דף הבית » תרופות סבתא » קינמון – 8 תרופות של סבתא נפלאה וסודית
daddadeddf  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd ddaddddaa

קינמון – 8 תרופות של סבתא נפלאה וסודית

קינמון – 8 תרופות של סבתא נפלאה וסודית
קינמון הוא אחד התבלינים העתיקים ביותר הידועים לאדם ומשמש במשך מאות שנים כתרופה למגוון רחב של מחלות.זה כבר מזמן הוצג כעשב מרפא עם יתרונות בריאותיים רבים, ומחקרים מודרניים תמכו עוד יותר בטענות המסורתיות.

קינמון הוא תבלין רב -תכליתי שניתן להשתמש בו במנות רבות, מתוק ועד מלוחות.יש לו ניחוח ריחני וטעם חם ומתוק שהופך אותו לתוספת פופולרית למתכונים רבים.אך השימושים שלו נמשכים מעבר למטבח.להלן 8 מהסודות השמורים הטובים ביותר מארון הרפואה של סבתא שלך.

1.מטפל בתסמיני קר ושפעת

כוס תה קינמון חמה היא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולהקל על העומס.קינמון הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי, המסייע בהפחתת הזיהום ולהפחתת הנפיחות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הוסף כפית קינמון לכוס מים רותחים, יחד עם כפית דבש.אפשר לו להתלול 10 דקות ולשתות אותו חם.

2.משפר את העיכול

קינמון ידוע כמעורר את מערכת העיכול, ומסייע בשיפור העיכול ולהפחית כל אי נוחות בבטן.כדי לקצור את היתרונות, הוסף כפית קינמון לכוס מים חמים ושתה אותם לפני הארוחות.אתה יכול גם להוסיף כפית קינמון לכוס חלב חם ולשתות אותו לפני השינה.

3.מפחית את רמות הסוכר בדם

נמצא כי קינמון מפחית את רמות הסוכר בדם, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לאנשים הסובלים מסוכרת.מחקרים הראו כי צריכת כפית קינמון מדי יום יכולה להפחית את רמות הסוכר בדם בצום עד 25%.כדי לקצור את היתרונות, הוסף כפית קינמון לכוס מים חמים ושתה אותם לפני הארוחות.

4.מפחית את רמות הכולסטרול

נמצא כי קינמון מפחית את רמות הכולסטרול LDL, שהוא הכולסטרול הרע שיכול להוביל למחלות לב.כדי לקצור את היתרונות, הוסף כפית קינמון לכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

5.מפחית כאבי דלקת פרקים

קינמון הוא חומר אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לדלקת פרקים.כדי לקצור את היתרונות, הוסף כפית קינמון לכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

6.משפר את הפונקציה הקוגניטיבית

נמצא כי קינמון משפר את התפקוד והזיכרון הקוגניטיבי, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לאנשים עם דמנציה או אלצהיימר.כדי לקצור את היתרונות, הוסף כפית קינמון לכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

7.מטפל במצבי אקנה ובעור

קינמון הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור להפחית דלקת וטיפול באקנה.כדי לקצור את היתרונות, מערבבים כפית קינמון עם כף דבש להכנת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

8.מטפל בשרירים ומפרקים כואבים

קינמון הוא משכך כאבים טבעי, שיכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על כאבים הקשורים לשרירים ומפרקים כואבים.כדי לקצור את היתרונות, מערבבים כפית קינמון עם כף דבש ומים חמים להכנת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין כי קינמון הוא חזק מאוד ואסור לקחת אותו במינונים גדולים.אם אתה לוקח תוספי קינמון, הקפד לעקוב אחר ההוראות בתווית.חשוב גם לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון.

קינמון הוא תבלין רב -תכליתי שיש לו מגוון רחב של יתרונות בריאותיים.מטיפול בתסמיני קר ושפעת וכלה בהפחתת רמות הכולסטרול, קינמון יכול לשמש כתרופה יעילה למגוון מחלות.יש לקוות, 8 הסעדים של סבתא אלה יעזרו לכם לקצור את היתרונות הבריאותיים הרבים של התבלין המדהים הזה.

היתרונות של קינמון

קינמון הוא תבלין שיש לו יתרונות בריאותיים רבים.זה ידוע באנטי-דלקתיות, אנטיבקטריאליות ונוגדי פטריות שלוperties, כמו גם את יכולתו להפחית את הכולסטרול, להגביר את מערכת החיסון ולהוריד את רמות הסוכר בדם.הוא גם גבוה בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור בהגנה מפני מחלות והזדקנות.ניתן לצרוך קינמון בצורות רבות, כולל אבקה, מקלות או כמוסות.

קינמון לעיכול

ידוע כי קינמון מסייע בשיפור העיכול.הוא שימש לטיפול בקלקוליות, בחילה וגז.זה גם עוזר להקל על עצירות ואומר שהוא מפחית את הסימפטומים של תסמונת המעי הרגיז.קינמון יכול גם לעזור להפחית את הנפיחות והגזים.

קינמון לירידה במשקל

על פי ההערכה, קינמון מועיל לירידה במשקל.זה עוזר להפחית את התיאבון והתשוקות, ויכול לעזור לגוף לשרוף שומן.עוד נאמר שהוא משפר את חילוף החומרים, שיכול לעזור לירידה במשקל.

הסעדים של סבתא עם קינמון

אלה כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא המשתמשות בקינמון:

  • ערבוב כפית קינמון וכפית דבש בכוס מים חמים ולשתות אותו בכל בוקר יכול לעזור להפחית את הכולסטרול.
  • ערבוב כפית אבקת קינמון עם כפית שמן קוקוס ושפשוף אותו על הבטן יכול לעזור להקל על בחילות וקלקוליות.
  • ערבוב כפית אבקת קינמון עם כפית דבש וכפית מיץ לימון יכול לעזור להפחית את הגז והנפיחות.
  • ערבוב כפית אבקת קינמון עם כפית חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את העצירות.
  • ערבוב כפית אבקת קינמון עם כפית שמן זית ושפשוף אותה על הבטן יכול לעזור להפחית התכווצויות.
  • ערבוב כפית אבקת קינמון עם כפית דבש וכפית מיץ לימון ושתייה זה יכול לעזור בשיפור החסינות.
  • ערבוב כפית אבקת קינמון עם כפית דבש וכפית חומץ סיידר תפוחים ושתייה זה יכול לעזור להפחית את הכולסטרול.
  • ערבוב כפית אבקת קינמון עם כפית דבש וכפית מיץ לימון ושתייה זה יכול לעזור לווסת את רמות הסוכר בדם.

קל להכין את הסעדים הללו וניתן להשתמש בהם לטיפול במגוון מחלות.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בהם כתחליף לייעוץ או טיפול רפואי.

מסקנה

קינמון הוא תבלין שיש לו יתרונות בריאותיים רבים.ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מחלות, כולל קלקול קיבה, בחילה וגז, כמו גם להפחתת הכולסטרול, לשפר את החסינות ולווסת את רמות הסוכר בדם.קל להכין את התרופות של סבתא עם קינמון וניתן להשתמש בהן כדי לסייע במגוון מחלות.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי.

שאלות נפוצות

  • האם ניתן להשתמש בקינמון לטיפול בעצירות?

    כן, ניתן להשתמש בקינמון לטיפול בעצירות.ערבוב כפית אבקת קינמון עם כפית חומץ סיידר תפוחים יכול לעזור להפחית את העצירות.

קינמון הוא תבלין שיש לו יתרונות בריאותיים רבים.יש לו שימושים רבים ברפואה המסורתית, כולל טיפול בקלקוליות, בחילה וגז, כמו גם הפחתת הכולסטרול, הגברת החסינות והסדרת רמות הסוכר בדם.קל להכין את התרופות של סבתא עם קינמון וניתן להשתמש בהן כדי לסייע במגוון מחלות.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי.למידע נוסף על היתרונות הבריאותיים של קינמון, תוכלו לבקר ב הגדרת הקינמון של Wikipedia .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן