דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות של השפתיים – 12 תרופות של סבתא למרגיעות וריאליות
dadaddddaa dadc ddadadaadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdedad

נפיחות של השפתיים – 12 תרופות של סבתא למרגיעות וריאליות

נפיחות השפתיים: 12 תרופות של סבתא להרגיע וריפוי
אין דבר גרוע יותר מאשר למצוא את עצמך עם שפתיים נפוחות.בין אם זה נובע מאלרגיה, עקיצת חרקים או משהו אחר, נפיחות של השפתיים יכולה להיות לא נוחה ואף לגרום לכאב.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות להרגיע וריפוי שהועברו מדור לדור.להלן 12 תרופות של סבתא שיכולות לעזור לך לחזור להרגיש טוב יותר במהירות.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה היא אחת הדרכים הפשוטות ביותר להפחתת נפיחות השפתיים.החלת דחיסה קרה תסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על אי הנוחות.כדי להכין דחיסה קר, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במגבת או בבד והניחו אותו על האזור הפגוע.השאר את הדחיסה דולקת למשך 10 דקות, ואז הסר אותו ואפשר לאזור לנוח עוד 10 דקות.חזור על תהליך זה לפי הצורך.

2.אלוורה

אלוורה משמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל נפיחות של השפתיים.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת ג’ל אלוורה על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור לפי הצורך.

טיפ ייחודי

אתה יכול גם לנסות לערבב ג’ל אלוורה עם כמה טיפות שמן עץ התה לתוספת יתרונות ריפוי.

3.תה קמומיל

לתה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון ואנטי-בקטריאליות שהופכות אותו לבחירה מצוינת לטיפול בנפיחות בשפתיים.פשוט תלול שקית תה קמומילית במים חמים למשך 5 דקות, ואז אפשרו להתקרר.מרחו את שקית התה המקוררת על האזור המושפע למשך 10 דקות.אתה יכול לחזור על תהליך זה לפי הצורך.

4.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות של השפתיים.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת דבש גולמי ואורגני על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור לפי הצורך.

5.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא בחירה מצוינת להפחתת נפיחות השפתיים.פשוט מרחו כמות קטנה של חלב מגנזיה על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור לפי הצורך.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את נפיחות השפתיים.כל שעליך לעשות הוא לדלל 1 חלק חומץ תפוחים עם 2 חלקים מים והחל אותו על האזור הפגוע.השאר את התערובת דולקת למשך 10 דקות, ואז שוטפים במים חמים וחזרו לפי הצורך.

7.יוגורט

ליוגורט תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את נפיחות השפתיים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה יוגורט רגיל ולא ממותק על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור לפי הצורך.

8.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה כדי להפחית את נפיחות השפתיים.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה במים חמים למשך 5 דקות, ואז אפשרו להתקרר.מרחו את שקית התה המקוררת על האזור המושפע למשך 10 דקות.אתה יכול לחזור על תהליך זה לפי הצורך.

9.מכשפה לוז

לוז המכשפה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את נפיחות השפתיים.פשוט החל כמות קטנה של לוז מכשפה על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור לפי הצורך.

10.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את נפיחות השפתיים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור לפי הצורך.

11.מלפפון

מלפפון יכול לעזור להפחית את נפיחות השפתיים בגלל התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות שלה.פשוט פורסים מלפפון לפרוסות דקות ומניחים אותם על האזור הפגוע למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור לפי הצורך.

12.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות טבעיות אנטי-חיפושיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את נפיחות השפתיים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה לימון לימון סחוט טריקרח לאזור המושפע ומשאיר אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור לפי הצורך.

הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להפחית במהירות את הנפיחות של

מהם הסימפטומים של שפתיים נפוחות?

כאשר השפתיים שלך נפוחות, הן עלולות להרגיש רכות ועשויות להיות מגרדות.במקרים מסוימים, הנפיחות עשויה להיות מלווה בתסמינים אחרים כמו עלייה בייצור הרוק, תחושת צריבה או תחושת הידוק.במקרים חמורים, השפתיים עלולות להיות נפוחות וכואבות מספיק כדי להקשות על האכילה או הדיבור.

הסעדים של סבתא לריפוי ושפתיים נפוחות

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שהועברו לאורך הדורות שהוכחו כמסייעים להרגיע ולרפא שפתיים נפוחות.להלן שתים עשרה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לשפתיים נפוחות:

1.אלוורה

המאפיינים הקירורים והמרגיעים של אלוורה הופכים אותו לתרופה אידיאלית לשפתיים נפוחות.החלת שכבה דקה של אלוורה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

2.דבש

לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו לתרופה יעילה לשפתיים נפוחות.החלת שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס עשיר בחומצות שומן חיוניות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולשפר את תהליך הריפוי.מריחת שכבה דקה של שמן קוקוס לאזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה בעלת תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שהופכות אותה לתרופה יעילה לשפתיים נפוחות.ערבוב כפית סודה לשתיה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

5.שקיות תה

ידוע כי שקיות תה יעילות בהפחתת הדלקת.פשוט הניחו שקית תה לחה על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות כדי להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

6.מלפונים

ידוע כי

מלפפונים יעילים להפחתת הדלקת.פשוט הניחו פרוסת מלפפון קר על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות כדי להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

7.חלב

ידוע כי

חלב יעיל בהפחתת הדלקת.פשוט מרחי קומפרס קר של חלב על האזור המושפע למשך 10-15 דקות כדי להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

8.קוביות קרח

ידוע כי קוביות הקרח יעילות בהפחתת הדלקת.פשוט מרחי קומפרס קר של קוביות קרח על האזור המושפע למשך 10-15 דקות כדי להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

9.מכשפה לוז

ידוע כי

מכשפה לוז יעילה להפחתת הדלקת.פשוט מרחי קומפרס קר של לוז מכשפה על האזור המושפע למשך 10-15 דקות כדי להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

10.חומץ תפוחים

ידוע כי

חומץ סיידר תפוחים יעיל בהפחתת הדלקת.פשוט מרחי קומפרס קר של חומץ סיידר תפוחים על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות כדי להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

11.מיץ לימון

ידוע כי מיץ לימון יעיל בהפחתת הדלקת.פשוט מרחי דחיסה קר של מיץ לימון על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות כדי להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

12.תה קמומיל

יד ידוע כי תה קמומיל יעיל בהפחתת הדלקת.פשוט מרחי קומפרס קר של תה קמומיל על האזור המושפע למשך 10-15 דקות כדי להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

מסקנה

התרופות בהן דיברנו לעיל שימשו את סבתותינו במשך מאות שנים ומוכחות כיעילות להפחתת הדלקת והקלת אי הנוחות הקשורה לשפתיים נפוחות.עם זאת, אם הנפיחות נמשכת או מלווה בתסמינים אחרים, כמו קושי באכילה או לדבר, זה הכי טובלפנות לייעוץ רפואי מהרופא שלך.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן