דף הבית » תרופות סבתא » פטריית ציפורניים – 11 תרופות של סבתא אפקטיבית ואורגנית
daddadddaa daddaddadadddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddadad

פטריית ציפורניים – 11 תרופות של סבתא אפקטיבית ואורגנית

סוגיה לא נעימה: פטריית ציפורניים
אף אחד לא רוצה לחוות את אי הנוחות של פטריית ציפורניים.לא רק שזה יכול להיות לא מושך מבחינה אסתטית, זה יכול גם לגרום לכאבים וזיהום פוטנציאלי.החדשות הטובות הן שיש הרבה סעדים של סבתא אפקטיבית ואורגנית שיכולים לעזור בטיפול ולמנוע פטריית ציפורניים.במאמר זה נשתף 11 מהם ונספק טיפים מועילים כיצד להשתמש בהם.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל פטריית ציפורניים.הוא מכיל תכונות אנטי פטרייתיות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית את הדלקת.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים וספגו את האזור המושפע במשך 20 עד 30 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה התבהר.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייה חזק שיכול לעזור להילחם בפטרייה הגורמת לזיהום.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לזיהום.לשימוש, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם שני חלקים מים חמים וספגו את האזור הפגוע במשך 20 עד 30 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה התבהר.

טיפ ייחודי ומועיל:

עדיף להשתמש בשמן נשא כמו שמן זית בעת שימוש בשמן עץ התה כדי לעזור לדלל את השמן ולהפחית את הסיכון לגירוי בעור.

3.שמן אורגנו

שמן אורגנו יכול לעזור להילחם בפטריות ציפורניים בגלל תכונותיו נגד פטריות.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לזיהום.לשימוש, מערבבים חלק אחד שמן אורגנו עם שני חלקים מים חמים וספגו את האזור הפגוע במשך 20 עד 30 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה התבהר.

4.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להילחם בפטריית טורנייל.לשימוש, מרסקים כמה שיני שום ומערבבים עם כמות קטנה של שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הנגוע ומכסים בתחבושת.אפשר לתערובת לשבת 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה התבהר.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להילחם בפטריות ציפורניים בגלל תכונותיה נגד פטריות.לשימוש, ערבבו חלק אחד סודה לשתייה עם שני חלקים מים חמים וספגו את האזור המושפע במשך 20 עד 30 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה התבהר.

חלק 2: תרופות טבעיות לפטריית ציפורניים

אם אתה מחפש דרך יעילה ואורגנית להתייחס לפטריית ציפורניים שלך, יתכן שאתה מעוניין לנסות כמה מהתרופות הטבעיות שסבתא שלך ייתכן שהשתמשת בהן.תרופות טבעיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, ופטרת ציפורניים אינה יוצאת דופן.במאמר זה נחקור 11 תרופות של סבתא אפקטיבית ואורגנית לפטריית ציפורניים שעשויות לעזור לך למצוא הקלה.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לפטריית ציפורניים.לשמן זה יש תכונות נגד פטריות ואנטיספטיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן במים חמים והספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה התבהר.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לפטריית ציפורניים.החומציות של החומץ מסייעת להרוג את הפטרייה, ואילו תכונותיו האנטיבקטריאליות עוזרות במניעת התפשטות הזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, פשוט מערבבים חומץ חלקים שווים ומים חמים והספגו את כפות הרגליים למשך 20 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמת.

3.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה טבעית עוצמתית לפטריית ציפורניים.בשמן זה יש תכונות אנטי-פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בשמן אורגנו, מערבבים כמה טיפות שמן במים חמים והספגו את כפות הרגליים למשך 20 דקות.חזור על תהליך זה פעמייםיום עד שהפטרייה התפקה.

4.שום

שום הוא תרופה טבעית יעילה נוספת לפטריית ציפורניים.עשב עוצמתי זה בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בשום, פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותם במים חמים.משרים את כפות הרגליים בתערובת למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה התבהר.

5.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לפטריית ציפורניים.לשמן זה יש תכונות נגד פטריות ואנטיספטיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בשמן לבנדר, מערבבים כמה טיפות של השמן במים חמים והספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה התבהר.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית פופולרית לפטריית ציפורניים.החומציות של מיץ הלימון עוזרת להרוג את הפטרייה, ואילו תכונותיו האנטיבקטריאליות עוזרות למנוע התפשטות הזיהום.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים חמים ולהשרות את כפות הרגליים למשך 20 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמת.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא תרופה טבעית יעילה נוספת לפטריית ציפורניים.בשמן זה יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בשמן קוקוס, מערבבים כמה טיפות שמן במים חמים והספגו את כפות הרגליים למשך 20 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה התבהר.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית פופולרית לפטריית ציפורניים.אבקה זו מסייעת להרוג את הפטרייה, בעוד שתכונותיה האנטיבקטריאליות עוזרות למנוע התפשטות הזיהום.כדי להשתמש בסודה לשתייה, פשוט מערבבים שתי כפות סודה לשתייה בקערה של מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך 20 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמת.

9.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית יעילה נוספת לפטריית ציפורניים.עשב עוצמתי זה בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בכורכום, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום בקערת מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה התבהר.

10.מלח אפסום

מלח אפסום

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן