דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה של המפשעה – 2 תרופות של סבתא חמה ובטוחה
daddaddd dadc ddedadadad  daadaddaddaa dadc daddaad dded dd

פטרייה של המפשעה – 2 תרופות של סבתא חמה ובטוחה

תובנה על פטריה של המפשעה והסעדות של סבתא

זיהומים פטרייתיים של המפשעה הם מצב רפואי שכיח ועם זאת לא נוח.הם נגרמים על ידי מגוון פטריות, כאשר הנפוץ ביותר הוא קנדידה אלביקנס.הזיהום יכול להיות מאוד לא נוח ולגרום למגוון תסמינים, כמו אדמומיות, גירוד, תחושות שריפה ופריקה עבה ולנה.זה יכול להיות די קשה לטיפול, אך למרבה המזל ישנם מספר טיפולים זמינים, כולל תרופות טבעיות שהועברו מסבתותינו.

מה גורם לזיהומים פטרייתיים של המפשעה?

זיהומים פטרייתיים של המפשעה נגרמים בדרך כלל על ידי צמיחת יתר של קנדידה אלביקנס, סוג של שמרים.צמיחת יתר זו יכולה להתרחש בגלל מספר גורמים, כמו מערכת חיסון מוחלשת, אנטיביוטיקה, סוכרת או תזונה עשירה בפחמימות.זיהומים פטרייתיים יכולים להופיע גם אם אדם לובש בגדים הדוקים או בדים סינתטיים.

הסעדים של סבתא לזיהומים פטרייתיים של המפשעה

למרות שישנן תרופות רבות הזמינות לטיפול בזיהומים פטרייתיים במפשעה, ישנן גם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן.להלן שניים מהתרופות הפופולריות ביותר שהועברו מסבתותינו.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל זיהומים פטרייתיים.נחשב שיש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטריות הגורמות לזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חומץ תפוחים אחד בחלק אחד עם מים אחד ומורחים את התערובת על האזור המושפע.השאירו אותו כ -15 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תהליך זה פעם או פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל זיהומים פטרייתיים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג את הפטריות הגורמות לזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום, מערבבים אותם עם מעט שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו כ -15 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תהליך זה פעם או פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

טיפ מועיל

זיהומים פטרייתיים במפשעה יכולים להיות לא נוחים וקשים לטיפול בהם.כדי למנוע התפשטות של זיהום, הקפידו לשמור על האזור המושפע נקי ויבש.בנוסף, ללבוש בגדים רופפים ונמנע מבדים סינתטיים.

כמו בכל מצב רפואי, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן.סעדים טבעיים עשויים שלא להתאים לכולם, ואף עלולים להחמיר את הזיהום.

הסעדים של סבתא לפטרייה של המפשעה

פטריה של המפשעה היא בעיה שכיחה שניתן לטפל בה במגוון תרופות ביתיות וטיפולים טבעיים.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים על ידי סבתות, והם עדיין יעילים כיום.להלן שתי תרופות חמות ובטוחות לטיפול בפטריות של המפשעה.

הדבק שום

שום ידוע בתכונותיו נגד פטריות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לטיפול בפטריות של המפשעה.להכנת משחת שום, מערבבים יחד שתי שיני שום, כפית שמן זית וכפית דבש.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותה לפחות 15 דקות לפחות.יש לשטוף את העיסה במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהפטרייה התפנקו.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית למחלות רבות, כולל פטרייה של המפשעה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים למטרה זו, מערבבים חומץ חלק אחד ושני חלקים מים בקערה.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהפטרייה התפנקו.

מיטבTS של הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריות של המפשעה פשוטות, חמות ובטוחות.הם גם לא יקרים וקלים למצוא.לחומרים הטבעיים המשמשים בסעדים אלה יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה ולמנוע התפשטותה.בנוסף, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את אי הנוחות והגרד באזור הפגוע.

שאלות נפוצות

  • כמה זמן אני צריך להשתמש בתרופות של סבתא לפטרייה של המפשעה?

    עליך להשתמש בסעדים לפחות כמה שבועות עד שהפטרייה התפקה.

  • האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש?

    כן, הסעדים של סבתא בטוחים וטבעיים.עם זאת, אם יש לך אלרגיות או רגישויות למרכיבים, עליך להימנע משימוש בהם.

  • האם יש תופעות לוואי לשימוש בתרופות של סבתא?

    לא, אין תופעות לוואי בשימוש בתרופות של סבתא לטיפול בפטריות של המפשעה.עם זאת, אם אתה חווה גירוי או אי נוחות כלשהי, עליך להפסיק את השימוש.

הסעדים של סבתא הם דרך חמה ובטוחה לטיפול בפטרייה של המפשעה.גם משחת שום וגם חומץ תפוחים יכולים לעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית את אי הנוחות באזור המושפע.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה במשך מספר שבועות עד שהפטרייה תתבהר לחלוטין. פטריות של המפשעה היא בעיה נפוצה שניתן לטפל בה בעזרתשל הסעדים של סבתא.

לסיכום, לסיכום, הסעדים של סבתא הם דרך חמה ובטוחה לטיפול בפטריות של המפשעה.משחת שום וחומץ תפוחים יכולים לעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית את אי הנוחות באזור המושפע.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה במשך מספר שבועות עד שהפטרייה תתבהר לחלוטין.בעזרת תרופות טבעיות אלה תוכלו ליהנות מהקלה מתסמיני הפטרייה של המפשעה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן