדים מתחת לגיל 5 לפני השינה, מכיוון שזה עשוי להגביר את הסיכון לשיעול לילה.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא משמשים זה מכבר כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.עשבי תיבול שונים הם בעלי תכונות שונות שיכולות לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגרון ולהילחם בזיהום.תה צמחי מרפא פופולרי לשיעול כולל קמומיל, מנטה, ג’ינג’ר ושורש ליקוריץ.

כיצד להשתמש בתה צמחי מרפא לשיעול

ניתן להתבשל בתה צמחים עם מים חמים ולצרוך אותו כמשקה חם.הם יכולים גם להיות ספוגים ומקוררים, ואז לצרוך אותו כמשקה קר.

  • לילדים מתחת לגיל 1, אל תתן תה צמחים.
  • לילדים מעל גיל 1, השתמש בכפית 1 (5 מ”ל) של עשבי תיבול יבשים לכוס (250 מ”ל) מים.תלול במשך 10 דקות.מסננים ומצננים לפני ההגשה.
  • אל תתן תה צמחים לילדים מתחת לגיל 5 לפני השינה, מכיוון שהם עשויים להכיל קפאין.

ניתן להשתמש בבטחה וביעילות של שתי הסעדים של סבתות אלה – תה דבש וצמחי מרפא – כדי לעזור בניהול שיעול אצל ילדים.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בהם כתחליף לייעוץ וטיפול רפואי.אם השיעול של ילדכם נמשך או מחמיר, חשוב לפנות מייד לטיפול רפואי.

טיפ:

אם אינך בטוח באיזה סוג תה צמחים להשתמש לשיעול של ילדך, שקול להתייעץ עם ספק שירותי הבריאות שלך או צמחי מרפא מוסמכים.

תרופות ביתיות לשיעול בילדים

ילדים סובלים לעתים קרובות משיעול בגלל הצטננות, אלרגיות או זיהומים בדרכי הנשימה.למרות שאין תרופה אחת לשיעול, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על התסמינים ולספק הקלה.שתי תרופות מסורתיות שהועברו דרך דורות של סבתות הם דבש ולימון.

דבש

ידוע שדבש הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון ולהפחית את השיעול.זה גם עוזר להרגיע כאב גרון ושיעול רגוע.כדי להשתמש בדבש לטיפול בשיעול של ילדכם, מערבבים כפית דבש עם כפית מים חמים.תן לילדך את התערובת כל ארבע שעות, עד שלוש פעמים ביום.

לימון

לימון הוא בעל צורה טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.זה גם גבוה בוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון של ילדכם ולעזור להם להילחם בזיהום.כדי להשתמש בלימון לשיעול של ילדכם, סחטו את המיץ של חצי לימון לכוס מים חמים.תן לילדך את התערובת כל ארבע שעות, עד שלוש פעמים ביום.

טיפי בטיחות לתרופות ביתיות

תותרופות ביתיות אוף יכולות להיות יעילות בטיפול בשיעול אצל ילדים, חשוב להשתמש בהם בבטחה.וודא שאתה משתמש רק במרכיבים טבעיים כמו דבש ולימון, והימנע מכל ממתיקים או תוספים מלאכותיים.בנוסף, חשוב להתייעץ עם רופא ילדים לפני שתשתמש בסעד כלשהו, מכיוון שייתכן כי חלק מהתרופות אינן מתאימות לקבוצות גיל מסוימות.

שאלות נפוצות (שאלות נפוצות)

מה היתרונות של דבש ולימון לשיעול אצל ילדים?

דבש ולימון הם שניהם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון, להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול.בנוסף, דבש הוא אנטיבקטריאלי ולימון גבוה בוויטמין C, ששניהם יכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון של ילדכם ולעזור להם להילחם בזיהום.

האם יש אמצעי בטיחות שיש לקחת בחשבון בעת שימוש בתרופות ביתיות לשיעול אצל ילדים?

כן, חשוב להשתמש בתרופות ביתיות בבטחה.וודא שאתה משתמש רק במרכיבים טבעיים כמו דבש ולימון, והימנע מכל ממתיקים או תוספים מלאכותיים.בנוסף, חשוב להתייעץ עם רופא ילדים לפני שתשתמש בסעד כלשהו, מכיוון שייתכן כי חלק מהתרופות אינן מתאימות לקבוצות גיל מסוימות.

לסיכום, תרופות ביתיות כמו דבש ולימון יכולות להיות יעילות לטיפול בשיעול אצל ילדים.עם זאת, חשוב להשתמש בתרופות אלה בבטחה ולהתייעץ עם רופא ילדים לפני שתעביר אותם לילדך.למידע נוסף על היתרונות והסיכונים של תרופות ביתיות לשיעול בילדים, בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן