דף הבית » תרופות סבתא » משהו תפס את עיניי – 21 הסעדים של סבתא זמינים בבית ועם תוצאות מוכחות
dedadd daadada ddaa daddadd  ddadadddd dadc daddaad ddeddad

משהו תפס את עיניי – 21 הסעדים של סבתא זמינים בבית ועם תוצאות מוכחות

הסעדים של סבתי – 21 תרופות ביתיות עם תוצאות מוכחות

כשהייתי ילד צעיר, לעתים קרובות הייתי מבקר בבית של סבתא שלי כדי ללמוד על התרופות בהן השתמשה במחלות שונות.היא הייתה צמחי מרפא מבית הספר הישן והאמינה בתרופות טבעיות שקל להכין ממרכיבים שנמצאו במזווה או בגינה.מהצטננות ועד בטן לכאבי שרירים, הייתה לה תרופה לכל דבר.במהלך השנים ריכזתי רשימה של התרופות בהן השתמשה – 21 מהן בסך הכל – שהוכחו כיעילות בשימוש נכון.

במאמר זה, אני אשתף את 21 הסעדים הביתיים של סבתי ואת מרכיבי המפתח וההוראות לכל אחד מהם.אני אספק גם טיפ מועיל לכל תרופה, כך שתוכל להשיג את התוצאות הטובות ביותר מהן.בין אם אתם מחפשים דרך טבעית לטפל בקור, להקל על כאבי שרירים או לשפר את העיכול שלכם, תוכלו למצוא משהו ברשימה זו שיכול לעזור.

H2 – תרופות ביתיות להצטננות

כשמדובר בהתמודדות עם הצטננות, תרופת הבחירה של סבתי הייתה תה צמחים פשוט.היא הייתה תלויה תערובת של ג’ינג’ר, לימון ודבש במים חמים במשך חמש דקות, מסננת את התערובת ושותה אותה לאורך כל היום.השילוב של מרכיבים אלה מסייע בהפחתת תסמיני גודש, כאב גרון וחום.

לקבלת הקלה נוספת, תוכלו גם להוסיף קמצוץ של פלפל קאיין לתערובת.זה יעזור לפרק עומס בחזה ולנקות את הסינוסים שלך.

טיפ מועיל: שתו את התה בזמן שהוא עדיין חם.זה יעזור להוציא את התכונות המועילות ביותר של המרכיבים.

H2 – תרופות ביתיות לכאבי שרירים

גם לסבתא שלי הייתה תרופה לשרירים כואבים.היא הייתה מערבבת כף כורכום עם כף דבש וקורט פלפל שחור בקערת חלב חם.לאחר מכן, היא הייתה שותה את התערובת כמה פעמים ביום כדי להפחית את הכאב והדלקת.

התכונות האנטי-דלקתיות של כורכום, בשילוב עם כוח הריפוי של הדבש וההשפעות המשמעותיות של הכאב של פלפל שחור, הופכים את זה לתרופה יעילה לכאבי שרירים.

טיפ מועיל: הקפד להשתמש בכורכום טרי לתרופה זו, מכיוון שיש לו את התכונות המועילות ביותר.

H3 – תרופות ביתיות לשיפור העיכול

למי הסובל מקלקוליות, סבתי המליצה על תרופה שנעשתה עם חומץ תפוחים ודבש.היא הייתה מערבבת שתי כפות של חומץ סיידר תפוחים עם כף דבש אחת בכוס מים חמים.לאחר מכן, היא הייתה שותה את התערובת לפני הארוחות כדי לעזור בשיפור העיכול.

חומץ סיידר התפוחים עוזר לאזן את רמות החומציות של הגוף והדבש עוזר להרגיע את מערכת העיכול.ידוע כי תרופה זו מפחיתה את הנפיחות והקלות על עצירות.

טיפ מועיל: הקפד להשתמש בחומץ תפוחים גולמי ולא מסונן לתרופה זו, מכיוון שיש לו את התכונות המועילות ביותר.

10 הסעדים של סבתא למחלות נפוצות

סבתות ידועות שיש להן ארסנל של תרופות ביתיות מוכנות למחלות נפוצות.להלן 10 מהתרופות הפופולריות והמוכחות ביותר ששימשו במשך דורות.

1.מיץ לימון לשיעול

תרופה ביתית נפוצה לשיעול היא להכין משקה מיץ לימון.סוחטים את המיץ מחצי לימון לכוס ומערבבים אותו עם דבש ומים חמים.משקה זה יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון, להפחית את השיעול ולהקל על הנשימה.

2.שום לכאבי אוזניים

שום משמש זה מכבר כתרופה ביתית לכאבי אוזניים.פשוט מרסקים שן שום ומערבבים אותו עם כף שמן זית.ואז, משרים כדור כותנה בתערובת ומניחים אותו באוזן.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאבי אוזניים.

3.טיח חרדל לגודש בחזה

התרופה המיושנת הזו משמשת כדי לסייע בפורט העומס בחזה.הכינו משחה מאבקת חרדל ומים ותרפו אותה על בד.מניחים את הבד על החזה והשאירו אותו למשך 15 דקות.זה יעזור לשחרר את הריר ולנקות את החזה.

4.חומץ תפוחים לקלקוליות

חומץ תפוחים הוא בית חזקתרופה לקלקוליות.מערבבים כף של החומץ עם כוס מים ושותים אותו לפני הארוחות.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קלקוליות כמו נפיחות, גז וכאבי בטן.

5.תה ג’ינג’ר לתסמיני קר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לתסמינים קרים.פשוט מרתיחים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בסיר מים ותלולה למשך 10 דקות.תה זה יכול לעזור להפחית את העומס, להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול.

6.שמן קיק לעצירות

שמן קיק הוא תרופה פופולרית לעצירות.פשוט קח כף מהשמן ומערבב עם כוס חלב חם.שתו את התערובת הזו לפני השינה וזה יעזור להעביר דברים בבוקר.

7.דבש לכאבי גרון

האני הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף דבש עם כוס מים חמים ולשתות אותו מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי גרון.

8.בצל לשיעול

ידוע כי בצל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את השיעול.כל שעליך לעשות הוא לחתוך בצל לשניים ולהניח אותו בסיר מים רותחים.לאחר מכן, שאפו את הקיטור למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את השיעול ולנקות את דרכי הנשימה.

9.סודה לשתייה לצרבת

סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית לצרבת.פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים ושותה אותה.זה יכול לעזור להפחית את החומציות בקיבה ולהפחית את תסמיני הצרבת.

10.גרגר מי מלח לכאבי גרון

גרגר מי מלח הוא תרופה פופולרית לכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח עם כוס מים חמים ומגרד את התערובת למשך 30 שניות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לכאבי גרון.

שאלות נפוצות

ש: האם הסעדים של סבתא אלה בטוחים?

ת: כן, התרופות הללו בדרך כלל בטוחות כאשר משתמשים בהן כמתווה.עם זאת, תמיד חשוב להתייעץ עם רופא אם אתה חווה תסמינים חמורים או שיש לך שאלות לגבי תרופה מסוימת.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך דורות לטיפול במחלות נפוצות.ממיץ לימון לשיעול ועד לגרגר מים מלח לגרון כואב, ישנם תרופות מוכחות רבות הזמינות בבית.חשוב להתייעץ עם רופא אם אתה חווה תסמינים חמורים או שיש לך שאלות לגבי תרופה מסוימת.

משהו תפס את עיניי – 21 הסעדים של סבתא הקיימים בבית ועם תוצאות מוכחות היא דרך נהדרת להשתמש במרכיבים טבעיים לטיפול במחלות קלות.עם שימוש נכון בסעדים אלה, אתה יכול לעזור להקל על הסימפטומים של מחלות שכיחות מבלי שתצטרך לפנות לתרופות.ניצול הסעדים הטבעיים הקיימים בבית יכול לעזור לך ולמשפחתך להישאר בריאים ובאופן טוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן