דף הבית » תרופות סבתא » פטריית ציפורניים – 15 תרופות של סבתא מצוינת ורפואית
daddadddaa daddaddadadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadd

פטריית ציפורניים – 15 תרופות של סבתא מצוינת ורפואית

הפטרייה שבינינו – 15 תרופות של סבתא מצוינת ורפואית לפטריית ציפורניים
פטריית ציפורניים היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם.זה יכול לגרום לשינוי צבע, עיבוי ושבריר של ציפורני הציפורניים, מה שמוביל לכאב ואי נוחות.החדשות הטובות הן שיש מספר תרופות טבעיות ורפואיות שיכולות לעזור להיפטר מהפטרייה ולהחזיר ציפורניים בריאות.במאמר זה נדון ב -15 תרופות של סבתא מצוינת ורפואית לפטריית ציפורניים, כולל טיפים כיצד להשתמש בהם כראוי.

מה זה פטריית ציפורניים?

פטריית ציפורניים, הידועה גם בשם Onychomycosis, היא זיהום פטרייתי המשפיע על ציפורני הציפורניים.זה נגרם על ידי סוג של פטרייה הנקראת דרמטופיטים, המשגשגים בסביבות חמות ולחות כמו מקלחות, רצפות כושר ובריכות שחייה.הפטרייה עלולה לגרום לציפורני הרגליים להיות צבעוניות, מעבה ושברירי, ואף יכול להוביל לכאב ואי נוחות.

15 הסעדים של סבתא מצוינת ורפואית לפטריית ציפורניים

  • חומץ תפוחים
  • שמן עץ התה
  • שמן אורגנו
  • Vicks Vaporub
  • שמן זית
  • מיץ לימון
  • שום
  • שמן קוקוס
  • תמצית זרעי אשכוליות
  • סודה לשתייה
  • מי חמצן
  • שקיות תה
  • כסף קולואידי
  • soaks חומץ
  • טיפולים רפואיים (תרופות דרך הפה וקרמים אקטואליים)

כיצד להשתמש בסעדים אלה

כשמדובר בשימוש בתרופות אלה, חשוב לציין כי אין גישה אחת שמתאימה לכל.סעדים שונים עשויים לעבוד טוב יותר עבור אנשים שונים.חשוב גם לציין כי ייתכן שתרופות מסוימות אינן מתאימות לכולם, ולכן עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לזכור לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש בכל עת.זה יעזור למנוע את התפשטות הפטרייה ויסייע גם להבטיח כי הסעדים יעילים ככל האפשר.

חלק 2 – הסעדים של סבתא רפואית

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הביתיות העתיקות ביותר לפטריית ציפורניים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות וחיטוי שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה ולמנוע ממנה להתפשט.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים בקערה.משרים את כפות הרגליים בתוכו במשך כ- 30 דקות פעמיים ביום.הקפד לייבש את כפות הרגליים ביסודיות אחר כך.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה יעילה נוספת לפטריית ציפורניים.יש לו תכונות אנטי פטרייתיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת במשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

VICKS VAPORUB

Vicks Vaporub הוא משחה מנטה שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריית ציפורניים.הוא מכיל אקליפטוס, קמפור ומנטול, שכולם בעלי תכונות נגד פטריות.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של המשחה על האזור המושפע פעמיים ביום.תן לזה לשבת 15 דקות לפני ששטיפה אותו במים חמים.

שום

שום הוא תרופה יעילה נוספת לפטריית ציפורניים.הוא מכיל תכונות נגד פטריות ואנטיביוטיקה שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים אותו עם קצת שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת במשך 15 דקות.יש לשטוף אותו ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

חומץ לבן

חומץ לבן הוא תרופה ביתית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריית ציפורניים.הוא מכיל חומצה אצטית, בעלת תכונות נגד פטריות.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ לבן ומים חמים בקערה.משרים את כפות הרגליים בתוכו במשך כ- 30 דקות פעמיים ביום.דאג לייבש את כפות הרגליים ביסודיות לאחר מכןRDS.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה יעילה נוספת לפטריית ציפורניים.הוא מכיל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן אורגנו עם שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת במשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא תרופה ביתית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריית ציפורניים.הוא מכיל חומצה לאורית, בעלת תכונות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע פעמיים ביום.תן לזה לשבת 15 דקות לפני ששטיפה אותו במים חמים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה יעילה נוספת לפטריית ציפורניים.הוא מכיל חומצת לימון, בעלת תכונות נגד פטריות.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים חמים בקערה.משרים את כפות הרגליים בתוכו במשך כ- 30 דקות פעמיים ביום.הקפד לייבש את כפות הרגליים ביסודיות אחר כך.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריית ציפורניים.יש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם קצת מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת במשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

מסקנה

פטריית ציפורניים היא בעיה שכיחה, אך ניתן לטפל בה בתרופות הביתיות הנכונות.החל מחומץ תפוחים ועד סודה לשתייה, ישנם מגוון של סעדים של סבתא רפואית שיכולים לעזור להילחם בזיהום ולמנוע ממנו להתפשט.זכור להתייעץ תמיד עם רופא לפני שתשתמש בכל תרופה ביתית, מכיוון שחלקם עשויים להיות לא בטוחים לכולם.

שאלות נפוצות

מהן הסעדים הטובים ביותר של סבתא הרפואית לתעשייה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן