דף הבית » תרופות סבתא » ריפלוקס בתינוקות – 18 תרופות של סבתא מוסמכת שכדאי להכיר
daddadcddada ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad deddade

ריפלוקס בתינוקות – 18 תרופות של סבתא מוסמכת שכדאי להכיר

מה זה ריפלוקס אצל תינוקות?

ריפלוקס אצל תינוקות הוא מצב רפואי שכיח שיכול להוביל לכך שההורים מרגישים מוצפים ומתוסכלים.זה מתרחש כאשר תכולת הקיבה, כולל חומצה, מחודשת מחדש לגב לוושט.זה יכול לגרום לאי נוחות וכאב לתינוק, כמו גם להפריע לשינה ואכלה.תינוקות עם ריפלוקס עשויים להקיא לעתים קרובות, ומתקשים לעלות במשקל.

18 התרופות של סבתא מוסמכת לריפלוקס

הורים תמיד מחפשים דרכים לעזור לילדיהם כשהם לא מרגישים טוב, וסבתות הן לרוב המקור לעצות לתרופות.להלן 18 תרופות של סבתא מוסמכת לריפלוקס אצל תינוקות שכדאי להכיר:

1.גדל את התינוק שלך לאחר האכלות

גידול תינוקך לאחר האכלות יכול לעזור להפחית את כמות האוויר שנלכדת בבטן, שיכולה לעזור במניעת ריפלוקס.הקפד לגדל את התינוק שלך כל כמה דקות במהלך האכלה, ואז שוב לאחר סיום.

2.החזק את תינוקך זקוף לאחר האכלות

החזקת תינוקך זקוף לאחר האכלות יכולה גם לעזור במניעת ריפלוקס.נסה לשמור על התינוק שלך במצב זה לפחות 20 דקות אחרי שהם מסיימים לאכול.זה יעזור למנוע את תוכן הבטן לחזור למעלה.

3.הימנע מבגדים הדוקים

בגדים הדוקים יכולים להפעיל לחץ נוסף על הבטן, מה שעלול להחמיר את הרפלוקס.נסה להלביש את התינוק שלך בבגדים רופפים, במיוחד סביב אזור הבטן.

4.הימנע מהזנת יתר

הזנת יתר של תינוקך יכולה להוביל לסיכון גדול יותר לריפלוקס.הקפד להאכיל את התינוק שלך רק כשהם רעבים, ולעצור כשהם מלאים.

5.הרם את ראש עריסת התינוק שלך

הרמת ראש מיטת תינוקך יכולה לעזור למנוע את תכולת הבטן לחזור למעלה.אתה יכול לעשות זאת על ידי הנחת מגבת מגולגלת מתחת למזרן.

6.הזן כמויות קטנות יותר לעתים קרובות יותר

הזנת תינוקך כמויות קטנות יותר לעתים קרובות יותר יכולה לעזור להפחית את הסיכון לריפלוקס.נסה להזיז החלל לפחות שעתיים.

7.נסה להאכיל בקבוקים מונחים

אם אתה מאכיל בקבוקים את תינוקך, נסה להאכיל בקבוקים מונחים.המשמעות היא להעלות את הבקבוק בזווית כך שהתינוק שלך לא יצטרך לעבוד נגד כוח המשיכה כשהם שותים.

8.הימנע מזמן בטן מיד לאחר האכלות

זמן בטן יכול להיות נהדר להתפתחות התינוק שלך, אך עדיף להימנע ממנו מיד לאחר האכלות.זה יכול לעזור להפחית את הסיכון לריפלוקס.

9.נסה עיסוי מרגיע

עיסוי מרגיע יכול לעזור להפחית ריפלוקס אצל תינוקות.נסה לשפשף בעדינות את גב התינוק שלך בתנועה סיבובית.

10.תן לתינוקות פרוביוטיקה

מתן פרוביוטיקה של תינוקות יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ריפלוקס.שאל את הרופא שלך אם פרוביוטיקה בטוחה לתינוק שלך.

11.ביטול חלב מהדיאטה

אם אתה מניקה, נסה לחסל חלב מהתזונה שלך.חלב יכול להיות קשה לתינוקות לעכל, ויכול לגרום לרפלוקס.

12.תן לתינוק שלך מוצץ

מתן מוצץ לתינוקך יכול לעזור להפחית את הסיכון לריפלוקס.הקפידו לתת רק לתינוקכם מוצץ כשהם רגועים ונינוחים.

13.נסה תרופה הומאופתית

תרופות הומיאופתיות יכולות להיות דרך נהדרת להפחית את תסמיני ריפלוקס אצל תינוקות.בקש מהרופא שלך או איש מקצוע הומאופתי לקבלת ייעוץ.

14.נסה להאכלת כוח משיכה

הזנת כוח משיכה יכולה לעזור להפחית ריפלוקס אצל תינוקות.נסה להאכיל את תינוקך במצב מוגבה מעט, כמו במושב תינוקות או סדרן.

15.להציע האכלות קטנות יותר ותכופות יותר

הצעת האכלות קטנות יותר ותכופות יותר יכולה לעזור להפחית את הסיכון לריפלוקס.נסה להזיז בחלל ב -15 עד 20 דקות.

16.הימנע מגירוי יתר </סיכום:
מאמר זה מספק 18 תרופות של סבתא מוסמכת לריפלוקס אצל תינוקות, החל משינויי דיאטה ועד התאמות אורח חיים.זה גם מספק תובנה כיצד להשתמש כראוי וליישם תרופות אלה כדי להבטיח תוצאות מיטביות.בנוסף, קטע שאלות נפוצות כלול עבור אמידע דדי.

מתכון מספר 1: דגני בוקר בננה ושיבולת שועל

מתכון זה הוא דרך נהדרת להתחיל להכניס מוצקים לתינוקך, שכן הדגנים עדינים וקל לעיכול.הוא עשיר גם בחלבון, סידן וברזל, שכולם חיוניים לצמיחה בריאה.להכנת המתכון הזה, מערבבים יחד בננה אחת, כוס שיבולת שועל וכוס מים אחת.מבשלים כעשר דקות עד שמנת וחלקה.בואו להתקרר לפני שתגיש לתינוק שלך.

מתכון מס ‘2: תפוחים אפויים

תפוחים אפויים הם דרך נהדרת להוסיף מתיקות וסיבים תזונה לתזונה של התינוק שלך.להכנת המתכון הזה, פשוט ליבה ופורסים שני תפוחים, מפזרים קינמון ואופים בתנור שחומם מראש בחום של 350 מעלות למשך 25 דקות.בואו להתקרר לפני שתגיש לתינוק שלך.

התאמות אורח חיים

הימנע מהזנת יתר

חשוב להימנע מהזנת יתר של תינוקך.כשהתינוק שלך מלא, הם יפסיקו באופן טבעי לאכול.עדיף להאכיל אותם בחלקים קטנים יותר ותכופים יותר לאורך היום.

מיקום

המיקום בו אתה מאכיל את תינוקך יכול גם לעזור להפחית את הריפלוקס.עדיף להאכיל אותם במצב זקוף, כמו בכיסא שכיבה או בכיסא נדנדה.זה יעזור לשמור על האוכל בבטן ולהפחית את הסיכוי שהוא יחזיר.

הגבלת קפאין ומזונות שומניים

קפאין ומזונות שומניים יכולים להחמיר את הרפלוקס, ולכן עדיף להגביל את אלה בתזונה של התינוק שלך.מזונות שיש להימנע מהם כוללים שוקולד, קפה, תה ומוצרי חלב עתירי שומן.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות אחרות לריפלוקס אצל תינוקות?

בנוסף לתרופות המפורטות לעיל, אתה יכול גם לנסות לעסות את הבטן של התינוק שלך, להעלות את ראשם תוך כדי שינה, להגביל את כמות האוויר שהם בולעים בזמן האכילה והימנעות מבגדים הדוקים.בנוסף, תוספי פרוביוטיקה ותוספי צמחים כמו ELM חלקלקים עשויים גם לעזור.

מה עלי לעשות אם הרפלוקס של התינוק שלי נמשך?

אם הרפלוקס של התינוק שלך נמשך למרות שניסית הסעדים המפורטים לעיל, עדיף להתייעץ עם רופא הילדים שלך.הם עשויים להמליץ על תרופות או על טיפולים אחרים שיעזרו להפחית את הסימפטומים של ריפלוקס.

לסיכום, ריפלוקס אצל תינוקות יכול להיות מצב קשה ולא נוח.עם זאת, ישנם כמה סעדים של סבתא מוסמכים שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים ולספק הקלה.תרופות אלה נעות בין שינויי דיאטה ועד התאמות אורח חיים.בעזרת שימוש ויישום נאותים, תרופות אלה יכולות להיות יעילות מאוד להפחתת הסימפטומים של ריפלוקס.בנוסף, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא הילדים שלך אם התסמינים נמשכים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן