דף הבית » תרופות סבתא » עיניים כואבות – 6 תרופות סבתות ישנות ואמינות
daddadddd dbdddddaa  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddaa ddde

עיניים כואבות – 6 תרופות סבתות ישנות ואמינות

מה גורם לעיניים כואבות?

עיניים כואבות הן מצב נפוץ מאוד שרבים מאיתנו חווים בשלב מסוים בחיינו.מצב זה נגרם על ידי גורמים שונים, כמו אלרגיות, מאמץ עיניים, עין יבשה, זיהום, גירוי וחפצים זרים בעין.חלק מהתסמינים של עיניים כואבות כוללים אדמומיות, גירוד, שריפה, עיניים מימיות וראייה מטושטשת.אבל מה ניתן לעשות כדי להקל על מצב זה?

רבים מאיתנו פונים לתרופות ללא מרשם כדי להפחית את אי הנוחות של העיניים הכואבות, אך יש כמה תרופות ישנות ואמינות ששימשו במשך מאות שנים.תרופות אלה טבעיות, בטוחות וניתן להשתמש בהן כדי להפחית את תסמיני העיניים הכואבות.

6 הסעדים של סבתא זקנה ואמינים לעיניים כואבות

1. דחיסה קרה: ניתן להשתמש בדחיסה קרה להפחתת דלקת ואי נוחות.כדי להשתמש בקומפרס קר, פשוט להשרות מטלית במים קרים והניחו אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

2. תה קמומיל: תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדרכות של העיניים.לשימוש, שקיות תה קמומיליות תלולות במים חמים למשך כעשר דקות.לאחר הקירור, הניחו את שקיות התה מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

3. פרוסות מלפפון: פרוסות מלפפון יכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.לשימוש, פשוט חתכו שתי פרוסות מלפפון והניחו אותן מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

4. מי ורדים: מי ורדים הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.כדי להשתמש במי ורדים, פשוט משרים כרית כותנה בתמיסה והניחו על העיניים למשך 10-15 דקות.

5. ג’ל אלוורה: ג’ל אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה מעל העיניים והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.

6. פרוסות תפוחי אדמה: פרוסות תפוחי אדמה יכולות גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.לשימוש, הניחו שתי פרוסות תפוח אדמה מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

טיפ:

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך.

ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי להפחית את הסימפטומים של עיניים כואבות, אך חשוב לזכור שמניעה תמיד טובה יותר מריפוי.כדי למנוע עיניים כואבות, נסו להימנע ממאמץ עיניים, קבלו בדיקות עיניים רגילות והשתמשו בטיפות עיניים במידת הצורך.

חלק 2: תרופות ביתיות לטיפול בעיניים כואבות

עיניים כואבות יכולות להיות בעיה מאוד לא נוחה ומעצבנת.למרבה המזל, יש כמה תרופות ביתיות מנוסות ונבדקות שיכולות לעזור להקל על עיניים כואבות ומשמשות את סבתותינו במשך דורות.להלן 6 סעדים של סבתא ישנים ואמינים שיכולים לעזור בטיפול בעיניים כואבות:

1.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה פשוטה אך יעילה לעיניים כואבות.פשוט קח כמה פרוסות מלפפון והניח אותן מעל העיניים למשך 15-20 דקות.זה יכול לעזור להרגיע את הדלקת ולהפחית נפיחות ואדמומיות.

2.חלב

חלב יכול להיות גם תרופה נהדרת לעיניים כואבות.השריית כמה כדורי כותנה בחלב קר ואז הנחתם על העיניים למשך 10-15 דקות יכולה לעזור להפחית את הגירוי והאודם.

3.שקיות תה ירוק

תה ירוק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להרגיע את העיניים הכואבות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כמה שקיות תה ירוק במים חמים ואז מניחים את השקיות מעל העיניים למשך 10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ואדמומיות.

4.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם עוד תרופה נהדרת לעיניים כואבות.פשוט מגררים תפוח אדמה ומניחים את תפוח האדמה המגורר על העיניים למשך 10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

5.תה קמומיל

תה קמומיל הוא עוד תרופה נהדרת לעיניים כואבות.פשוט תעלול כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים ואז מניחים את שקיות התה מעל העיניים למשך 10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ואדמומיות.

6.אלוורה

אלוורה היא תרופה נהדרת לעיניים כואבות.פשוט למרוח קצת ג’ל אלוורה על העיניים ולהשאיר אותו10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

מסקנה

עיניים כואבות יכולות להיות בעיה מאוד לא נוחה ומעצבנת, עם זאת, ישנם כמה תרופות ביתיות מנוסות ונבדקות שיכולות לעזור להקל על העיניים הכואבות ומשמשות את סבתותינו במשך דורות.פרוסות מלפפון, חלב, שקיות תה ירוק, תפוחי אדמה, תה קמומיל ואלוורה הם כולם תרופות נהדרות לעיניים כואבות ויכולים לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

שאלות נפוצות

ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

ת: כן, תרופות אלה בדרך כלל בטוחות לשימוש ולא יגרמו לתופעות לוואי שליליות.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

ש: באיזו תדירות ניתן להשתמש בתרופות אלה?

ת: בדרך כלל ניתן להשתמש בתרופות אלה מספר פעמים ביום, או לפי הצורך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן