דף הבית » תרופות סבתא » שיהוקים ללא הפסקה – 5 תרופות ביתיות עתיקות
daddddaddd dcdcd ddadadad  daadaddaddaa dddaadddaa dadaadda

שיהוקים ללא הפסקה – 5 תרופות ביתיות עתיקות

מהם שיהוקים ללא הפסקה?

שיהוקים ללא הפסקה, המכונה גם שיהוקים מתמשכים, הם כאשר אדם חווה שיהוקים במשך יותר מ 48 שעות.מצב זה יכול להיות כואב ומפריע לחיי היומיום, מכיוון שהוא יכול לגרום לעייפות, התייבשות ואפילו בעיות שינה.אמנם הגורם המדויק לשיהוקים ללא הפסקה אינו ידוע, אך על פי ההערכה, היא נובעת מגירוי באפיגלוטיס, שהוא דש הרקמה המכסה את קנה הנשימה ומונע מכניסת מזון ונוזלים לריאות.

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות עתיקות שיכולות לעזור לעצור שיהוקים, או לפחות להפחית את עוצמתם ומשך הזמן.להלן חמישה מהפופולריות ביותר:

גרגר עם מים קרים

גרגר עם מים קרים הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לשיהוקים.על פי ההערכה, שיטה זו עובדת מכיוון שהמים הקרים יכולים לזעזע את העצבים השולטים בסרעפת, מה שגורם לשיהוקים להפסיק.כדי לבצע תרופה זו, פשוט מלא כוס במים קרים וגרגר למשך 30 שניות.

טיפ:

הקפידו להשתמש במים קרים, שכן מים חמים עשויים שלא להיות יעילים באותה מידה.

אכילת כפית סוכר

אכילת כפית סוכר היא תרופה פופולרית נוספת ליהוק.אומרים כי שיטה זו עובדת בגלל מתיקות הסוכר, מה שעלול לגרום לעצבים השולטים על הסרעפת להירגע, ובכך להפסיק את שיהוק.כדי לבצע את התרופה הזו, פשוט הכניסו כף סוכר בפה ותנו לו להתמוסס.

טיפ:

הקפידו לבלוע את הסוכר לאט כדי לעזור לו להתמוסס מהר יותר בפה.

עוצר את נשימתך

עצירת נשימתך היא עוד תרופה קלה ויעילה לשיהוקים.שיטה זו אומרים שהיא עובדת מכיוון שהיא יכולה לעזור להרפות את העצבים השולטים בסרעפת.כדי לבצע את התרופה הזו, פשוט קחו נשימה עמוקה והחזיקו אותה כל עוד אתה יכול.

טיפ:

הקפידו לקחת כמה נשימות עמוקות לפני שתנשמו את נשימתכם, מכיוון שזה יכול לעזור להרפות את העצבים עוד יותר.

שתיית מים הפוכים

שתיית מים הפוכה היא תרופה פופולרית נוספת ליהוק.אומרים כי שיטה זו עובדת מכיוון שהמים יכולים לזעזע את העצבים השולטים בסרעפת, מה שיכול לעצור את השיהוקים.כדי לבצע תרופה זו, פשוט מלא כוס במים, הטה את הראש לאחור ושתה את המים הפוך מבלי לשפוך אותם.

טיפ:

הקפד לקחת לגימות קטנות של המים כדי לעזור להימנע משפיכתם.

מוציא את הלשון שלך

מוציא את לשונך החוצה הוא האחרון מבין חמשת התרופות הביתיות העתיקות ליהוק.שיטה זו אומרים שהיא עובדת מכיוון שהיא יכולה לעזור להרפות את העצבים השולטים בסרעפת, שיכולה לעצור את השיהונים.כדי לבצע את התרופה הזו, פשוט תבטל את הלשון שלך ככל שתוכל והחזיק אותה שם כמה שניות.

טיפ:

הקפידו לשמור על הלשון מעט מתוחה כדי לעזור לה להישאר יותר זמן ולהרגיע את העצבים עוד יותר.

5 תרופות ביתיות עתיקות ליהוק ללא הפסקה

שיהוקים הם תופעה רגילה ולא מאיימת שיכולה להיות מעצבנת ומפריעה אך בדרך כלל לא מזיקה.אך כאשר שיהוקים נמשכים והופכים להיות כרוניים, זה יכול לגרום למצוקה פיזית ורגשית.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות עתיקות שעשויות להיות מסוגלות לעזור למנוע את המשך המשך ללא הפסקה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים לריפוי מגוון מחלות, כולל שיהוקים.החומץ מכיל חומצה אצטית, המסייעת לעורר את קצות העצבים בגרון, ועוזרת לעצור שיהוקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו לאט.יש להשתמש בתרופה זו ברגע שההשווקים מתחילים וניתן לחזור עליהן כל 10 דקות עד שההפסים שוככים.

2.דבש

דבש הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי להקל על שיהוקים.זה עובד על ידי ציפוי הגרון ועצבים מרגיזים מרגיעים שעלולים לגרום לשיהוקים.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כפית דבש ובלע אותו לאט.ניתן לערבב דבש גם עם wחלב זרוע או מים חמים ונלקח מספר פעמים ביום עד שההשוקים שוככים.

3.חרדל

ניתן להשתמש ב

חרדל כדי לעצור שיהוקים מכיוון שהוא עוזר לעורר את העצבים בגרון, מה שיכול לעזור לעצור את עוויתות הגורמות לשיהוקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית חרדל עם כוס מים חמים ושתה אותם לאט.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום עד להפסקת שיהוקים.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה ביתית נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור לעצור שיהוקים.החומציות של מיץ הלימון עוזרת לעורר את העצבים בגרון, מה שמסייע לעצור את העוויתות הגורמות לשיהוקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מיץ לימון עם כוס מים חמים ושתו אותם לאט.יש לחזור על התרופה מספר פעמים ביום עד להפסקת שיהוקים.

5.מנטה

ניתן להשתמש ב

מנטה גם כדי לסייע בהפסקת שיהוקים מכיוון שהוא מסייע לעורר את העצבים בגרון, מה שמסייע לעצור את העוויתות הגורמות לשיהוקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מנטה עם כוס מים חמים ושתה אותם לאט.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום עד להפסקת שיהוקים.

5 התרופות הביתיות העתיקות הללו הן דרכים יעילות ובטוחות לעזור להפסיק שיהוקים ללא הפסקה.אמנם אין שום ערובה לכך שהסעדים הללו יעבדו עבור כולם, אך הם שווים לנסות לפני שהם מחפשים טיפולים אגרסיביים יותר.כמו בכל מצב רפואי, חשוב להתייעץ עם רופא אם שיהוקים נמשכים יותר מכמה ימים.

שאלות נפוצות

  • מה התרופה הטובה ביותר עבור שיהוקים ללא הפסקה?
    התרופה הטובה ביותר לשיהוקים ללא הפסקה היא לנסות את אחת מחמש התרופות הביתיות העתיקות המפורטות לעיל: חומץ תפוחים, דבש, חרדל, מיץ לימון ומנטה.סעדים אלה הם דרכים יעילות ובטוחות לעזור לעצור שיהוקים.
  • האם הוכח כי סעדים אלה עובדים?
    תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בהפסקת שיהוקים ומקובלות בדרך כלל כיעילות.עם זאת, אין שום ערובה שהם יעבדו עבור כולם.

שיהוקים ללא הפסקה יכולים להיות משבשים ומעצבנים, אך ישנם כמה תרופות ביתיות עתיקות שעשויות לעזור לעצור אותם.חומץ תפוחים, דבש, חרדל, מיץ לימון ומנטה משמשים כולם במשך מאות שנים כדי לעזור לעצור שיהוקים.אמנם אין שום ערובה לכך שהסעדים הללו יעבדו עבור כולם, אך הם שווים לנסות לפני שהם מחפשים טיפולים אגרסיביים יותר.לפני שניסו אחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ עם רופא אם שיהוקים נמשכים יותר מכמה ימים. wikipedia.org מספק מידע נוסף על שיקולים ללא הפסקה והתרופות שתוארו לעיל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן