דף הבית » תרופות סבתא » שיני תינוקות – 2 תרופות סבתות שהתקבלו ברחבי העולם וזמינות בבית
daddad daaddaddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa daddaadaddcd dda

שיני תינוקות – 2 תרופות סבתות שהתקבלו ברחבי העולם וזמינות בבית

מה אתה צריך לדעת על שיני תינוקות

אמנם שיני תינוקות עשויות להיראות כמו חלק קטן מהתפתחותו של הילד, אך הן חשובות להפליא לבריאות הפה שלהם לטווח הארוך.שיני תינוקות עוזרות לילדים ללמוד לדבר כמו שצריך וגם למלא תפקיד מפתח באופן שבו השיניים הקבועות נכנסות בהמשך.ככאלה, חשוב לטפל מאוד בשיני התינוקות של הילד.במאמר זה נסתכל על שני סעדים סבתא שהתקבלו ברחבי העולם וזמינים בבית שיכולים לעזור לשמור על בריאות שיני התינוקות.

H2: צחצוח וחוט דנטלי

הדבר החשוב ביותר שכל הורה יכול לעשות כדי להבטיח שבריאות הפה של ילדם הוא להבטיח שהם מצחצחים וחוטניים את שיני התינוקות שלהם כראוי.המשמעות היא לצחצח לפחות פעמיים ביום, רצוי אחרי הארוחות, ולחוט דנטלי לפחות פעם ביום.חשוב גם להשתמש במברשת שיניים מרופדת רכה ומשחת שיניים פלואוריד המתאימה לגיל הילד.

H2: הגבל חטיפים ומשקאות ממותקים

דרך מרכזית נוספת לשמור על בריאות שיני התינוקות היא להגביל חטיפים ומשקאות ממותקים.חטיפים ומשקאות ממותקים יכולים להוביל להצטברות של לוח וחללים על שיני התינוקות, ולכן חשוב להגביל אותם ככל האפשר.חשוב גם להבטיח שכל חטיפים ומשקאות יהיו נטולי סוכר.

H3: טיפ מועיל

טיפ מועיל אחד הוא לתרגל הרגלי אכילה בריאים בבית.המשמעות היא הימנעות ממזון מעובד וחטיפים ומשקאות ממותקים, ובמקום זאת לבחור בפירות וירקות בריאים.זה יעזור להבטיח שילדים יקבלו את החומרים המזינים שהם צריכים לשיניים וחניכיים בריאים.

H2: תרופות סבתות

בנוסף לצחצוח וחוט דנטלי ומגביל חטיפים ומשקאות ממותקים, ישנם גם כמה תרופות סבתות שהתקבלו ברחבי העולם וזמינים בבית.תרופות אלה יכולות לעזור לשמור על בריאות שיני התינוקות וניתן להשתמש בהן בשילוב עם העצות האחרות שהוזכרו לעיל.

התרופה הראשונה היא השימוש בשמן קוקוס.שמן קוקוס שימש במשך מאות שנים כתרופה לבריאות הפה, ולדבריו יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות.כדי להשתמש בשמן קוקוס לבריאות הפה, פשוט החל כמות קטנה על החניכיים או השיניים של התינוק ועיסוי בעדינות.

התרופה השנייה היא להשתמש בשמן ציפורן.שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים כמשכך כאב טבעי וכחיטוי, והוא יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב בחניכיים של התינוק.כדי להשתמש בשמן ציפורן, פשוט החל כמה טיפות על החניכיים או השיניים של התינוק ועיסוי בעדינות.

סיכום

שיני תינוקות חשובות להפליא לבריאות הפה לטווח הארוך של הילד, ולכן חשוב לטפל בהם מאוד.צחצוח וחוט דנטלי באופן קבוע, מגביל חטיפים ומשקאות ממותקים, ושימוש בתרופות סבתות כמו שמן קוקוס ושמן ציפורן יכול לעזור לשמור על שיני תינוקות בריאות.להיות מודע לטיפים אלה ושימוש בהם כראוי יכול לעזור להבטיח ששיני התינוקות של הילד יישארו בריאים וחזקים.

תרופה 1: שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך דורות כתרופה ביתית לכאבי בקיעת שיניים אצל תינוקות.שמן ציפורן נחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות המרגימות את כאבי בקיעת השיניים.זה ידוע גם בזכות תכונותיו האנטיספטיות והאנטיבקטריאליות המסייעות לשמור על החניכיים ללא זיהום.כדי להשתמש בשמן ציפורן לכאבי בקיעת שיניים, מערבבים שתי טיפות שמן ציפורן עם כף שמן צמחי חם או שמן זית.שפשפו את התערובת על חניכיים של התינוק בעזרת האצבע או מטלית רכה.יש להשתמש בתרופה זו לא יותר משלוש פעמים ביום.

שאלות נפוצות: האם שמן ציפורן בטוח לתינוקות?

כן, שמן ציפורן נחשב לבטוח לתינוקות כאשר משתמשים בהם בכמויות קטנות.עם זאת, חשוב להשתמש בשמן בצורה מדוללת ולהשתמש בו רק שלוש פעמים ביום.

תרופה 2: תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה ביתית נוספת לכאבי בקיעת שיניים שקיימים כבר דורות.לקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את החניכיים.כדי להשתמש בתה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים לה להתקרר.לָתֵתהתינוק שלך שתי עד שלוש כפיות התה שלוש פעמים ביום.

שאלות נפוצות: האם תה קמומיל בטוח לתינוקות?

כן, תה קמומיל נחשב לבטוח לתינוקות כאשר ניתן בכמויות קטנות.עם זאת, חשוב לוודא שהתה לא חם מדי לפני שהוא נותן אותו לתינוק שלך.

מסקנה

שיני תינוקות יכולות להוות מקור לכאב ואי נוחות עבור תינוקות רבים.עם זאת, ישנם כמה תרופות ביתיות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להרגיע את כאבי בקיעת השיניים.שמן ציפורן ותה קמומיל הם שניים מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לכאבי בקיעת שיניים והם מקובלים ברחבי העולם.יש להשתמש בשני הסעדים הללו בזהירות ובכמויות קטנות.אם אתה מודאג מהבטיחות בשימוש בתרופות אלה, עדיף להתייעץ עם הרופא או רופא הילדים שלך לפני השימוש בהם.שילוב הגדרת Wikipedia.org על שיני תינוקות עוזר לקבל מידע נוסף על נושא זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן