דף הבית » תרופות סבתא » קוליק בתינוקות – 6 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובריאה

קוליק בתינוקות – 6 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובריאה

קוליק בתינוקות – 6 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובריאה

כהורה, זו יכולה להיות חוויה מפחידה כאשר התינוק שלך מפתח קוליק.זה יכול להשאיר אותך מרגיש חסר אונים ומוצף כשאתה מנסה להבין מה לעשות.אמנם זה יכול להיות קשה להתמודד, אך ישנם כמה תרופות שנבדקו בזמן שיכולות לעזור.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות אלה במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של הקוליק אצל תינוקות.להלן 6 תרופות של סבתא שניתן להכין בקלות להקלה מהירה ובריאה.

1.קומפרס חם

קומפרס חם יכול להיות דרך נהדרת לספק קצת הקלה לתינוקך.כל מה שאתה צריך לעשות זה לקחת מטלית נקייה ולהריץ אותו מתחת למים חמים.הניחו את המטלית החמה על הבטן של תינוקכם וזה יכול לעזור להרגיע ולהרגיע אותם.וודא שהדחיסה אינה חמה מדי, מכיוון שהיא יכולה לגרום לכוויות.

2.תה צמחים

תה צמחים יכול להיות נהדר להקלת הקוליק אצל תינוקות.תה קמומיל הוא בחירה פופולרית להקלה על הקוליק, מכיוון שהוא יכול לעזור להרפות את מערכת העיכול ולהפחית את תסמיני הקוליק.אפשרויות אחרות כוללות תה מנטה, תה ג’ינג’ר ותה שומר.וודאו כי התה מונע מטרק, שכן קפאין יכול להחמיר את הקוליק.אתה יכול גם להשתמש בתה כדי להכין דחיסה על ידי השריית מטלית שטיפה בתוכו ומריחתו על הבטן של תינוקך.

3.עיסוי

עיסוי עדין יכול להיות דרך נהדרת לספק הקלה לתינוקך.עיסוי בטן של תינוקך בתנועה סיבובית יכול לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את תסמיני הקוליק.הקפד להשתמש במגע עדין ולהימנע מהפעלת לחץ רב מדי.

4.אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה להיות גם דרך נהדרת להקל על הקוליק אצל תינוקות.מלאו את האמבטיה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.המים החמים יעזרו להרגיע ולהרגיע את תינוקכם, ואילו שמן הלבנדר יעזור להפחית את תסמיני הקוליק.

5.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה יכולה להיות נהדרת להקלה על קוליק אצל תינוקות.פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לתמוך במערכת העיכול ולהפחית את תסמיני הקוליק.אתה יכול למצוא פרוביוטיקה בצורות רבות ושונות, כולל כמוסות, אבקות וטיפות.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתתן את התינוק שלך פרוביוטיקה.

6.הנקה

הנקה יכולה גם להיות דרך נהדרת לספק הקלה לתינוקך.חלב אם מכיל נוגדנים מועילים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הקוליק.הנקה יכולה גם לעזור ביצירת קשר בינך לבין התינוק שלך.

טיפ שימושי

כאשר מתמודדים עם קוליק אצל תינוקות, חשוב לזכור שכל תינוק שונה.כמה סעדים עשויים לעבוד עבור תינוק אחד ולא אחר.חשוב לדבר עם הרופא שלך ולברר מה דרך הפעולה הטובה ביותר לתינוק שלך.

מסקנה

קוליק אצל תינוקות יכול להיות דבר קשה להתמודד איתו, אבל יש כמה תרופות שנבדקו בזמן שיכולות לעזור.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות אלה במשך מאות שנים להקלה.מקומרים חמים ועד הנקה, ישנם דברים רבים שאתה יכול לעשות כדי לספק הקלה לתינוקך.זכור לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים לתינוק שלך.

הסעדים של סבתא לקוליק בתינוקות

קוליק אצל תינוקות הוא מצב שכיח העלול לגרום לאי נוחות אצל תינוקות, מה שמוביל לבכי ומעסיקות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות שהועברו על ידי סבתות שיכולות לעזור להרגיע תינוק קוליקי.סעדים אלה טבעיים ובטוחים ויכולים לעזור להביא נוחות לתינוק והקלה להורים.

1.אמבטיות חמות

אמבטיה חמה היא דרך נהדרת להרגיע תינוק קוליקי.המים החמים יכולים לעזור להרפות את שרירי התינוק, והשילוב של המים החמים והעיסוי העדין של האמבט יכול לעזור להפחית את אי הנוחות של התינוק.חשוב לוודא שהמים לא חמים מדי או קרים מדי, לכן בדקו תמיד את הטמפרטורה לפני שהם מכניסים את התינוק לאמבטיה.

2.Swadddling

חוטף הוא דרך נהדרת לעזור להרגיע תינוק קוליקי.הסחרור ההדוק יעזור לתינוק להרגיש בטוח וחם ויכול לעזור להפחית את המהומה שלהם.חשוב לוודא שהחוטף אינו הדוק מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לאי נוחות.חוטף קל שהוא פשוט מספיק חזק כדי לעזור לתינוק להרגיש בטוח הוא האפשרות הטובה ביותר.

3.מוצץ

מוצץ הוא דרך נהדרת להרגיע תינוק קוליקי.תנועת היניקה יכולה לעזור להרפות את התינוק, והמוצץ יכול לעזור להפחית את אי הנוחות של התינוק.חשוב לוודא שהמוצץ נקי ולא גדול מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לאי נוחות.מפקח תמיד על התינוק בזמן שהוא משתמש במוצץ.

4.רעש לבן

רעש לבן יכול להיות דרך נהדרת להרגיע תינוק קוליקי.הצלילים המרגיעים של רעש לבן יכולים לעזור להירגע מהתינוק ולהפחית את המהומה שלהם.חשוב לוודא שהרעש הלבן אינו חזק מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לאי נוחות.רעש לבן עדין יכול להיות דרך נהדרת לעזור לתינוק להירגע ולהרגיע את הקוליק שלהם.

5.עיסוי עדין

עיסוי עדין יכול להיות דרך נהדרת להרגיע תינוק קוליקי.הלחץ העדין והחום של העיסוי יכולים לעזור להרפות את התינוק ולהפחית את אי הנוחות שלהם.חשוב לוודא שהעיסוי עדין ולא קשה מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לאי נוחות.עיסוי עדין יכול להיות דרך נהדרת לעזור לתינוק להירגע ולהרגיע את הקוליק שלהם.

6.שינוי המיקום

לפעמים שינוי עמדת התינוק יכול לעזור להרגיע את הקוליק שלהם.העברת התינוק ממצב שכיבה למצב זקוף או מצד לצד יכולה לעזור להפחית את אי הנוחות שלהם.חשוב לוודא שהתינוק נמצא במצב מאובטח ונוח, שכן עמדה לא נוחה עלולה לגרום לאי נוחות.

מסקנה

קוליק אצל תינוקות הוא מצב שכיח שיכול לגרום לאי נוחות ובכי.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות שהועברו על ידי סבתות שיכולות לעזור להרגיע תינוק קוליקי.תרופות אלה כוללות אמבטיות חמות, חוטפות, מוצצים, רעש לבן, עיסוי עדין ושינוי עמדת התינוק.סעדים אלה טבעיים ובטוחים ויכולים לעזור להביא נוחות לתינוק והקלה להורים.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להרגיע תינוק קוליקי?

הדרך הטובה ביותר להרגיע תינוק קוליקי היא לנסות שיטות שונות כמו אמבטיות חמות, חוטף, מוצצים, רעש לבן, עיסוי עדין ושינוי עמדת התינוק.סעדים אלה טבעיים ובטוחים ויכולים לעזור להביא נוחות לתינוק והקלה להורים.

מה זה קוליק?

קוליק הוא מצב שכיח הפוגע בתינוקות מסוימים, בדרך כלל בין הגילאים של 3 שבועות לשלושה חודשים.זה מאופיין בבכי ומעורבות מוגזמים, ובדרך כלל נגרם על ידי גז או מערכת עיכול לא בשלה.<a href="https://en.wikipedia.org/wiki/coli

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן