דף הבית » תרופות סבתא » רוזמרין – 14 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ורפואיים
dadddedaddf  daadaddaddaa dadc daddaad ddedddadaddaa dadc deda

רוזמרין – 14 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ורפואיים

רוזמרין – 14 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ורפואיים
רוזמרין, שיח ארומטי, ירוק -עד שנמצא באזור הים התיכון, שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.לצמח זה היסטוריה ארוכה של שימושים רפואיים, והוא מקור נהדר לתרופות טבעיות למחלות נפוצות.משיפור הזיכרון לבריאות העיכול, הנה 14 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ורפואיים ששימשו לטיפול במגוון מחלות.

1.Boost זיכרון

רוזמרין משמש זה מכבר להגברת הזיכרון והבהירות הנפשית.מחקרים הראו כי עשב זה יכולת לעורר ייצור של כימיקלים מוחיים מסוימים המעורבים בזיכרון ולמידה.כדי לקבל את היתרונות המחזקים את הזיכרון של רוזמרין, פשוט הוסף כמה טיפות של שמן אתרי רוזמרין למפזר שלך ושאף את הניחוח.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של השמן האתרי למי האמבט שלך או לערבב אותו עם שמן נשא ולעסות אותו על המקדשים שלך.

2.בריאות שיער

רוזמרין נהדר לשיער בריא.זה יכול לעזור לעורר את צמיחת השיער ולמנוע אפור מוקדם.כדי להשתמש ברוזמרין לבריאות השיער, הכינו שמן המנוסה על ידי רוזמרין על ידי חימום שתי כוסות שמן זית עם כוס אחת של עלי רוזמרין טריים.מסננים את העלים ומורחים את השמן על הקרקפת והשיער שלכם.השאר אותו למשך שעה אחת, ואז שטפו בשמפו ומרכך.

טיפ ייחודי ומועיל:

שלב שמן עם רוזמרין עם רוזמרין עם כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לטובת יתרונות לבריאות שיער טובים עוד יותר.

3.בריאות עיכול

רוזמרין נהדר גם לבריאות העיכול.זה יכול לעזור להפחית את הגז והנפיחות, לעורר תיאבון ואף להפחית את הבחילה.כדי להשתמש ברוזמרין לבריאות העיכול, הכינו תה על ידי תלול כפית אחת של רוזמרין מיובש בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים את עלי הרוזמרין ושותים את התה.אתה יכול גם להוסיף עלי רוזמרין טריים למנות המועדפות עליך כדי להוסיף יתרונות טעם ובריאות.

4.טיפוח עור

רוזמרין נהדר גם לטיפול בעור.זה יכול לעזור להפחית דלקת, לטפל באקנה ולהגן על העור מפני נזק רדיקלי חופשי.כדי להשתמש ברוזמרין לטיפול בעור, הכינו שמן המנוסה על ידי רוזמרין על ידי חימום שתי כוסות שמן זית עם כוס אחת של עלי רוזמרין טריים.מסננים את העלים ומורחים את השמן על עורך.אתה יכול גם להכין מסיכת פנים עם רוזמרין עם רוזמרין על ידי שילוב כפית אחת של רוזמרין מיובש עם כף דבש אחת.מרחי את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה על 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

תרופות צמחים לשיעול וקור

רוזמרין ידוע בתכונותיו האנטי -חיוביות והאנטי -מיקרוביאליות, מה שהופך אותו לתרופה טבעית מצוינת לשיעול והצטננות.להלן כמה מהתרופות של הסבתא כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהקל על גודש בחזה:

  • מערבבים יחד כפית אחת של רוזמרין מיובש, חצי כפית דבש וכוס מים חמים.שתו תה צמחים זה לאורך כל היום.
  • שאפו את הקיטור של סיר מים רותחים משופרים בעלים רוזמרין.זה יעזור לנקות את דרכי הנשימה שלך.
  • הכניסו כמה טיפות של שמן אתרי רוזמרין בקערת מים חמים.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור.
  • מערבבים יחד שמן רוזמרין ושמן נשא כמו שמן זית ועסה אותו לחזה, בגרון ולסינוסים.

רוזמרין לטיפול בשיער

רוזמרין משמש זה מכבר כתרופה טבעית לטיפול בשיער.זה יכול לעזור לקדם צמיחת שיער, להפחית את תנאי הקרקפת ולהוסיף ברק לשיער עמום.להלן כמה מהתרופות של הסבתא להפיק את המרב מהעשב המדהים הזה:

  • מערבבים יחד כפית אחת של שמן רוזמרין ושתי כפות שמן זית.לעסות את התערובת הזו לקרקפת שלך ולהשאיר אותה למשך 30 דקות לפני השמפו.
  • הוסף כמה טיפות של שמן רוזמרין לשמפו שלך לקבלת דחיפה נוספת של חומרים מזינים מקדמים לצמיחה.
  • מערבבים יחד כפית אחת של עלי רוזמרין מיובשים, כוס מים רותחים אחת, ושתי כפות חומץ תפוחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות, ואז להשתמש בה כששטיפת שיער.
  • מערבבים יחד כפית אחת של שמן רוזמרין ושתי כפות שמן קוקוס.לעסות את התערובת הזו לקרקפת שלך לפני השינה ושטוף אותה בבוקר.

רוזמרין לטיפול בעור

ניתן להשתמש ברוזמרין לטיפול במגוון מצבי עור, מאקנה ועד אקזמה.להלן כמה מהתרופות של הסבתא שיעזרו לשמור על עורך בריא וזוהר:

  • מערבבים יחד כפית אחת של רוזמרין מיובש, כף דבש אחת וכף אחת של שמן זית.מרחי תערובת זו על הפנים שלך ותן לה לשבת 10 דקות לפני השטיפה.
  • מערבבים יחד כפית אחת של שמן רוזמרין ושתי כפות שמן שקדים.לעסות את התערובת הזו לעור שלך כדי לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.
  • מערבבים יחד כפית אחת של רוזמרין מיובש ושתי כפות יוגורט.מרחי תערובת זו על הפנים שלך ותן לה לשבת 10 דקות לפני השטיפה.
  • מערבבים יחד כפית אחת של שמן רוזמרין ושתי כפות שמן קוקוס.לעסות את התערובת הזו לעור שלך כדי לעזור להפחית קמטים וקווים עדינים.

רוזמרין לבריאות העיכול

רוזמרין יכול לעזור בשיפור בריאות העיכול ולהפחית את הסימפטומים של הפרעות עיכול.להלן כמה מהתרופות של הסבתא שיעזרו לשמור על מערכת העיכול שלך כמתפקדת כראוי:

  • מערבבים יחד כפית אחת של רוזמרין מיובש, כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את התה הזה לאורך היום.
  • קח כפית אחת של תמיסת רוזמרין לפני הארוחות שיעזרו בשיפור העיכול.
  • מערבבים יחד כפית אחת של שמן רוזמרין ושתי כפות שמן זית.לעסות את התערובת הזו לבטן כדי לעזור להקל על הנפיחות והגז.
  • אכלו כמה עלי רוזמרין טריים לאורך כל היום כדי לעזור להפחית את קלקול קיבה.

רוזמרין להקלה במתח

רוזמרין ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות, מה שהופך אותו לתרופה טבעית מצוינת להקלה במתח.להלן כמה מהתרופות של הסבתא כדי לעזור להפחית לחץ וחרדה:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן