דף הבית » תרופות סבתא » נקודה שחורה אחרי פצע – 9 תרופות של סבתא מצוינת ובריאה

נקודה שחורה אחרי פצע – 9 תרופות של סבתא מצוינת ובריאה

לחיות עם פצע יכול להיות אתגר ונוכחות נקודה שחורה לאחר פצע אינו יוצא מן הכלל.פצעים יכולים לקחת זמן רב לרפא וכתמים שחורים יכולים להוות אינדיקציה לזיהום.החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות שיכולים לעזור להאיץ את תהליך הריפוי ולהפחית את המראה של נקודה שחורה לאחר פצע.

הבנת נקודה שחורה לאחר פצע

נקודה שחורה לאחר פצע מהווה אינדיקציה לזיהום.זה נגרם על ידי הצטברות של רקמות מתות, חיידקים וחומרים אחרים.הנקודה השחורה יכולה להיות סימן לכך שהפצע אינו מרפא כראוי והוא יכול להיות גם סימן לזיהום.חשוב לטפל נכון בכל פצע כדי להפחית את הסיכון לזיהום ולהבטיח ריפוי נכון.

הסעדים של סבתא למקום שחור לאחר פצע

להלן 9 תרופות של סבתא מצוינת ובריאה למקום השחור לאחר פצע.

1.דבש

לדבש תכונות חיטוי ואנטיבקטריאלי שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.זה יכול גם לעזור לקדם ריפוי ולהפחית את המראה של נקודה שחורה לאחר פצע.כדי להשתמש בדבש על פצע, החל כמות קטנה על האזור הפגוע וכיסו אותו בגזה סטרילית.

2.אלוורה

אלוורה יש תכונות ריפוי טבעיות ויכולה לעזור להפחית את המראה של נקודה שחורה לאחר פצע.כדי להשתמש באלוורה, החל כמות קטנה של הג’ל על האזור הפגוע וכיסו אותו בגזה סטרילית.

3.כורכום

לכורכום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בכורכום על פצע, הכינו משחה של האבקה עם מעט מים והמרחו אותה על האזור הפגוע.

4.מיץ בצל

למיץ בצל יש תכונות טבעיות אנטי -מיקרוביאליות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולקדם ריפוי.כדי להשתמש במיץ בצל, מגרד בצל קטן ומורח את המיץ על האזור המושפע.

5.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ונטריות טבעיות הטבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בשום על פצע, לרסק כמה שיני שיני והפעילו את העיסה על האזור הנגוע.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים על פצע, דלל אותו במים והחל אותו על האזור הנגוע.

7.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בשמן עץ התה על פצע, דלל אותו במים והחל אותו על האזור הנגוע.

8.שמן קוקוס

בשמן הקוקוס יש תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בשמן קוקוס על פצע, החל כמות קטנה על האזור המושפע.

9.מלח ים

למלח הים יש תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולקדם ריפוי.כדי להשתמש במלח ים על פצע, ממיסים כפית בכוס מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשמור על ניקיון הפצע ומכוסה בגזה סטרילית כדי להפחית את הסיכון לזיהום ולקדם ריפוי.הקפד לשנות את הגזה באופן קבוע ולהימנע מבחירה במקום השחור מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף ולעכב ריפוי.

סיכום

מאמר זה דן במגוון הסעדים של סבתא למקומות שחורים לאחר פצע.תרופות אלה כוללות שימוש בדבש, שום, שמן זית, שמן קוקוס, עלי בזיליקום, כורכום, אלוורה, חומץ תפוחים ועלי נם.כל תרופה תוארה בפירוט, עם הוראות כיצד להשתמש בהן ליעילות מקסימאלית.יתר על כן, שאלות נפוצות קשורות נכללו כדי לספק לקוראים מידע נוסף על כתמים שחורים לאחר פצע.

באמצעות Hאחד כתרופה

דבש הוא תרופה טבעית למקומות שחורים לאחר פצע ששימש במשך מאות שנים.הוא מלא בתכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, המסייעות להילחם בזיהום ולקדם ריפוי.ניתן ליישם דבש ישירות על הפצע או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו שום להכנת משחה.חשוב לוודא שהדבש בו אתה משתמש הוא גולמי ולא מפואר, מכיוון שזה יכיל יותר מהתכונות המועילות.

הוראות לשימוש

כדי להשתמש בדבש כתרופה, החל שכבה דקה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשו זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שימוש בשום כתרופה

שום הוא תרופה טבעית נוספת למקומות שחורים לאחר פצע.הוא מכיל תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולקדם ריפוי.ניתן להשתמש בו בכוחות עצמו או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש להכנת משחה.

הוראות לשימוש

כדי להשתמש בשום כתרופה, לרסק שן שום על משחה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשו זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שימוש בשמן זית כתרופה

שמן זית הוא תרופה טבעית נוספת למקומות שחורים לאחר פצע.הוא מלא בנוגדי חמצון ותכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולקדם ריפוי.ניתן ליישם שמן זית ישירות על הפצע או לערבב אותו עם מרכיבים אחרים כמו דבש להכנת משחה.

הוראות לשימוש

כדי להשתמש בשמן זית כתרופה, החל שכבה דקה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשו זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שימוש בשמן קוקוס כתרופה

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת למקומות שחורים לאחר פצע.הוא מלא בתכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, המסייעות להילחם בזיהום ולקדם ריפוי.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על הפצע או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו שום להכנת משחה.

הוראות לשימוש

כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה, החל שכבה דקה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשו זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

באמצעות עלי בזיליקום כתרופה

עלי בזיליקום הם תרופה טבעית נוספת עבור כתמים שחורים לאחר פצע.הם מלאים בתכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, המסייעות להילחם בזיהום ולקדם ריפוי.ניתן ליישם עלים בזיליקום ישירות על הפצע או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש להכנת משחה.

הוראות לשימוש

כדי להשתמש בעלים בזיליקום כתרופה, טוחנים קומץ עלים על משחה ומורחים אותה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשו זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שימוש בכורכום כתרופה

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת למקומות שחורים לאחר פצע.הוא מלא בתכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, המסייעות להילחם בזיהום ולקדם ריפוי.ניתן ליישם כורכום ישירות על הפצע או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש כדי להכין משחה.

הוראות לשימוש

כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשו זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

באמצעות אלוורה ורה כתרופה

אלוורה היא

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן