דף הבית » תרופות סבתא » צמח הרוטה – 3 הסעדים של סבתא חמה ורפואית
daded ddaddd  ddadadddd dadc daddaad dded ddadaddddaa

צמח הרוטה – 3 הסעדים של סבתא חמה ורפואית

צמח הרוטה – מתנה מהטבע

הטבע הכין אותנו עם צמחים ועשבי תיבול רבים המועילים לבריאותנו.אחד הצמחים המדהימים ביותר הוא צמח הרוטה, המכונה גם “פלפל קאיין”.זהו צמח רב שנתי הצומח באקלים טרופי וסובטרופי, והוא יליד מקסיקו, מרכז אמריקה והקריביים.מפעל הרוטה ידוע בתכונותיו הרפואיות וביכולתו לסייע בעיכול ולתמוך במערכת החיסון.בנוסף, זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

3 התרופות של סבתא באמצעות צמח רוטה

סבתות משתמשות במפעל רוטה מזה מאות שנים לטיפול במחלות שונות.להלן שלושה מהתרופות הפופולריות ביותר שניתן להשתמש בהן כדי לנצל את היתרונות הרפואיים של הצמח:

1.תה

אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר לקצור את היתרונות של צמח הרוטה היא על ידי הכנת תה.פשוט תלול כפית אחת של אבקת רוטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו את התה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.יישום אקטואלי

ניתן ליישם גם את צמח הרוטה באופן אקטואלי לטיפול בדלקת ולהפחתת הכאב.לשם כך, מערבבים כפית אחת של אבקת רוטה עם כפית שמן קוקוס.לעסות את התערובת לאזור הפגוע למשך חמש דקות, ואז שטפו במים חמים.

3.שאיפת הקיטור

שאיפת אדים של צמח רוטה ידועה גם כמפחיתה את הדלקת ומשפרת את זרימת הדם.לשם כך, הרתיחו חצי ליטר מים והוסיפו כפית אחת של אבקת רוטה.מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הסיר, שואפים את הקיטור למשך חמש דקות.

טיפ מועיל

בעת שימוש במפעל רוטה, חשוב לזכור שהוא יכול להיות די חזק.התחל במינונים קטנים והגדיל בהדרגה ככל שגופך מתרגל אליו.אם אתה חווה תגובות שליליות, הפסיק להשתמש במפעל באופן מיידי.

צמח הרוטה הוא מתנה מדהימה מהטבע שניתן להשתמש בה לטיפול במגוון מחלות.כאשר משתמשים בו נכון, זה יכול להיות כלי רב עוצמה לשיפור בריאותך ורווחתך.

צמח הרוטה-3 התרופות של סבתא חמה וסבתא

סבתות השתמשו במפעל רוטה במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות.מפעל הרוטה הוא סוג של שיח שנמצא לאורך גדות הנהרות ומקורות מים אחרים.זה ידוע בתכונות הריפוי שלו, מכיוון שהוא עשיר בנוגדי חמצון ובתרכובות אנטי דלקתיות.במאמר זה נסתכל על שלוש מהתרופות של הסבתא הנפוצה ביותר באמצעות מפעל רוטה.

תרופה 1: תה להצטננות ושפעת

התרופה הראשונה היא תה העשוי מעלי צמח הרוטה.תה זה שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית להצטננות ושפעת.להכנת התה, פשוט תלול קומץ עלי רוטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.אתה יכול להוסיף קצת דבש או לימון לטעם נוסף אם תרצה.שתו את התה פעמיים עד שלוש יום ביום עד שהתסמינים שלכם התבהרו.

תרופה 2: תמיסת הקלה על כאבים

התרופה השנייה היא תמיסה העשויה מהעלים והפרחים של צמח הרוטה.תמצית זו שימשה כדי לעזור להקל על כאבים מכאבי ראש, כאבי שרירים וכאבים וכאבים אחרים.כדי להפוך את התמיסה, תלול קומץ עלי רוטה ופרחים בכוס וודקה או אלכוהול חזק אחר למשך שבועיים לפחות.מסננים את הנוזל ומאחסנים בבקבוק כהה.קח כפית אחת מהתמיסה שלוש פעמים ביום עד שהסימפטומים שלך יקלו.

תרופה 3: עוף לפצעים וכוויות

התרופה השלישית היא עוף העשוי מהעלים והפרחים של צמח הרוטה.העוף הזה שימש כדי לסייע בריפוי פצעים וכוויות.כדי להכין את העוף, פשוט מועכים קומץ עלי רוטה ופרחים עם מרגמה ועלי עד שנוצר משחה.החל את העיסה ישירות על הפצע או נשרף וכיסוי עם תחבושת.השאירו את העוף לפחות שעה לפני הסרתם ושטיפת הפצע.חזור על התהליך פעמיים ביום עד לפצע oR Burn נרפא.

שאלות נפוצות

מהו צמח הרוטה?

מפעל הרוטה הוא סוג של שיח שנמצא לאורך גדות הנהרות ומקורות מים אחרים.זה ידוע בתכונות הריפוי שלו, מכיוון שהוא עשיר בנוגדי חמצון ובתרכובות אנטי דלקתיות.

מה היתרונות של השימוש במפעל הרוטה?

צמח הרוטה שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות.זה יכול לשמש לייצור תה, תאים ועופות שיכולים לעזור להקל על כאבים מכאבי ראש, כאבי שרירים וכאבים וכאבים אחרים.זה יכול לשמש גם כדי לעזור לרפא פצעים וכוויות.

סיכום

סבתות השתמשו במפעל רוטה במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות.מאמר זה דן בשלושה מהתרופות של הסבתא הנפוצה ביותר באמצעות צמח הרוטה, כולל תה להצטננות ושפעת, תמיסת הקלה בכאב, ועוף לפצעים וכוויות.על ידי שימוש בתרופות אלה בשילוב עם תרופות טבעיות אחרות, אתה יכול לעזור להקל על רבים מהמחלות הנפוצות בחיי היומיום. מפעל הרוטה שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית בטוחה ויעילה עבור מחלות רבות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן