דף הבית » תרופות סבתא » עפעפיים יבשים – 18 תרופות של סבתא מסורתית ועתיקה
dadadadadddd dddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedaddadaaddaa

עפעפיים יבשים – 18 תרופות של סבתא מסורתית ועתיקה

עפעפיים יבשים ומגרדים יכולים להוות מטרד אמיתי.בין אם זה נגרם על ידי אלרגיות, אקזמה, דלקת בלפריטיס, או פשוט לא להיות מסוגלים לישון מספיק, מצב עיניים שכיח זה יכול להיות כאב אמיתי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא מסורתית ועתיקה שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של עפעפיים יבשים.להלן 18 מהטיפולים היעילים ביותר לעפעפיים יבשים ומגרדים.

ניקוי ופילינג

השלב הראשון בטיפול בעפעפיים יבשים הוא לנקות בעדינות ולפילוף את האזור המושפע.זה יעזור להסיר כל לכלוך, שמן וחיידקים העלולים לגרום לגירוי ויובש נוסף.השתמש במנקה עדין או בשפשוף פילינג עדין ומעסה אותו בעדינות לעפעפיים בתנועה סיבובית.שוטפים במים פושרים ופטנו יבש עם מטלית רכה.

לחות

לאחר ניקוי ופילינג, חשוב לשמור על לחות העפעפיים.השתמש בקרם לחות עדין, היפואלרגני, שנוסח באופן ספציפי לעור העדין סביב העיניים.מרחי בעדינות את קרם הלחות על העפעפיים לפני השינה ובבוקר.

טיפ מועיל

בעת שימוש במוצר כלשהו סביב העיניים, הקפד לבדוק תחילה כמות קטנה בחלק הפנימי של פרק כף היד שלך, כדי לוודא שהוא מתאים לסוג העור שלך.

קומפרס מגניב

דחיסה מגניבה יכולה לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הקשורים לעפעפיים יבשים.משרים מטלית כביסה או כרית כותנה במים קרים או תמיסת תה מקורר, כמו קמומיל או תה ירוק.מניחים את הדחיסה על העפעפיים למשך 10-15 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הימנע מאלרגנים ומגרים

אם העפעפיים היבשים שלך נגרמים על ידי אלרגיות או מגרים, חשוב להימנע מחשיפה לטריגרים אלה.לבשו משקפי שמש או משקפי מגן כאשר הם בחוץ, ושמרו על החלונות סגורים אם אתם רגישים לאבק, אבקה או אלרגנים מוטסים אחרים.

אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל עפעפיים יבשים.החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום כדי להקל על גירוד ולהפחתת דלקת.אתה יכול גם להשתמש בטיפות עיניים עם אלוורה ורה כדי להרגיע את העיניים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לחות עפעפיים יבשים.לעסות בעדינות כמות קטנה של שמן לאזור הפגוע לפני השינה.לקבלת יתרונות נוספים, אתה יכול גם להשתמש בכרית כותנה ספוגה בשמן קוקוס ולהחיל אותה על העפעפיים למשך 10 דקות.

דבש

דבש משמש זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל עפעפיים יבשים.מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע לפני השינה והשאירו אותו לילה.שוטפים במים פושרים בבוקר.

אבוקדו

אבוקדו עשיר בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור להזין ולהתייבש את העור העדין סביב העיניים.מועכים אבוקדו בשל ומורחים אותו על העפעפיים לפני השינה.שוטפים במים פושרים בבוקר.

שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הקשורים לעפעפיים יבשים.לעסות בעדינות כמות קטנה של שמן לאזור הפגוע לפני השינה.לקבלת יתרונות נוספים, אתה יכול גם להשתמש בכרית כותנה ספוגה בשמן זית ולהחיל אותה על העפעפיים למשך 10 דקות.

ויטמין E

ויטמין E הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להזין ולהתייבש את העור העדין סביב העיניים.מרחו כמה טיפות של שמן ויטמין E על האזור המושפע מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חמאת שיאה

חמאת שיאה היא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הקשורים לעפעפיים יבשים.לעסות בעדינות כמות קטנה של חמאת שיאה לאזור הפגוע לפני השינה.לקבלת יתרונות נוספים, אתה יכול גם להשתמש בכרית כותנה ספוגה בחמאת שיאה ולהחיל אותה על העפעפיים למשך 10 דקות.

מלפפון

מלפפון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי הקשורים לעפעפיים יבשים.פורסים מלפפון טרי ומורחים אותו על האזור המושפע עבור

חלק 2: מסורתיהתרופות של סבתא העתיקה לעפעפיים יבשים

עפעפיים יבשים הם בעיה שכיחה ויכולים להיגרם על ידי מספר גורמים, כולל הזדקנות, מצבים סביבתיים ומצבים רפואיים.תרופות סבתות מסורתיות ועתיקות רבות הועברו במשך דורות כדי לעזור להרגיע ולהחזיר את העור העדין סביב העיניים.להלן 18 תרופות של סבתא מסורתית ועתיקה לעפעפיים יבשים.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להזין ולהגן על העור העדין סביב העיניים.ניתן ליישם אותו ישירות על העפעפיים לפני השינה.השמן ארוז גם בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

2.שמן קיק

שמן קיק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.זה יכול לשמש להפחתת אדמומיות ודלקת הנגרמת על ידי עפעפיים יבשים.לשימוש, מערבבים חלקים שווים שמן קיק ושמן שקדים ומרחים על העפעפיים לפני השינה.

3.מיץ מלפפון

מיץ מלפפון הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.לשימוש, מערבבים חלקים שווים מיץ מלפפון ומים ומורחים על העפעפיים.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

4.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהחזיר את העור העדין סביב העיניים.לשימוש, מערבבים חלקים שווים ג’ל אלוורה ומים ומורחים על העפעפיים.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

5.דבש

דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ואודם.לשימוש, מערבבים חלקים שווים דבש ומים ומורחים על העפעפיים.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

6.תה ירוק

התה הירוק

ארוז בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.לשימוש, תלול שקית תה ירוק במים חמים ומאפשרים להתקרר.החל על העפעפיים לפני השינה.

7.חלב

חלב הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהחזיר את העור העדין סביב העיניים.לשימוש, ערבבו חלקים שווים חלב ומים ומרחו על העפעפיים לפני השינה.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

8.שמן אבוקדו

שמן אבוקדו הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להזין ולהגן על העור העדין סביב העיניים.ניתן ליישם אותו ישירות על העפעפיים לפני השינה.השמן ארוז גם בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

9.שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.זה יכול לשמש להפחתת אדמומיות ודלקת הנגרמת על ידי עפעפיים יבשים.לשימוש, מערבבים חלקים שווים שמן לבנדר ושמן שקדים ומרחים על העפעפיים לפני השינה.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.לשימוש, מערבבים חלקים שווים מכשפה לוז ומים ומורחים על העפעפיים.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

11.קלנדולה

קלנדולה הוא חומר טבעי אנטי דלקתי וריפוי שיכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.לשימוש, מערבבים חלקים שווים שמן קלנדולה ושמן שקדים ומרחים על העפעפיים לפני השינה.

12.קמומיל

קמומיל הוא חומר טבעי אנטי דלקתי וריפוי שיכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.לשימוש, תלול שקית תה קמומילית במים חמים ומאפשרים להתקרר.החל על העפעפיים לפני השינה.

13.לבן ביצה

לבן ביצה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהחזיר את העור העדין סביב העיניים.לשימוש, ערבבו חלקים שווים ביצה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן