דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה בנרתיק – 18 תרופות של סבתא לרגיעה וטבעיות
daddaddd ddadadaadda  daadaddaddaa dadc daddaad dcdadddad d

פטרייה בנרתיק – 18 תרופות של סבתא לרגיעה וטבעיות

האם אתה מתמודד עם פטרייה בנרתיק?

זה יכול להיות מצב מביך ולא נוח בעת התמודדות עם פטרייה בנרתיק.אבל אל תדאג – סבתא שלך הייתה באותה סירה כמוך.היו לה כמה טריקים בשרוול שהיא נהגה לעזור להיפטר מהפטרייה המציקה, ואנחנו ריכזנו 18 מהתרופות הטובות ביותר שלה שתוכלו לנסות היום.

בין אם זה גירוד, שריפה או ריח מצחיק, הסעדים הללו בטוחים שיקלו לכם מהתסמינים של זיהומים פטרייתיים.עם זאת, זכור כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף טיפול רפואי.הקפד לבדוק עם הרופא שלך לפני שתנסה מישהו מהם.

תזונה בריאה

תזונה בריאה חשובה לבריאות הכללית והיא יכולה גם לעזור להקל על תסמינים של זיהום פטרייתי.נסה לאכול תזונה מאוזנת הכוללת שפע של פירות וירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים.הימנע ממזון מעובד, סוכרים ופחמימות מעודנות, מכיוון שאלו יכולים להאכיל את הפטרייה.

שום

לשום תכונות אנטי פטרייתיות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בפטריה.אתה יכול לאכול שום גולמי או לקחת תוסף שום.אתה יכול גם להכין משחת שום ולהחיל אותה ישירות על האזור המושפע.

טיפ: חותכים שן שום לשניים ושפשפו אותו בעדינות על האזור הפגוע למשך מספר דקות.יש לשטוף אותו במים חמים אחר כך.

חמוציות

חמוציות עשירות בנוגדי חמצון ויכולים לעזור להילחם בפטריה.אכלו קומץ חמוציות כל יום או שתו מיץ חמוציות.אתה יכול גם למרוח מיץ חמוציות ישירות על האזור המושפע.

יוגורט

יוגורט מכיל חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים הבריאים בנרתיק.אכלו כל יום כוס של יוגורט רגיל ולא ממותק או החל אותו ישירות על האזור המושפע.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בפטריה.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים ושותים אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בפטרייה.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו ישירות על האזור הנגוע.

שמן אורגנו

לשמן אורגנו יש תכונות טבעיות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בפטריה.מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו ישירות על האזור הנגוע.

אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בפטרייה.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בפטרייה.החל שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.

מימן חמצן

מי חמצן הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להילחם בפטריה.החל תמיסה של 3% של מי חמצן ישירות על האזור המושפע.

ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להילחם בפטרייה.קח תוסף ויטמין C או אכל מזונות העשירים בוויטמין C, כמו תפוזים ותותים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להילחם בפטרייה.אכלו ג’ינג’ר גולמי או הכינו תה ג’ינג’ר על ידי הרתחת כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בסיר מים.

לימון

לימון הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בפטרייה.אכלו כמה פרוסות לימון טרי או הכינו תה לימון על ידי הרתחת כמה פרוסות לימון טרי בסיר מים.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בפטרייה.הכינו משחה על ידי ערבוב סודה לשתייה עם מעט מים, והמרחו אותה ישירות על האזור הפגוע.

כורכום

כורכום הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בפטרייה.מערבבים כפית אבקת כורכום עם מעט מים

תרופות של סבתא

לסבתות לעתים קרובות היו תרופות ייחודיות לבעיות רפואיות רבות.פטרייה בנרתיק אינה שונה.להלן 18 תרופות tכובע הועבר לאורך הדורות כדי לעזור באופן טבעי לטפל ולהרגיע את האזור המושפע.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לטיפול בזיהומים פטרייתיים.זה עוזר להחזיר את איזון החומציות הטבעי של הנרתיק ויכול גם לעזור להפחית את אי הנוחות והגרד.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בפטריות בנרתיק, פשוט מערבבים כפית אחת של החומץ בכוס מים חמים ושטפו איתו את האזור.

2.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להחזיר את האיזון בצומח הטבעי של הנרתיק.החלת יוגורט ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ואי נוחות.נסה להשתמש ביוגורט רגיל ולא ממותק לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי נגד פטריות וניתן להשתמש בו לטיפול במגוון זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בשמן עץ התה לטיפול בפטריות בנרתיק, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן בכוס מים חמים ושוטפים איתו את האזור.

4.שום

שום הוא חומר טבעי נגד פטריות ויכול לעזור להקל על גירוד ואי נוחות הקשורים לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בשום לטיפול בפטריות בנרתיק, פשוט מערבבים כמה שיני שום בכוס מים חמים ושוטפים איתו את האזור.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי טבעי נגד פטריות ויכול לעזור להפחית גירוד ואי נוחות הקשורים לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בשמן קוקוס לטיפול בפטריות בנרתיק, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן ישירות על האזור המושפע.

תרופות צמחי מרפא

עשבי תיבול משמשים זה מכבר לטיפול במגוון מחלות וזיהומים פטרייתיים אינם שונים.להלן 13 תרופות צמחיות ששימשו במשך דורות לטיפול בפטרייה בנרתיק.

6.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב נגד פטריות חזק שיכול לעזור להפחית גירוד ואי נוחות הקשורים לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש ב- Goldenseal לטיפול בפטריות בנרתיק, פשוט מערבבים כפית אחת של העשב בכוס מים חמים ושטפו איתו את האזור.

7.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא חומר טבעי נגד פטריות ויכול לעזור להפחית גירוד ואי נוחות הקשורים לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בשמן אורגנו לטיפול בפטריות בנרתיק, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן בכוס מים חמים ושוטפים איתו את האזור.

8.לבנדר

לבנדר הוא חומר טבעי נגד פטריות ויכול לעזור להפחית גירוד ואי נוחות הקשורים לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בבנדר לטיפול בפטריות בנרתיק, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן בכוס מים חמים ושטפו את האזור איתו.

9.Neem

Neem הוא חומר נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ואי נוחות הקשורים לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש ב- Neem לטיפול בפטריות בנרתיק, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן בכוס מים חמים ושטפו את האזור איתו.

10.כורכום

כורכום הוא חומר נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ואי נוחות הקשורים לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בכורכום לטיפול בפטריות בנרתיק, פשוט ערבבו כמה טיפות שמן בכוס מים חמים ושטפו את האזור איתו.

11.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא חומר טבעי נגד פטריות ויכול לעזור להפחית גירוד ואי נוחות הקשורים לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לטיפול בפטריות בנרתיק, פשוט ערבבו כמה טיפות שמן בכוס מים חמים ושטפו את האזור איתו.

12.Echinacea

Echinacea הוא חומר טבעי נגד פטריות ויכול לעזור להפחית גירוד ואי נוחות הקשורים לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש ב- Echinacea לטיפול בפטריות בנרתיק, פשוט ערבבו כמה טיפות שמן בכוס מים חמים ושטפו את האזור איתו.

13.קלנדולה

קלנדולה היא טבעית

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן