דף הבית » תרופות סבתא » ציפורניים חדירות – 22 תרופות סבתות מצוינות וחשובות
daddaddadadddd ddddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dedaddda

ציפורניים חדירות – 22 תרופות סבתות מצוינות וחשובות

כולנו יודעים שציפורני ציפורניים חודרות יכולות להיות מטרידות ואפילו כואבות, אבל האם ידעת שיש כמה תרופות של סבתא בהן אתה יכול להשתמש כדי למנוע ולטפל בהן?במאמר זה, נבחן 22 תרופות של סבתא מצוינות וחשובות שניתן להשתמש בהן כדי לטפל בנושא זה.

משרים במלחי אפסום

השרייה במלחי אפסום

השריית כפות הרגליים באמבטיה חמה עם מלחי אפסום יכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לציפורני ציפורניים חודרניות.המגנזיום במלחי האפסום עוזר להוציא עודף נוזלים ולהפחית נפיחות.זה גם עוזר לרכך את העור והציפורניים, מה שמקל על חיזוק הציפורן ולהפחית את הסיכון להמשך זיהום.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הוסף 1/2 כוס מלחי אפסום לאגן רדוד של מים חמים וספג את כפות הרגליים למשך 10-15 דקות.עשו זאת פעמיים ביום עד שהכאב והדלקת שככו.

מריחת שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות, האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לטיפול בציפורניים חודרניות.תכונותיו האנטי-חיוביות עוזרות להפחתת הסיכון לזיהום, ואילו תכונותיו האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות עוזרות להפחתת הכאב והנפיחות.

כדי להשתמש בתרופה זו, מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בכף שמן שקדים.החל תערובת זו ישירות על האזור המושפע ועיסוי בעדינות.חזור על כך פעמיים ביום עד שהכאב והדלקת שככו.

טיפ מועיל:

אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה לספיגת כף הרגל הרגילה שלך לקבלת הקלה נוספת.

באמצעות חומץ תפוחים

שימוש בחומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות, האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת נוספת לטיפול בציפורניים חודרניות.החומציות של החומץ מסייעת להפחתת הסיכון לזיהום, ואילו תכונותיו האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות עוזרות להפחתת הכאב והנפיחות.

כדי להשתמש בתרופה זו, מדללים 1/2 כוס חומץ תפוחים בכוס מים חמים.משרים את כפות הרגליים בתערובת זו למשך 10-15 דקות.חזור על כך פעמיים ביום עד שהכאב והדלקת שככו.

טיפ מועיל:

אתה יכול גם למרוח כמה טיפות של חומץ סיידר תפוחים ישירות על האזור המושפע לתוספת הקלה.

הסעדים של סבתא עבור ציפורן חודרנית

ציפורני ציפורניים חודרות יכולות להיות כואבות וקשות לטיפול.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שהועברו מסבתות במשך דורות שיכולים לעזור בטיפול במצב.להלן 22 תרופות של סבתא מצוינות וחשובות עבור ציפורניים חודרניות.

1.Epsom Salt Soak

מלח אפסום הוא תרכובת מינרלית טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהוציא זיהום מצבע ציפורן חודר.כדי להשתמש בתרופה זו, ממיסים 1/2 כוס מלח אפסום באמבטיית מים חמים וספגו את כף הרגל המושפעת למשך 15-20 דקות.עשה זאת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב.

2.Apple Cider Vinearg Soak

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורה לציפורן חודרנית.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1/4 כוס חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחת וספגו את כף הרגל המושפעת למשך 15-20 דקות.עשו זאת פעם ביום כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

3.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציפורן חודרנית.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית שמן עץ התה עם כוס מים חמים וספגו את כף הרגל המושפעת למשך 15-20 דקות.עשו זאת פעם ביום כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

4.סודה סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אלקליין טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהוציא זיהום מצבע ציפורן חודר.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כף סודה לשתייה עם כוס מים חמים וספגו את כף הרגל המושפעת למשך 15-20 דקות.עשו זאת פעם ביום כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב.

5.שמן זית Soak

לשמן זית יש אנטי- infl טבעיתכונות חימוניות ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורה לציפורן חודרנית.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 2 כפות שמן זית עם כוס מים חמים וספגו את כף הרגל המושפעת למשך 15-20 דקות.עשו זאת פעם ביום כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

6.שום ספיגה

שום הוא אנטיבקטריאלי טבעי וחיטוי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציפורן חודרנית.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 2 שיני שום עם כוס מים חמים וספגו את כף הרגל המושפעת למשך 15-20 דקות.עשו זאת פעם ביום כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

7.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לציפורן חודרנית.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות מטלית במים חמים והחל אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.עשו זאת פעם ביום כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב.

8.דחיסת קרח

קומפרס קרח יכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לציפורן חודרנית.כדי להשתמש בתרופה זו, עטפו קוביית קרח בבד והפעלו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.עשו זאת פעם ביום כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב.

9.כורכום SOAK

לכורכום יש תכונות טבעיות אנטי-חיפושיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציפורן חודרנית.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים וספגו את כף הרגל המושפעת למשך 15-20 דקות.עשו זאת פעם ביום כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

10.Onion Soak

בצל הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציפורן חודרנית.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית מיץ בצל עם כוס מים חמים אחד וספגו את כף הרגל המושפעת למשך 15-20 דקות.עשו זאת פעם ביום כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

11.שמן לבנדר soak

לשמן לבנדר יש תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית כאב ונפיחות הקשורה לציפורן חודרנית.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית שמן לבנדר עם כוס מים חמים וספגו את כף הרגל המושפעת למשך 15-20 דקות.עשו זאת פעם ביום כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

12.שמן ויטמין E ספיגה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן