דף הבית » תרופות סבתא » עצירת שלשול – 17 התרופות המרגיעות והטבעיות של סבתא
dadaddadaa dadcdaddc  ddaadaddaddaa ddedadddaddaa dddddad

עצירת שלשול – 17 התרופות המרגיעות והטבעיות של סבתא

מה זה שלשול?

שלשול הוא סימפטום עיכול המאופיין בצואה רופפת ומימית וצורך דחוף להשתמש בשירותים.בדרך כלל זה נגרם על ידי זיהום או אי סובלנות למזונות או תרופות מסוימות.שלשול יכול להיות לא נוח ולעיתים אפילו מסוכן אם הוא נמשך יותר מכמה ימים.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות ביתיות ובית שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהחזיר אותך למסלול.

17 התרופות המרגיעות והטבעיות של סבתא להפסקת שלשול

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הטבעיות הוותיקות והפופולריות ביותר לשלשול.זה עוזר לאזן את החומציות בדרכי העיכול, שיכולות לעזור להפחית את התדירות וחומרתו של השלשול.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הוסף כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ושתה אותו מספר פעמים ביום.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נפוצה להפרעות עיכול רבות, כולל שלשול.זה עוזר להפחתת דלקת בדרכי העיכול, שיכולות לעזור להרגיע את תסמיני השלשול.תה ג’ינג’ר הוא דרך נהדרת להשיג את היתרונות של ג’ינג’ר, וניתן להכין אותו על ידי תיל כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.

3.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים המסייעים לשמור על מערכת העיכול באיזון.אכילת כוס יוגורט רגיל עם תרבויות חיות מספר פעמים ביום יכולה לעזור להחזיר את איזון מערכת העיכול ולהקל על תסמיני השלשול.

4.תה קמומיל

תה קמומיל הוא עשב מרגיע ומרגיע שיכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ולהקל על תסמיני השלשול.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של קמומיל מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו שתיים עד שלוש כוסות ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ולהקל על תסמיני השלשול.אתה יכול למצוא כורכום בצורת תוסף, או שתוכל להוסיף אותו לאוכל שלך במהלך הבישול.

6.זרעי שומר

זרעי שומר הם מקור נהדר לסיבים ויכולים לעזור להרגיע את דרכי העיכול.הם יכולים גם לעזור להפחית את הדלקת העלולה לגרום לשלשול.כדי להשיג את היתרונות של זרעי שומר, תלול כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה הזה מספר פעמים ביום.

7.תה מנטה

תה מנטה הוא דרך נהדרת להרגיע את דרכי העיכול ולהקל על תסמיני השלשול.להכנת תה מנטה, תלול כפית אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו שתיים עד שלוש כוסות ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.מי קוקוס

מי קוקוס הם מקור טבעי לאלקטרוליטים, שיכולים לעזור להחליף את הנוזלים והמינרלים האבודים הנגרמים כתוצאה משלשול.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול.שתו אחת עד שתי כוסות מי קוקוס ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית לשלשול המסייע להפחתת דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.כדי לקבל את היתרונות של שורש ליקריץ, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו שתיים עד שלוש כוסות ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.זרעי כמון

זרעי כמון הם מקור נהדר לסיבים ויכולים לעזור להרגיע את דרכי העיכול.כדי להשיג את היתרונות של זרעי כמון, תלול כפית אחת של זרעי כמון בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה הזה מספר פעמים ביום.

11.זרעי כוסברה

זרעי כוסברה הם מקור נהדר לסיבים ויכולים לעזור להרגיע את דרכי העיכול.כדי להשיג את היתרונות של זרעי כוסברה, תלול כפית אחת של זרעי כוסברה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה הזה מספר פעמים ביום.

12.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית לשלשול שעוזרכדי להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.שתו אחת עד שתי כוסות של מיץ אלוורה

חלק 2: תרופות נוספות להפסקת שלשול

שלשול יכול להיות מצב מטריד ולא נוח, אך לא צריך לנהל אותו באמצעות תרופות קשות ללא מרשם.ישנם מגוון של תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות שיכולים לעזור להקל על תסמיני השלשול.להלן מבט על כמה תרופות נוספות שניתן להשתמש בהן כדי לעצור שלשול.

אגוזים וזרעים

אגוזים וזרעים יכולים להיות יעילים לטיפול בשלשול.אגוזים וזרעים מסוימים מכילים סוג של סיבים הנקראים ליגננים, שידועים כמפחיתים דלקת.שקדים, אגוזי מלך, קשיו, זרעי פשתן וזרעי צ’יה הם כולם מקורות מצוינים לליגנים ויכולים לעזור להפחית שלשול.בנוסף, אגוזים וזרעים הם גם מקור מצוין לחומצות שומן חיוניות, שיכולות לעזור בשיפור העיכול ולהפחתת הדלקת.

מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה טבעית ששימשה זה מכבר לטיפול בבעיות עיכול, כולל שלשול.הסיבה לכך היא שמי קוקוס מלאים באלקטרוליטים, שיכולים לעזור לחדש נוזלים ומינרלים שאבדו.מי קוקוס ידועים גם כמקור נהדר לסיבים, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה זה מכבר לטיפול בבעיות עיכול.הסיבה לכך היא שידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.בנוסף, ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השלשול ולשפר את בריאות העיכול הכוללת.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בשלשול.תה צמחי מרפא מסוים, כולל קמומיל, מנטה ותה ג’ינג’ר, יכולים לעזור להרגיע את דרכי העיכול ולהפחתת הדלקת.יד ידוע גם כי תה צמחי מרפא הם מקור נהדר לנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

מסקנה

שלשול יכול להיות מצב לא נוח ולא נוח, אך לא צריך לנהל אותו באמצעות תרופות קשות ללא מרשם.ישנם מגוון של תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות שיכולים לעזור להקל על תסמיני השלשול.מאגוזים וזרעים ועד מי קוקוס וחומץ תפוחים, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לעצור שלשול.תה צמחים יכול גם לעזור להרגיע את דרכי העיכול ולהפחית את הדלקת.בעזרת התרופות הטבעיות הללו ניתן לעצור שלשול ללא צורך בתרופות קשות.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות לשלשול?

כמה תרופות טבעיות לשלשול כוללות אגוזים וזרעים, מי קוקוס, חומץ תפוחים ותה צמחים.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

האם תה צמחים טוב לשלשול?

כן, תה צמחים יכול להועיל לטיפול בשלשול.תה צמחי מרפא מסוים, כמו קמומיל, מנטה ותה ג’ינג’ר, יכול לעזור להרגיע את דרכי העיכול ולהפחית את הדלקת.בנוסף, תה צמחי מרפא הם גם מקור מצוין לנוגדי חמצון, שיכולים לעזור בשיפור העיכול ולהפחית דלקת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן