דף הבית » תרופות סבתא » סודה לשתייה – 11 תרופות של סבתא מזינה ופופולרית בין כל הגילאים
daddd dcdadaaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad ddadda

סודה לשתייה – 11 תרופות של סבתא מזינה ופופולרית בין כל הגילאים

פלאי סודה לשתייה

סודה לשתייה, או נתרן ביקרבונט, היא מצרך ביתי נפוץ המשמש במשך מאות שנים לניקוי, דאודוריזציה ואפייה.אבל האם ידעת שלסודה לשתייה יש גם יתרונות בריאותיים נסתרים?סבתות הכירו זה מכבר את ההשפעות הריפוי של סודה לשתייה, וכעת מדע המדע המודרני מתעדכן, מגבה את השימושים הטיפוליים שלה.החל מהקלה על בעיות עיכול ועד מאבק בסרטן, נמצא כי סודה לשתייה יש יתרונות רפואיים רבים.להלן 11 מהתרופות הפופולריות והסבתות הפופולריות והמזינות ביותר באמצעות סודה לשתייה.

הגברת החסינות

סודה לשתייה עשירה בנתרן, וכאשר נלקחים במינונים הנכונים, היא יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך.זה יכול לעזור להפחית דלקת, להגביר את זרימת הדם ולשפר את יכולת גופך להילחם בזיהום.כדי לשפר את החסינות שלך, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושתות אותה פעמיים ביום, על בטן ריקה.

הקלה על צרבת

סודה לשתייה יכולה לעזור לנטרל חומצות קיבה, מה שהופך אותה לתרופה יעילה לריפלוקס צרבת וריפלוקס חומצה.כדי להשתמש בו לצרבת, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושתה אותה על בטן ריקה.

H2: טיפול בעור

סודה לשתייה משמשת זה מכבר כפילינג עדין לעור.זה יכול לעזור להסיר תאי עור מתים, לבטל נקבוביות ולהפחית את הדלקת.כדי להפוך סודה לשתייה לפילינג, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כפית מים ליצירת משחה.לעסות אותו בעדינות על עורכם למשך 1-2 דקות, ואז שוטפים במים חמים.

H2: טיפול בעל פה

לסודה לשתייה יש תכונות אנטיבקטריאליות, מה שהופך אותה לתרופה יעילה לשיפור בריאות הפה.כדי להשתמש בו לטיפול בפה, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושטפו את הפה איתם במשך כ- 30 שניות.

H3: טיפ: הוסף כמה טיפות של מיץ לימון לסודה לשתייה ולמתן מים כדי להפוך אותו ליעיל עוד יותר לרענון נשימתך.

הקלה על עצירות

סודה לשתייה היא משלשלת טבעית ויכולה לעזור להקל על עצירות.כדי להשתמש בו להקלה על עצירות, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושתה אותה על בטן ריקה.

ניקוי רעלים

סודה לשתייה יכולה לעזור לנקות רעלים מהגוף על ידי נטרול רעלים והפחתת דלקת.כדי להשתמש בו לניקוי רעלים, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום על בטן ריקה.

הקלה על כאב

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בו להקלה על כאבים, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום על בטן ריקה.

מניעת סרטן

נמצא כי סודה לשתייה בעלת תכונות נגד גידול, מה שהופך אותה לתרופה יעילה למניעת סרטן.כדי להשתמש בו למניעת סרטן, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום על בטן ריקה.

הורדת לחץ הדם

סודה לשתייה יכולה לסייע בהפחתת לחץ הדם הגבוה על ידי הגדלת ייצור תחמוצת החנקן, מה שמסייע בהרגעת כלי הדם.כדי להשתמש בו להפחתת לחץ הדם, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושותים אותה פעמיים ביום על בטן ריקה.

צמצום הנפיחות

סודה לשתייה היא תרופה יעילה להפחתת הנפיחות, מכיוון שהיא מסייעת בנטרול חומצות קיבה ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו לצורך התנפחות הקלה, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום על בטן ריקה.

נלחם בזיהומים

לסודה לשתייה יש תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, מה שהופך אותה לתרופה יעילה למאבק בזיהומים.כדי להשתמש בו למאבק בזיהומים, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושתות אותה פעמיים ביום על בטן ריקה.

סודה לשתייה היא תרופה רב -תכליתית ומזינה שיש לה יתרונות ריפוי רבים.זוהי תרופה פופולרית ויעילה שיכולה לעזור להגביר את החסינות שלך, להקל על צרבת, לשפר את העור שלך, להילחם בזיהומים ואפילו למנוע סרטן.זכור להשתמש בו במתינות, מכיוון שיותר מדי סודה לשתייה יכולה להיות הרMull.

סודה לשתייה: מרכיב חיוני בסעדים של סבתא

סודה לשתייה הייתה מצרך עיקרי בסעדים של סבתא רבים במשך מאות שנים והיא עדיין משמשת כיום.הוא שימש לטיפול במגוון מחלות הכוללות הצטננות, גרון כאב וקלקוליות.לסודה לשתייה יש יתרונות רבים שהופכים אותה לבחירה פופולרית למגוון תרופות.להלן 11 מהתרופות הסבתאיות המזינה והפופולרית ביותר המשתמשות בסודה לשתייה:

1.להרגיע ריפלוקס חומצה

ניתן להשתמש בתערובת של סודה לשתייה ומים כדי לסייע בנטרול חומצת הקיבה ולעזור להרגיע ריפלוקס חומצה.חשוב לציין כי אין להשתמש בסודה לשתייה כטיפול רגיל לריפלוקס חומצי, אך ניתן להשתמש בו מדי פעם כאשר התסמינים מתלקחים כלפי מעלה.

2.להרגיע שיעול וכאבי גרון

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי להכין משקה מרגיע כדי לעזור להפחית את אי הנוחות של שיעול וכאבי גרון.פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים ושתייה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לרוב לכאבי גרון או שיעול מתמשך.

3.צמצם את צרבת

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לסייע בהפחתת תסמיני צרבת.פשוט מערבבים חצי כפית סודה לשתייה לכוס מים ושתייה.זה יכול לעזור לנטרל את החומצה בקיבה ולספק הקלה מתחושת הבריבה הקשורה לצרבת.

4.להקל על עצירות

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לעזור להקל על עצירות.פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים ושתייה.הסודה לשתייה עוזרת למשוך מים למעי ולרכך את הצואה, מה שמקל על המעבר.

5.להקל על שלשול

ניתן להשתמש בסודה לשתייה גם כדי להקל על השלשול.פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים ושתייה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי במעיים הקשורים לרוב לשלשול.

6.לטפל בזיהומים בדרכי השתן

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לסייע בטיפול בדלקות בדרכי השתן.פשוט מערבבים חצי כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים ושותים.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי בדרכי השתן שקשורות לרוב לזיהום.

7.להפחית נפיחות וגזים

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לסייע בהפחתת הנפיחות והגז.פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים ושתייה.זה יכול לעזור לנטרל את החומצות בקיבה ולהפחית את אי הנוחות שקשורה לרוב לנפיחות וגז.

8.להפחית גירוד וגירוי בעור

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לסייע בהפחתת גירוד וגירוי בעור.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים ומרחי אותה על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לרוב לגירוי בעור.

9.התייחס לכף הרגל של הספורטאי

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לסייע בטיפול ברגלו של ספורטאי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים ומרחי אותה על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לרוב לכף הרגל של הספורטאי.

10.להלבין שיניים

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לעזור להלבין שיניים.פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על השיניים ותן לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה.זה יכול לעזור להסיר כתמי שטח ולהלבין את השיניים.

11.התייחס לכוויות שמש

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לסייע בטיפול בכוויות שמש.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים ומרחי אותה על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לרוב לכוויות שמש.

מסקנה

סודה לשתייה היא מרכיב רב -תכליתי להפליא ששימש במשך מאות שנים בסעדים של סבתא.ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מחלות הכוללות הצטננות, גרון כאב, קלקול קיבה, ריפלוקס חומצה, עצירות, שלשול, TRA בשתןדלקות CT, נפיחות וגז, גירוד וגירוי בעור, כף רגלו של ספורטאי, מלבין שיניים וטיפול בכוויות שמש.סודה לשתייה היא תרופה בטוחה וטבעית שניתן להשתמש בה לטיפול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן