דף הבית » תרופות סבתא » פצעים על השפתיים – 20 תרופות של סבתא להכנה מהירה ותוצרת בית
dadadaddd dadc ddadadaadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad

פצעים על השפתיים – 20 תרופות של סבתא להכנה מהירה ותוצרת בית

פצעים קרים, או שלפוחיות חום, הם שלפוחיות קטנות, כואבות ומלאות נוזלים המופיעות לעתים קרובות סביב הפה, השפתיים והאף.הם נגרמים על ידי נגיף הרפס סימפלקס מסוג 1 ויכולים להיות מדבקים מאוד.אמנם אין תרופה לפצעים קרים, אך ישנם כמה תרופות שיכולות לעזור להפחית את הכאב, הגירוד והנפיחות שמגיעים איתם.

הסבתות שלנו השתמשו בתרופות טבעיות כדי לעזור לטפל ולהרגיע פצעים קרים במשך דורות.להלן ריכזנו 20 מהפתרונות הטובים ביותר שלהם שיכולים לעזור לספק הקלה ולהאיץ את זמן הריפוי.

תיק תיק תה

זהו אחד התרופות הפשוטות ביותר לפצעים קרים, וזה רק דורש שקית תה.קח שקית תה משומשת ולחץ אותו בעדינות על הכאב הקר למשך 10 דקות.החומצה הטאנית בתה תסייע בהפחתת הנפיחות והאודם של הכאבים הקרים.

לימון בלאם

Lemon Balm הוא עשב אנטי -ויראלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגרד הקשורים לפצעים קרים.קח כמה טיפות של שמן אתרי של לימון BALM, ומרוח אותו ישירות על הכאב הקר.אתה יכול גם לתלול כפית 1 של מזור לימון מיובש בכוס מים חמים למשך 5 דקות, ואז להשתמש בנוזל המתוח כדי לשטוף את הפה שלך.

טיפ ייחודי:

כדי לעזור להפחית את הסיכון לזיהום, הימנע משיתוף כוסות, כלים או פריטים אישיים אחרים עם מישהו שיש לו קר.

אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואודם הקשורים לפצעים קרים.חותכים עלה של אלוורה ומורחים את הג’ל ישירות על הכאב הקר.אתה יכול גם להחיל כמות קטנה של קרם אלוורה על האזור המושפע.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוד הקשור לפצעים בקור.החל כמות קטנה של דבש ישירות על הכאב הקר ואז מכסה אותו בתחבושת.השאירו את הדבש במשך 10 דקות לפני שטיפתו.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב הקשור לפצעים קרים.קח כמות קטנה של שמן קוקוס, ומרחי אותו ישירות על הכאב הקר.אפשר לשמן לשבת 10 דקות לפני שטיפתו.

שום

שום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגרד הקשורים לפצעים קרים.מעיסים 1-2 שיני שום, ומורחים את העיסה ישירות על הכאב הקר.השאירו את העיסה למשך 10 דקות לפני שטיפתו.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לפצעים בקור.מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה, ואז מורחים אותה ישירות על הכאבים הקרים.השאירו את העיסה למשך 10 דקות לפני שטיפתו.

קרח

קרח יכול לעזור להפחית נפיחות ואודם הקשורים לפצעים בקור.עטפו כמה קוביות קרח בבד דק, ולחצו אותו בעדינות אל הכאב הקר למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חלב

חלב יכול לעזור להפחית את הכאב והגרד הקשורים לפצעים בקור.משרים כדור כותנה בחלב קר, ומרחי אותו ישירות על הכאב הקר.השאירו את כדור הכותנה למשך 10 דקות לפני הסרתו.

ויטמין C

ויטמין C הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לפצעים בקור.קח תוסף ויטמין C של 500 מג ‘ושתה כוס מיץ תפוזים כל יום.

Lysine

ליזין היא חומצת אמינו שיכולה לעזור להפחית את תדירות ההתפרצויות הכואבות הקרות.קח תוסף ליזין של 500 מג ‘בכל יום.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי -ויראלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגרד הקשורים לפצעים בקור.החל כמות קטנה של תמצית שורש ליקריץ ישירות על הכאבים הקרים.

מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא חיטוי טבעי ומעורר טבע שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב הקשורים לפצעים בקור.להשרות כדור כותנה

חלק 2: התרופות של סבתא לפצעים על השפתיים

כולנו יודעים שהתרופות הביתיות של סבתא הם טיפולים מכובדים בזמן, מנוסה ואמיתית למגוון מחלות.כשמדובר בפצעים על השפתיים, ישנם טיפולים רבים שהועברו לאורך דורות.תרופות אלה עשויות מרכיבים פשוטים כמו דבש, חומץ תפוחים ושמן זית, וניתן להכין רבים בבית.במאמר זה אנו מסתכלים על 20 מהתרופות הללו וכיצד להשתמש בהם כדי לטפל בפצעים על השפתיים.

1.דבש ושמן קוקוס

שמן דבש ושמן קוקוס הם שני מרכיבים טבעיים המשמשים לרוב לטיפול בפצעים על השפתיים.לייצור טיפול בשמן דבש ושמן קוקוס, מערבבים 1 כף דבש עם כפית שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף במים חמים, ולחזור עד שלוש פעמים ביום עד שהכאב נעלם.

2.מיץ לימון ודבש

מיץ לימון הוא מענק טבעי שיכול לעזור להוציא את הזיהום ולהפחית נפיחות ואדמומיות.לייצור מיץ לימון ודבש, מערבבים 1 כף מיץ לימון וכפית דבש.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף במים חמים, ולחזור עד שלוש פעמים ביום עד שהכאב נעלם.

3.מי מלח

מי מלח הם תרופה יעילה לפצעים על השפתיים.כדי לייצר טיפול במי מלח, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום עד שהכאוב נעלם.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להוציא את הזיהום ולהפחית נפיחות ואודם.כדי ליצור טיפול בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כפית חומץ תפוחים עם 1 כוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים את כדור הכותנה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ושטפו במים חמים.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום עד שהכאוב נעלם.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.כדי ליצור טיפול בסודה לשתייה, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים את כדור הכותנה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ושטפו במים חמים.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום עד שהכאוב נעלם.

סיכום הסעדים של סבתא

פצעים על השפתיים יכולים להיות לא נוחים ומכוערים, אך ניתן לטפל בהם בתרופות פשוטות שניתן לבצע בבית.ניתן להשתמש בתרופות הביתיות של סבתא, כמו דבש ושמן קוקוס, מיץ לימון ודבש, מי מלח, חומץ תפוחים וסודה לשתייה, לטיפול בפצעים על השפתיים.תרופות אלה פשוטות, טבעיות וניתן להכין אותם עם מרכיבים שנמצאים ברוב המטבחים.עם שימוש קבוע, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, נפיחות ואודם, ולהיפטר מפצעים על השפתיים במהירות וביעילות.

שאלות נפוצות

  • האם התרופות הללו באמת עובדות?
    כן, תרופות אלה שימשו במשך דורות וידוע כי הם יעילים בטיפול בפצעים על השפתיים.
  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?
    עליך להשתמש בתרופות אלה עד שלוש פעמים ביום עד שהכאב ייעלם.

פצעים על השפתיים יכולים להיות מטרד, אך בעזרת התרופות של סבתא ניתן לטפל בהם במהירות וביעילות.עם מרכיבים פשוטים כמו דבש, שמן קוקוס, מיץ לימון, מי מלח, חומץ תפוחים וסודה לשתייה, אתה יכול להכין טיפולים משלך בבית ולהיפטר מפצעים על השפתיים תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן