דף הבית » תרופות סבתא » מלבן שיניים – 12 תרופות של סבתא להרגיע וריפוי
dedcddf daddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcddaddda ddad

מלבן שיניים – 12 תרופות של סבתא להרגיע וריפוי

מלבן שיניים – 12 תרופות של סבתא להרגיע וריפוי

האם תהית אי פעם מדוע הסעדים של סבתא שלך ללבן שיניים כל כך יעילים?כולנו שמענו על כמה מהתרופות הביתיות שסבתותינו נהגו לשמור על שינינו לבנות ובריאות.רבים מהתרופות הללו הועברו מדור לדור, ומשמשים במשך מאות שנים כדי לשמור על שיניים להיראות במיטבן.

הסוד שמאחורי הסעדים הללו הוא שהם מורכבים ממרכיבים טבעיים שלא רק מלבנים שיניים, אלא גם בעלי תכונות ריפוי ומרגיעות.מסודה לשתייה לכורכום, סעדים אלה לא רק קלים לייצור, אלא גם בעלי יתרונות בריאותיים רבים.

במאמר זה נחקור 12 תרופות של סבתא למלבש שיניים ונדון ביתרונות הייחודיים שלהם.אנו נדון גם בשימוש נכון בסעדים אלה ולספק טיפ מועיל כדי להבטיח שתקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית להלבנת שיניים.זוהי דרך זולה ויעילה להלבין את השיניים.סודה לשתייה פועלת על ידי הסרת כתמי שטח בעדינות על השיניים, ומותירה אותם נראים בהירים יותר ולבנים יותר.

כדי להשתמש בסודה לשתייה להלבנת שיניים, מערבבים אותה עם כמות קטנה של מים ליצירת משחה.לאחר מכן, החל את העיסה על השיניים שלך ומבריש בעדינות למשך שתי דקות.הקפד לשטוף את הפה שלך במים אחר כך כדי להסיר כל סודה לשתייה שנותרה.

טיפ מועיל:

סודה לשתייה היא שוחקת טבעית, אז הקפידו להשתמש בה במשורה.יותר מדי סודה לשתייה יכולה לעצבן את החניכיים שלך ולהוביל לשחיקת אמייל.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה ביתית נהדרת להלבנת שיניים.זהו אנטיבקטריאלי טבעי ואנטי -חיטוי שיכול לעזור בהסרת רובד וחיידקים מהשיניים.

כדי להשתמש בחומץ תפוחים להלבנת שיניים, מערבבים כפית חומץ תפוחים עם כוס מים.לאחר מכן, השטף את התערובת בפה שלך למשך דקה עד שתי דקות.הקפד לשטוף את הפה שלך במים אחר כך כדי להסיר כל חומץ תפוחים שנותר.

טיפ מועיל:

חומץ סיידר תפוחים הוא חומצי מאוד, אז הקפד להשתמש בו במשורה.יותר מדי חומץ תפוחים יכול לעצבן את החניכיים שלך ולהוביל לשחיקת אמייל.

חלק 2: התרופות של סבתא להלבנת שיניים

סבתות יש שפע של ידע בכל מה שקשור לתרופות ביתיות להלבנת שיניים.ישנם מרכיבים טבעיים רבים ושונים ששימשו במשך דורות כדי לעזור לשמור על שיניים נקיות ולבנות.להלן 12 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא להלבנת שיניים.

1.סודה לשתייה ומיץ לימון

סודה לשתייה ומיץ לימון הוא שילוב קלאסי בכל מה שקשור להלבנת שיניים.מיץ הלימון החומצי פועל לפיזור כתמים, ואילו הסודה לשתייה מסייעת לשפשף בעדינות את שינוי הצבע.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של סודה לשתייה ומיץ לימון לעיסה.החל את העיסה על השיניים שלך במברשת שיניים ותן לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מלבן שיניים טבעי חזק.הוא מכיל חומצה אצטית המסייעת בפירוק הלוח ולהסיר כתמים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף חומץ תפוחים עם כוס מים ושלטו את הפיתרון סביב הפה למשך מספר דקות.יש לשטוף היטב את הפה שלך כדי להסיר את החומץ.

3.פחם מופעל

פחם מופעל הוא תרופה פופולרית נוספת להלבנת שיניים.האופי הנקבובי של הפחם מסייע בספיגת כתמים ושינוי צבע מהשיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית של פחם פעיל עם כפית מים ליצירת משחה.החל את העיסה על השיניים שלך באמצעות מברשת שיניים ותן לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה.

4.קליפת בננה

קליפות בננה

הן מלבן שיניים טבעי נהדר.האשלגן והמגנזיום בקליפה עוזרים להוציא כתמים מהשיניים בזמן שה- mאנגנה עוזרת לחזק את האמייל.כדי להשתמש בתרופה זו, שפשפו את החלק הפנימי של קליפת בננה על השיניים למשך מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים אחר כך.

5.מי חמצן

מי חמצן הוא חומר הלבנה טבעי רב עוצמה שיכול לעזור בהסרת כתמים מהשיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של מי חמצן ומים ושחררו את הפיתרון סביב הפה שלכם למשך מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך ביסודיות אחר כך.

6.משיכת שמן קוקוס

משיכת שמן קוקוס היא תרופה הודית מסורתית המסייעת להסרת רעלים מהפה ולהלבין את השיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, השטף כף שמן קוקוס סביב הפה שלך למשך 15-20 דקות.ירק את השמן ושטוף את הפה שלך במים.

7.אבקת כורכום

אבקת כורכום היא מלבן שיניים טבעי המשמש במשך מאות שנים בהודו.הכורכומין באבקה מסייע בהסרת כתמים מהשיניים ואילו התכונות האנטי -חיוביות עוזרות לשמור על בריאות הפה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על השיניים שלך במברשת שיניים ותן לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

8.תותים

תותים הם מלבני שיניים טבעיות נהדרות.החומצה המאלית בפירות יער עוזרת להמיס כתמים ואילו הוויטמין C מסייע בחיזוק האמייל.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים כמה תותים על משחה והפעילו אותה על השיניים שלך במברשת שיניים.תן לזה לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

9.קליפת תפוז

קליפת תפוז היא עוד מלבן שיניים טבעי גדול.הוויטמין C בקליפה מסייע בהסרת כתמים ואילו חומצת לימון מסייעת להמיס את הלוח.כדי להשתמש בתרופה זו, שפשפו את החלק הפנימי של קליפת תפוז על השיניים למשך מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים אחר כך.

10.מלח וסודה לשתייה

מלח וסודה לשתייה הם שילוב קלאסי נוסף להלבנת שיניים.אופיו השוחק של המלח מסייע בהסרת כתמים ואילו הסודה לשתייה מסייעת לספיגת לוח.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של מלח וסודה לשתייה לעיסה.החל את העיסה על השיניים שלך במברשת שיניים ותן לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

11.שמן עץ התה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן