דף הבית » תרופות סבתא » פסוריאזיס – 18 תרופות של סבתא מוסמכת המסייעות בהחלמה
dadaddaddddda  daadaddaddaa dadc daddaad deddadedbdaa ddedad

פסוריאזיס – 18 תרופות של סבתא מוסמכת המסייעות בהחלמה

פסוריאזיס: 18 תרופות של סבתא מוסמכת המסייעות בהחלמה

פסוריאזיס הוא הפרעת עור כרונית הפוגעת במיליוני אנשים ברחבי העולם.זה מאופיין על ידי טלאים אדומים, מגרדים, קשקשים על העור שעלולים לגרום לכאב ואי נוחות.אמנם אין תרופה לפסוריאזיס, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור בניהול הסימפטומים שלה ולשפר את בריאות העור הכללית.מסעדים ביתיים לטיפולי צמחי מרפא, הנה 18 סעדים של סבתא מוסמכים שיכולים לעזור בהחלמת פסוריאזיס.

H2: תרופות ביתיות לפסוריאזיס

אחד התרופות הביתי היעילות ביותר לפסוריאזיס הוא לשמור על לחות העור.ניתן לעשות זאת באמצעות שמנים וקרמים טבעיים שתוכננו באופן ספציפי לפסוריאזיס.החלת דחיסה מגניבה על האזור הפגוע יכולה גם לסייע בהפחתת דלקת וגרד.חשוב גם לשתות הרבה נוזלים, מכיוון שזה יכול לעזור לשטוף רעלים ולהפחית דלקת.

H2: תרופות צמחיות לפסוריאזיס

תרופות צמחיות הופכות פופולריות יותר ויותר לטיפול בפסוריאזיס.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ודלקת.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר לפסוריאזיס כוללים אלוורה, קמומיל, שורש ליקריץ וכורכום.

H3: טיפ ייחודי:

חשוב לציין כי צמחי מרפא מסוימים יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או טיפולים אחרים, ולכן חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהם לוקחים כל תרופה צמחית.

תרופה טבעית נוספת לפסוריאזיס היא להשרות באמבט חם עם מלח אפסום או מלח ים המלח.זה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוד, כמו גם לרכך ולפילוף את העור.נטילת תוסף שמן דגים יכולה להועיל גם היא, מכיוון שהיא מכילה חומצות שומן אומגה 3 בעלות תכונות אנטי דלקתיות.

לבסוף, מזונות מסוימים יכולים לעזור להפחית דלקת ולשפר את בריאות העור.אכילת דיאטה העשירה בפירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות העור הכללית.הימנעות ממזון מעובד ומעודן, כמו גם מזונות העשירים בסוכר ושומנים רוויים יכולה גם לעזור להפחית את הדלקת.

18 הסעדים של סבתא מוסמכים אלה יכולים לעזור בשחזור פסוריאזיס כאשר משתמשים בהם כראוי.למרות שהם עשויים להיות לא תרופה, הם יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את בריאות העור הכללית.חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתנסה כל תרופה טבעית, עם זאת, מכיוון שחלקם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או טיפולים אחרים.

תרופות פסוריאזיס: טיפים להקל על הכאב

פסוריאזיס הוא מצב עור כרוני המאופיין בכתמים קשקשיים מגרדים על העור.אמנם אין תרופה לפסוריאזיס, אך ישנם מגוון טיפולים וסעדים העומדים לרשותם כדי להפחית את הסימפטומים ולשפר את איכות חייהם של הסובלים.להלן 18 סעדים של סבתא מוסמכת שיכולים לעזור לאנשים עם פסוריאזיס לחוות הקלה והתאוששות.

1.החל אלוורה ורה ג’ל

לתרופה טבעית זו יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפסוריאזיס.מומלץ למרוח ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע בעור.ניתן לרכוש ג’ל אלוורה ברוב חנויות המזון הבריאות.

2.השתמש בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כמו פסוריאזיס.יש לו תכונות טבעיות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.מומלץ למרוח חומץ תפוחים ישירות על האזור הפגוע בעור או לקחת אותו בעל פה.

3.להתרחץ עם מלחי אפסום

אמבטיות מלח EPSOM יכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפסוריאזיס.המלח עוזר להוציא רעלים מהגוף, תוך מתן הקלה מגרד ודלקת.מומלץ להוסיף שתיים עד שלוש כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה ולהשרות בתוכו למשך 15-20 דקות.

4.השתמש בשמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית ש- hכפי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.יש לו תכונות טבעיות נגד חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפסוריאזיס.מומלץ למרוח שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע בעור.

5.קח אמבטיה שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן דרך נהדרת להקל על גירוד ודלקת הקשורים לפסוריאזיס.שיבולת השועל מסייעת להוציא רעלים מהגוף, תוך מתן הקלה מגרד ודלקת.מומלץ להוסיף אחת לשתי כוסות שיבולת שועל לאמבטיה חמה ולהשרות בתוכו למשך 15-20 דקות.

תרופות נוספות של פסוריאזיס

6.החל מכשפות לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.יש לו תכונות טבעיות נגד חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפסוריאזיס.מומלץ ליישם לוז מכשפה ישירות על האזור הפגוע בעור.

7.קח תוסף כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.יש לו תכונות טבעיות נגד חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפסוריאזיס.מומלץ לקחת תוסף כורכום בעל פה.

8.למרוח שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.יש לו תכונות טבעיות נגד חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפסוריאזיס.מומלץ למרוח שמן עץ התה ישירות על האזור הפגוע בעור.

9.השתמש בשמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.יש לו תכונות טבעיות נגד חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפסוריאזיס.מומלץ למרוח שמן ויטמין E ישירות על האזור הפגוע בעור.

10.שתו תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.יש לו תכונות טבעיות נגד חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפסוריאזיס.מומלץ לשתות כוס תה ירוק אחד מדי יום.

11.החל שמן כבד בקלה

שמן כבד בקלה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.יש לו תכונות טבעיות נגד חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפסוריאזיס.מומלץ למרוח שמן כבד בקלה ישירות על האזור הפגוע בעור.

12.השתמש בשמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן