דף הבית » תרופות סבתא » צילומי תינוקות – 12 תרופות סבתות ישנות ומוסמכות
daddcdded daaddaddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddaa dde

צילומי תינוקות – 12 תרופות סבתות ישנות ומוסמכות

העונה הקרה עומדת עלינו וזו יכולה להיות תקופה מלחיצה להורים לתינוקות צעירים.מכיוון שמערכת החיסון של התינוק שלך עדיין לא מפותחת במלואה, הצטננות נפוצה ויכולה להיות קשה לניהול.אמנם חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם תסמיני הקור של תינוקך נמשכים או מחמירים, אך ישנם כמה תרופות סבתא מנוסות ונבדקות שיכולות להועיל בהקלת תסמיני הקור.

להלן 12 תרופות סבתות מוסמכות ששימשו במשך דורות כדי להקל על הסימפטומים של הצטננות לתינוקות.

1.טיפות מלח

טיפות מלח הן דרך פשוטה ויעילה להקל על האף המחניק של התינוק.הם עובדים על ידי דילול הריר ושחרורו ממעברי האף.טיפות מלח זמינות ללא מרשם וניתן להשתמש בהן עד ארבע פעמים ביום.

2.Steam

השימוש בקיטור יכול להועיל בפתיחת מעברי האף ובהקלה על העומס.ניתן להוסיף כמה טיפות שמן אתרי לאדים להקלה נוספת.ניתן לעשות זאת על ידי מילוי קערה במים חמים, הוספת השמן האתרי ונשען מעל הקערה עם מגבת מעל הראש.

3.קומפרסים חמים

קומפרס חם יכול לספק הקלה מעומס החזה.פשוט השתמש בבד חם ולח והניח אותו על החזה של התינוק שלך למשך מספר דקות.

4.הרים את ראש העריסה

הרמת ראש העריסה יכולה לעזור להקל על קשיי עומס וקשיי נשימה.הניחו כרית או מגבת מגולגלת מתחת לראש המזרן כדי להרים אותה מעט.

5.דבש

דבש משמש במשך מאות שנים כתרופה להצטננות וניתן לתת לתינוקות מעל גיל 12 חודשים.זה יכול לעזור להרגיע את הגרון ולדכא את השיעול.

6.משקאות חמים

משקאות חמים הם דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולספק הקלה מעומס.תה צמחים חם, כמו קמומיל, יכול להיות מרגיע ומועיל במיוחד.

7.נוזלים

להישאר לחות חיוני כדי לעזור לתינוק שלך להילחם בקור.מציעים שפע נוזלים, כמו חלב אם, פורמולה או מים.

8.מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לעזור להוסיף לחות לאוויר, שיכול לעזור לשחרר ריר ולהעניק הקלה מהגודש.

9.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה ביתית להצטננות.ניתן להוסיף אותו למזון או להשתמש בו להכנת תה.

10.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית עוצמתית להצטננות.ניתן להוסיף אותו למזון או להשתמש בו להכנת תה.

11.טיח חרדל

ניתן להשתמש בפלסטרי חרדל, העשויים מאבקת חרדל וקמח, כדי לסייע בפירוק העומס ולהעניק הקלה מכאבי חזה.

12.שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים במפזר או להוסיף לאמבטיה או דחיסה חמים.שמנים פופולריים לטיפול בהצטננות כוללים אקליפטוס, מנטה ועץ תה.

טיפ

חשוב לזכור שכל תינוק שונה ומה שעובד עבור אחד עשוי לא לעבוד עבור אחר.כמו תמיד, חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם תסמיני הקור של תינוקך נמשכים או מחמירים.

10.טיפול בקיטור

Steam עוזר לשחרר ולנקות את מעברי האף, מה שמקל על הנשימה תוך כדי סבל מהצטננות.אתה יכול לנצל את הטיפול בקיטור במספר דרכים שונות, כמו למשל אמבטיה חמה, מקלחת או פשוט ישיבה בחדר אדים.לחלופין, תוכלו לקחת את התינוק שלכם לשירותים, לסגור את הדלת ולהריץ את הברז החם עד שהחדר מלא בקיטור.אפשר לתינוק שלך לשבת בחדר ולנשום את הקיטור בערך 10 דקות.

11.טיפות מלח

טיפות מלח הן דרך נהדרת לעזור לפתוח את מעברי האף של תינוקך.אתה יכול לקנות טיפות אלה ללא מרשם מהבית המרקחת המקומי שלך, או שאתה יכול להכין משלך.כדי להכין טיפות מלח משלך, מערבבים 1/4 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים.כאשר הפיתרון שלך מוכן, הניח כמה טיפות לנחירי התינוק שלך ואז השתמש במזרק נורה כדי למצוץ את הריר.

12.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לגרון כאב.על פי ההערכה, יש להניח שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרתו שלקר.אתה יכול לתת לתינוקך כפית דבש מעורבב עם מעט מים חמים, או שאתה יכול לתת להם כמות קטנה של דבש בפני עצמה.רק וודא שהתינוק שלך בן יותר מ 12 חודשים לפני שנתן להם דבש.

מסקנה

הצטננות הם התרחשות שכיחה אצל תינוקות, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הקור ולהרגיע את הסימפטומים של תינוקך.מטיפול בקיטור לדבש, 12 התרופות הסבתות הישנות והמשומנות הללו יכולות לעזור לגרום לתינוק שלך להרגיש טוב יותר ולעזור להם להתגבר על הקור שלהם במהירות האפשרית.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות טבעיות להצטננות לתינוקות? כמה תרופות טבעיות להצטננות לתינוקות כוללות טיפול בקיטור, טיפות מלח, דבש ותה צמחים.
  • מתי אוכל לתת לתינוק שלי מותק? אתה לא צריך לתת לתינוק שלך מותק עד שהם לפחות בני 12 חודשים.
  • האם טיפול בקיטור בטוח לתינוקות? כן, טיפול בקיטור בטוח כל עוד אתה לא נותן לתינוק שלך להתקרב יותר מדי לקיטור.

עם הסעדים הנכונים, אתה יכול לעזור לתינוק שלך להתגבר על הקור שלהם במהירות ובבטיחות.בין אם אתה בוחר בתרופות סבתות ישנות ומוסמכות או מוצרים ללא מרשם, וודא שאתה מדבר עם הרופא שלך לפני שתעניק לתינוקך כל תרופות.

הצטננות לתינוקות יכולים להיות לא נוחים ולא נעימים, אבל עם הסעדים הנכונים וקצת סבלנות, אתה יכול לעזור לתינוק שלך להרגיש טוב יותר ולחזור לעצמי הרגיל שלהם תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן