דף הבית » תרופות סבתא » קורונה – 7 הסעדים של סבתא שעליך לדעת ובטוח
daddaddad  ddadadddd dadc daddaad dadadcdda dcddadaa dddd

קורונה – 7 הסעדים של סבתא שעליך לדעת ובטוח

Coronavirus עורר הרס ברחבי העולם והפך למגפה עולמית.בעוד שמומחים רפואיים עובדים קשה כדי למצוא תרופה, אנשים רבים מחפשים תרופות טבעיות שיעזרו להם להילחם בנגיף.סבתות משתמשות בתרופות מסורתיות במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.להלן 7 תרופות של סבתות שעליך לדעת ובטוחות בשימוש נכון.

1.ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש הם שני המרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים בתרופות מסורתיות.לשניהם תכונות אנטי דלקתיות, ובשילוב יחד הם יכולים לעזור להפחית דלקת, כאב גרון ותסמינים אחרים של נגיף הקורונאב.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של ג’ינג’ר ודבש, ואז הוסיפו כפית דבש וקמצוץ ג’ינג’ר למים חמים.שתו תערובת זו מדי יום כדי לסייע בחיזוק מערכת החיסון שלכם ולהילחם בנגיף.

2.כורכום וחלב

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.בשילוב עם חלב זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם.שתו תערובת זו פעמיים ביום כדי לסייע בחיזוק מערכת החיסון שלכם ולהילחם בנגיף.

3.בצל ושום

בצל ושום הם שני המרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים בתרופות מסורתיות.לשניהם תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, ובשילובם הם יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של בצל ושום, ואז הוסיפו כפית בצל וכפית שום לכוס מים חמים.שתו תערובת זו מדי יום כדי לסייע בחיזוק מערכת החיסון שלכם ולהילחם בנגיף.

4.לימון ודבש

לימון ודבש הם שני המרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים בתרופות מסורתיות.לשניהם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, ובשילובם יחד הם יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של לימון ודבש, ואז הוסיפו כפית לימון וכפית דבש לכוס מים חמים.שתו תערובת זו מדי יום כדי לסייע בחיזוק מערכת החיסון שלכם ולהילחם בנגיף.

5.קינמון ודבש

קינמון ודבש הם שני המרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים בתרופות מסורתיות.לשניהם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, ובשילובם יחד הם יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של קינמון ודבש, ואז הוסיפו כפית קינמון וכפית דבש לכוס מים חמים.שתו תערובת זו מדי יום כדי לסייע בחיזוק מערכת החיסון שלכם ולהילחם בנגיף.

6.קאיין ולימון

פלפל קאיין ולימון הם שני המרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים בתרופות מסורתיות.לשניהם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, ובשילובם יחד הם יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של פלפל קאיין ולימון, ואז הוסיפו כפית פלפל קאיין וכפית לימון לכוס מים חמים.שתו תערובת זו מדי יום כדי לסייע בחיזוק מערכת החיסון שלכם ולהילחם בנגיף.

7.Apple סיידר חומץ ודבש

חומץ תפוחים ודבש הם שני המרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים בתרופות מסורתיות.לשניהם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, ובשילובם יחד הם יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ודבש, ואז הוסיפו כפית חומץ סיידר תפוחים וכפית דבש לכוס מים חמים.שתו תערובת זו מדי יום כדי לסייע בחיזוק מערכת החיסון שלכם ולהילחם בנגיף.

כמו בכל תרופה, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.אמנם בדרך כלל סעדים אלה בטוחים, אך עדיף לבדוק עם הרופא שלך כדי לוודא שאתה לא אלרגי לאף אחדשל המרכיבים המשמשים.בנוסף, זכור לשתות שפע נוזלים ולקבל מנוחה רבה כדי לעזור לתמוך במערכת החיסון שלך ולהילחם בנגיף.

טיפ ייחודי: הוספת כמה טיפות של שמן אתרי אורגנו לתרופה שלך יכולה לעזור להגביר את השפעותיו ולעזור להילחם בזיהום.

חלק 2: הסעדים של סבתא ל Coronavirus

הסעדים של סבתא קיימים כבר דורות, והם עדיין טיפולים אמינים למחלות רבות, כולל נגיף הקורונאווי.כאן, נדון בשבעה מהתרופות הפופולריות ביותר שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהילחם בנגיף.

1.דבש

דבש הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לטיפול בהצטננות ובמחלות אחרות.הוא מלא בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחית דלקת.על פי ההערכה, מדובר בכך שמאפשר למציפה טבעי, מה שאומר שהוא יכול לעזור לשחרר ריר ולהקל על השיעול.עבור Coronavirus, מומלץ לערבב כפית דבש עם כפית אבקת קינמון וכף מיץ לימון.יש לצרוך תערובת זו פעמיים ביום.

2.כורכום

כורכום הוא תבלין מלא בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות.זה עוזר להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת, וזה חשוב למאבק בנגיף הקורונאווי.מומלץ לערבב כפית כורכום בכוס חלב חם ולשתות אותו פעמיים ביום.

3.שום

שום הוא אחד האנטיביוטיקה הטבעית החזקה ביותר.הוא מכיל אליצין, שלפי ההערכה הוא חומר אנטי -ויראלי רב עוצמה.מומלץ לאכול שניים עד שלוש שיני שום בכל יום.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי-ויראלי טבעי.זה עוזר להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.מומלץ לשתות כוס תה ג’ינג’ר פעמיים ביום.

5.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא מגרש טבעי ומציפה טבעי.זה עוזר לשחרר ריר ולנקות את דרכי הנשימה.מומלץ להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערת מים חמים ולשאוף את הקיטור למשך 10 דקות.

6.מנטה

מנטה הוא מפורש טבעי ומציפה.זה עוזר לשחרר ריר ולנקות את דרכי הנשימה.מומלץ להוסיף שתיים עד שלוש טיפות שמן מנטה לקערת מים חמים ולשאוף את הקיטור למשך 10 דקות.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר אנטיביוטי ואנטי -ויראלי טבעי.זה עוזר להילחם בזיהום ומגביר את מערכת החיסון.מומלץ לערבב כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.

סיכום

הסעדים של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל נגיף הקורונאווי.תרופות אלה כוללות דבש, כורכום, שום, ג’ינג’ר, שמן אקליפטוס, מנטה וחומץ תפוחים.כל הסעדים הללו טבעיים ובטוחים לשימוש, כל עוד הם משתמשים כראוי.הם יכולים לעזור להקל על התסמינים, להילחם בזיהום ולהגביר את מערכת החיסון.

שאלות נפוצות

ש: האם הסעדים של סבתא יכולים לעזור עם Coronavirus?

ת: כן, הסעדים של סבתא יכולים לעזור עם נגיף הקורונאווי.תרופות אלה כוללות דבש, כורכום, שום, ג’ינג’ר, שמן אקליפטוס, מנטה וחומץ תפוחים.כל הסעדים הללו טבעיים ובטוחים לשימוש, כל עוד הם משתמשים כראוי.הם יכולים לעזור להקל על התסמינים, להילחם בזיהום ולהגביר את מערכת החיסון.

למידע נוסף על נגיף Coronavirus, אתה יכול להתייחס ל ההגדרה של ויקיפדיה ל Coronavirus .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן