דף הבית » תרופות סבתא » רימון – 13 התרופות של סבתא עוזרות להתאוששות והם נפלאים לשברים
daddeddf  ddaadaddaddaa dadc daddaad dadddaddaa dcddaadddada

רימון – 13 התרופות של סבתא עוזרות להתאוששות והם נפלאים לשברים

רימון – 13 התרופות של סבתא עוזרות להתאוששות והם נפלאים לשברים

במשך מאות שנים, סבתות ברחבי העולם משתמשות בסעדים מהטבע כדי לעזור במגוון מחלות.תרופה אחת כזו היא הרימון הצנוע, והתרופות של שלוש עשרה סבתה יכולות לעזור בהחלמה והם נפלאים לשברים.

רימונים מלאים בשלל ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור לקדם ריפוי.הם גם עשירים בסיבים תזונתיים, המסייעים לשמור על מערכת העיכול שלך בריאה ומתפקדת כראוי.בנוסף, רימונים יכולים לעזור להפחית דלקת ולעזור בהקלה על כאבים.

יתרונות תזונתיים של רימונים

רימונים ארוזים במגוון חומרים מזינים.הם עשירים בוויטמין C, המסייע להגביר את מערכת החיסון ולקדם ריפוי.הם גם עשירים בוויטמין B6, המסייע בייצור אנרגיה ומטבוליזם.בנוסף, רימונים הם מקור נהדר לוויטמין E, המסייע בהפחתת הדלקת ושיפור בריאות העור.

רימונים הם גם מקור מצוין לסיבים תזונתיים, המסייע לשמור על מערכת העיכול שלך בריאה ותפקוד כראוי.בנוסף, רימונים הם מקור טוב לאשלגן, המסייע בעוצמת השרירים והתאוששות.

13 הסעדים של סבתא לשברים

רימון שימש במשך מאות שנים בטיפול בשברים.להלן שלוש עשרה תרופות של סבתא שיעזרו להתאוששות ולקדם ריפוי:

  • החל משחת רימון על האזור המושפע.
  • שתו כוס מיץ רימון כל יום.
  • אכלו קומץ זרעי רימון מדי יום.
  • הכינו עוף של עלי רימון והחלו על האזור המושפע.
  • משרים מטלית במיץ רימון ומרחים על האזור המושפע.
  • הכינו תה עם עלי רימון ושתו שלוש פעמים ביום.
  • הפוך משחה של קליפות רימון והחלו על האזור המושפע.
  • משרים מטלית במיץ רימון ומרחים על האזור המושפע.
  • הכינו משחה של זרעי רימון והחלו על האזור המושפע.
  • מערבבים מיץ רימון עם דבש ושותים שלוש פעמים ביום.
  • הפוך משחה של גלישת רימון והחלו על האזור המושפע.
  • הכינו מרתח של עלי רימון ושתו שלוש פעמים ביום.
  • אכלו קומץ עלי רימון כל יום.

טיפ:

כדי למקסם את היתרונות הריפוי של רימונים, חשוב להשתמש בהם טריים בכל הזדמנות אפשרית.אם אינך מצליח למצוא רימונים טריים, בחר במקום רימונים אורגניים, קפואים או יבשים.

שברים יכולים להיות כואבים להפליא ולהשאיר אותך מרגיש חסר אונים.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא שיכולים לעזור בתהליך ההתאוששות ולספק קצת הקלה.להלן רק כמה מהתרופות הטבעיות הרבות שיכולות לעזור בתהליך הריפוי.

שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא תרופה טבעית עוצמתית לשברים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן לקחת אותו בצורה של מרתח, תמיסה או תה.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כפולטיצה.לשורש שן הארי יש תכונות אנטי דלקתיות ומטפלות בכאב, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לשברים.

ST.Wort של ג’ון

ST.Wort של ג’ון הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה להועיל בתהליך הריפוי.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות החזקות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להקל על הכאב והדלקת.ניתן לקחת אותו בצורה של תמיסה, תה או כמוסה.ניתן ליישם אותו גם באופן אקטואלי כדחיסה או כדחוף.

קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית קלה אך יעילה לשברים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן לקחת אותו בצורה של תה, תמיסה או כמוסה.זה יכול גם Bהוחל באופן אקטואלי כדחיסה או עוף.

רימון

רימון הוא תרופה טבעית עוצמתית לשברים ובעלת תכונות אנטי דלקתיות וכאשר משכך כאבים.ניתן לקחת אותו בצורה של מיץ, תה או כמוסה.ניתן ליישם אותו גם באופן אקטואלי כפולטיצה או כמשחה.רימון שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי, וזה עדיין תרופה פופולרית כיום.

מסקנה

שברים יכולים להיות כואבים במיוחד ולא נוחים, אך ישנם מגוון תרופות טבעיות שיכולות לעזור בתהליך הריפוי.שורש שן הארי, סנט ג’ון וורט, קמומיל ורימון הם רק כמה מהתרופות הטבעיות הרבות שיכולות לעזור בתהליך הריפוי.לכן, אם אתה סובל משבר, שקול לנסות את הסעדים האלה.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הטבעית הטובה ביותר לשברים?

התרופה הטבעית הטובה ביותר לשברים תשתנה בהתאם לצרכים האישיים של האדם.עם זאת, חלק מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר הם שורש שן הארי, סנט ג’ון וורט, קמומיל ורימון.לכל אחד מהתרופות הללו יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים חזקים, שיכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן