דף הבית » תרופות סבתא » פסוריאזיס בפנים – 15 תרופות של סבתא מומלצות על בסיס מרכיבים טבעיים
dadaddaddddda ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad deddedcda

פסוריאזיס בפנים – 15 תרופות של סבתא מומלצות על בסיס מרכיבים טבעיים

פסוריאזיס הוא מצב עור ארוך טווח הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.זה מסומן על ידי טלאים אדומים וקשקשניים על העור שלעתים קרובות כואבים ומגרדים.בדרך כלל הוא נמצא על המרפקים, הברכיים, הקרקפת, הגב התחתון, כפות הידיים וסוליות כפות הרגליים, אך הוא יכול להופיע גם על הפנים.אמנם אין תרופה לפסוריאזיס, אך ישנם מספר טיפולים העומדים לסייע בניהול הסימפטומים.

עבור אלה המחפשים שיטות טבעיות יותר לטיפול בפסוריאזיס על הפנים, סבתות ברחבי העולם העבירו מגוון תרופות ביתיות ששימשו במשך שנים עם תוצאות נהדרות.להלן 15 מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר לפסוריאזיס על הפנים:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי מצוין שיכול לעזור להפחית את היובש והגרד הנגרם כתוצאה מפסוריאזיס.זה גם אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.יש ליישם שמן קוקוס על האזור המושפע פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוד הקשור לפסוריאזיס.זהו גם קרם לחות נהדר שיכול לעזור לשמור על התייבשות העור ולהפחית את היובש וההתקלפות.יש ליישם אלוורה ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי: אתה יכול גם להכין מסכת פנים אלוורה שניתן להשתמש בה פעם או פעמיים בשבוע לתוספת הקלה.פשוט מערבבים יחד את הג’ל מעלה אלוורה עם כמה טיפות שמן זית ומורחים על הפנים, ומשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לתנאי עור, כולל פסוריאזיס.זה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוד.יש לדלל אותו במים ולהחיל ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.

4.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הקשורים לפסוריאזיס.זהו גם קרם לחות נהדר שיכול לעזור לשמור על התייבשות העור ולהפחית את היובש וההתקלפות.כדי להשתמש ב- OatMeal כתרופה פסוריאזיס, מערבבים יחד שיבולת שועל עם מים כדי ליצור משחה ולהחיל אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

5.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לפסוריאזיס.זהו גם קרם לחות נהדר שיכול לעזור לשמור על התייבשות העור ולהפחית את היובש וההתקלפות.יש ליישם דבש ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.

15 הסעדים של סבתא לפסוריאזיס בפנים

פסוריאזיס בפנים יכול להיות מצב קשה להתמודד איתו.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של פסוריאזיס בפנים.להלן 15 סעדים שאולי סבתא שלך המליצה.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בפסוריאזיס בפנים.פשוט מרחי כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על אזורי הפנים הפגועים.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

2.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הקשורים לפסוריאזיס בפנים.פשוט החל כמות קטנה של אלוורה ישירות על אזורי הפנים המושפעים.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת בפסוריאזיס בפנים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ומרחי את התערובת ישירות על אזורי הפנים הפגועים.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

4.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל יכולה לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הקשורים לפסוריאזיס בפנים.פשוט מלא אמבטיה במים חמים והוסיפו כוס שיבולת שועל אחת.להשרות באמבטיה 15-20 דקות לפני כןשוטף במים פושרים.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הקשורים לפסוריאזיס בפנים.פשוט מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים אחת ומרחים את התערובת ישירות על אזורי הפנים הפגועים.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

6.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בפסוריאזיס בפנים.פשוט מרחי כמות קטנה של שמן זית ישירות על אזורי הפנים המושפעים.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

7.שמן שקדים

שמן שקדים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הקשורים לפסוריאזיס בפנים.פשוט יש למרוח כמות קטנה של שמן שקדים ישירות על אזורי הפנים הפגועים.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

8.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בפסוריאזיס בפנים.פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על אזורי הפנים המושפעים.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

9.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הקשורים לפסוריאזיס בפנים.פשוט תלול שקית תה קמומילית אחת בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומאפשרים לתה להתקרר לפני שמריחים אותו ישירות על אזורי הפנים הפגועים.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

10.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בפסוריאזיס בפנים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף כורכום אחת עם כוס מים אחת ומרחי את התערובת ישירות על אזורי הפנים המושפעים.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

11.גדילן חלב

גדילן חלב הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הקשורים לפסוריאזיס בפנים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של גדילן חלב עם כוס מים אחת ומרחי את התערובת ישירות על אזורי הפנים הפגועים.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

12.מכשפה לוז

מכשפה לוז היא נמלה טבעית

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן