דף הבית » תרופות סבתא » פטריית ציפורניים – 2 תרופות סבתות מוסמכות ויעילות
daddadddaa daddaddadadddd  daadaddaddaa daddaaddaa deddadedbd

פטריית ציפורניים – 2 תרופות סבתות מוסמכות ויעילות

הגורמים והתסמינים של פטריית ציפורניים

פטריית ציפורניים, הידועה מבחינה רפואית בשם Onychomycosis, היא זיהום פטרייתי של ציפורני הציפורניים.זה נגרם על ידי אורגניזם מיקרוסקופי, המכונה דרמטופיט.פטרייה זו חיה מהקרטין, חלבון שנמצא בציפורניים, והוא נמצא בדרך כלל בסביבות לחות וחמות.התסמינים השכיחים ביותר של פטריית ציפורניים הם נקודה לבנה או צהובה מתחת לקצה ציפורן הציפורן, שינוי צבע ועיבוי ציפורן הציפורניים, ומתפורר או פיצול ציפורן הציפורן.במקרים חמורים, ציפורניים עשויה לרדת לחלוטין.

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בפטריות ציפורניים במשך מאות שנים.להלן שניים מהתרופות היעילות והמוסמכות ביותר לפטריית ציפורניים:

1.Apple Cider Vinearg Soak

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל פטריית ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו אגן במים חמים והוסיפו כוס חומץ תפוחים.משרים את כפות הרגליים בתערובת במשך 20 דקות.לאחר השרייה, השתמש במגבת נקייה כדי לייבש ביסודיות את כפות הרגליים.עשו את התרופה הזו פעם ביום במשך כחודשיים.

2.שמן עץ התה

תרופה יעילה נוספת לפטריית ציפורניים היא שמן עץ התה.בשמן עץ התה יש תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות וחיטוי, שהופכות אותו לבחירה מצוינת לטיפול בפטריות ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי טיפות של שמן עץ התה עם שתי כפות שמן זית, ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.עשה זאת פעם ביום במשך חודשיים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב ללבוש גרביים ונעליים נקיות, ולשמור על כפות הרגליים יבשות בכל הזדמנות אפשרית.זה יעזור למנוע התפשטות פטריית ציפורניים וגם יקל על הטיפול במצב.

התרופה של סבתא מספר 1: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית ומוסמכת לפטרת ציפורניים.יש לו תכונות נגד פטריות המסייעות במניעת צמיחת פטרייה וחיידקים על ציפורני הציפורניים.ניתן לרכוש שמן עץ התה ברוב חנויות הבריאות ובאינטרנט.כדי להשתמש בתרופה זו, תצטרך לערבב כמה טיפות של שמן עץ התה עם מעט מים חמים.משרים את כפות הרגליים בתערובת במשך כעשר דקות, ואז יבש אותן לחלוטין.אתה יכול גם ליצור משחה על ידי ערבוב שמן עץ התה עם מעט סודה לשתייה או קורנפלור.החל את הדבק ישירות על הציפורניים ותן לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.חזור על תהליך זה לפחות פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

התרופה של סבתא מס ‘2: חומץ תפוחים

חומץ Apple Cider הוא תרופה מוסמכת נוספת לפטריית ציפורניים.יש לו תכונות נגד פטריות המסייעות במניעת צמיחת פטרייה וחיידקים על ציפורני הציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, תצטרך לערבב כוס חומץ תפוחים עם כמה כוסות מים חמים.משרים את כפות הרגליים בתערובת במשך כעשר דקות, ואז יבש אותן לחלוטין.אתה יכול גם ליצור משחה על ידי ערבוב חומץ תפוחים עם מעט סודה לשתייה או קורנפלור.החל את הדבק ישירות על הציפורניים ותן לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.חזור על תהליך זה לפחות פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

חסרונות פוטנציאליים

למרות שסעדים אלה מוסמכים ויעילים, הם יכולים להיות בעלי חסרונות פוטנציאליים.לדוגמה, שמן עץ התה וחומץ סיידר תפוחים עלולים לגרום לגירוי בעור אם משתמשים בהם לעתים קרובות מדי או בכמויות גדולות מדי.אם אתה חווה אדמומיות או גירוד כלשהו, הפסיק להשתמש בתרופה והתייעץ עם הרופא שלך.בנוסף, ייתכן שסעדים אלה אינם יעילים באותה מידה למקרים חמורים של פטריית ציפורניים.במקרים כאלה עדיף לפנות לייעוץ רפואי מרופא או איש מקצוע אחר בתחום הבריאות.

שאלות נפוצות

  • ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בסעדים?
    ת: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ להשתמש בסעדים לפחות פעמיים ביום למשך מספר שבועות.
  • ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?
    ת: כן, תרופות אלה מוסמכות ובאופן כללי בטוח לשימוש.למרות זאת,הם יכולים לגרום לגירוי בעור אם משתמשים בהם לעתים קרובות מדי או בכמויות גדולות מדי.
  • ש: האם תרופות אלה יעילות למקרים חמורים של פטריית ציפורניים?
    ת: לא, ייתכן כי תרופות אלה אינן יעילות למקרים חמורים של פטריית ציפורניים.במקרים כאלה עדיף לפנות לייעוץ רפואי מרופא או איש מקצוע אחר בתחום הבריאות.

לסיכום, שמן עץ התה וחומץ תפוחים הם שני תרופות סבתות מוסמכות ויעילות לפטריית ציפורניים.תרופות אלה יכולות לעזור במניעת צמיחת פטריה וחיידקים על ציפורני הציפורניים.עם זאת, יש להשתמש בהם בזהירות, וייתכן שהם לא יעילים למקרים חמורים של פטריית ציפורניים.אם אתם מחפשים דרך יעילה להתייחס לפטריית ציפורניים שלכם, נסו את שני הסעדים הללו ובדקו אם הם עובדים עבורכם.למידע נוסף על פטריית Topedail, בדוק את דף הוויקיפדיה הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן