דף הבית » תרופות סבתא » מכה יבשה חזקה – 15 תרופות סבתות אמינות וחשובות
dedbd dddad dddad  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa ddda

מכה יבשה חזקה – 15 תרופות סבתות אמינות וחשובות

הגיבור הלא -מפותל: 15 סעדים של סבתא אמינים וחשובים

סבתות היו המקור לטיפים וטריקים רבים מציל חיים לאורך מאות שנים.מטיפולי צמחים ועד תרופות למטבח, נשים חכמות אלו היו המקור לכמה מהתרופות האמינים והחשובות ביותר הידועות לאנושות.ובעוד שהרפואה המודרנית עשתה דרך ארוכה, רבים מהתרופות המשפחתיות המסורתיות הללו עדיין ממשיכות היום.

במאמר זה נבחן 15 מהתרופות של סבתא האמינה והחשובה ביותר שניתן להשתמש בהן כדי לעזור במגוון מחלות נפוצות.מהצטננות לכאבי ראש, טיפולים פשוטים אלה יכולים לספק הקלה כאשר אתה זקוק להם ביותר.אנו נספק טיפים מועילים כיצד להשתמש בכל אחד מהם בבטחה וביעילות.

1.תה לימון, דבש וג’ינג’ר

התה בן שלוש הרכיבים הזה הוא התרופה של סבתא קלאסית להצטננות ושפעת.השילוב של לימון, דבש וג’ינג’ר מספק משקה מרגיע וריפוי שיכול לעזור להפחית את תסמיני העומס, שיעול וגרונות כאב.להכנת התה הזה, פשוט הוסיפו כמה פרוסות לימון, כף דבש וכפית ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים.מערבבים ותיהנו.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות המגוונות ביותר בארסנל של סבתא.זה יכול לשמש כדי לעזור במגוון רחב של מחלות, כולל קלקול קיבה, גרון כואב ואפילו כאבי ראש.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם שמונה אונקיות מים ושותה אותו שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי:

לקבלת דחיפה נוספת, נסה להוסיף לתערובת כפית דבש.

3.שמן שום ושמן זית

שמן שום ושמן זית משמשים זה מכבר לסייע בדלקות האוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שמן שום וכפית שמן זית.מכניסים שתי טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה והשאירו אותה למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.

4.בצל ודבש

בצל ודבש הם שילוב מושלם לטיפול בשיעול ובברונכיטיס.פשוט מערבבים כף דבש אחת ושתי כפות בצל קצוץ טרי.מערבבים את התערובת ואז לוקחים כפית אחת שלוש פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.

5.ג’ינג’ר וכורכום

ג’ינג’ר וכורכום הם שניים מהעשבים החזקים ביותר בארסנל של סבתא.ניתן להשתמש בהם כדי לעזור במגוון מחלות, כולל בחילה, התכווצויות ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי וכפית אחת של אבקת כורכום.מוסיפים את התערובת לכוס מים חמים ומערבבים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום להקלה.

6.תפוח ודבש

השילוב המתוק הזה הוא תרופה יעילה לגרון כאב.פשוט מערבבים כף דבש אחת וכף אחת של תפוח מגורד טרי.קח כפית אחת מהתערובת שלוש פעמים ביום להקלה.

7.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא אחד התרופות היעילות ביותר לגרונות כאב.כדי להכין תרופה זו, ערבבו כפית מלח אחת עם שמונה אונקיות מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.חזור על התהליך שלוש פעמים ביום להקלה.

8.קינמון ודבש

קינמון ודבש הם שילוב יעיל לטיפול בשיעול והצטננות.פשוט מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של אבקת קינמון.קח כפית אחת מהתערובת שלוש פעמים ביום להקלה.

9.לימון ודבש

לימון ודבש הם התרופה של סבתא קלאסית לגרון כואב.פשוט מערבבים כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון סחוט טרי.קח כפית אחת מהתערובת שלוש פעמים ביום להקלה.

10.טיפות אוזניים של שום ושמן זית

טיפות אוזניים של שום ושמן זית הן תרופה נהדרת לכאבי אוזניים.פשוט מערבבים כפית אחת של שמן שום וכפית שמן זית.מכניסים שתי טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה והשאירו אותה למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכְּאֵב.

11.טוניק חומץ תפוחים טוניק

טוניק חומץ תפוחים יכול לעזור במגוון מחלות, כולל קביעת עיכול, גרון כואב וכאבי ראש.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם שמונה אונקיות

תרופות של סבתא למכה יבשה חזקה

סבתות יודעות הכי טוב!המומחיות והידע שלהם הועברו לאורך דורות.לסבתות יש הרבה תרופות לטיפול ומניעת מחלות מגוון, כולל מכה חזקה ויבשה.להלן 15 מהתרופות של סבתא אמינות וחשובות ביותר למכה יבשה חזקה.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת למכה חזקה ויבשה בגלל תכונות הלחות שלו.שמן קוקוס ארוז בחומצות שומן חיוניות שיעזרו לרכך ולהזין את העור.כל שעליך לעשות הוא לשפשף כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע.השמן יעזור לנעול לחות לעור להקלה ארוכת שנים.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה נהדרת נוספת לטיפול במכה חזקה ויבשה.שיבולת שועל היא בעלת תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להרגיע את העור המגורה.כדי להשתמש בשיבולת שועל כתרופה, ערבבו 2 כפות שיבולת שועל עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.ואז יש לשטוף את העיסה במים קרירים.

3.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת למכה חזקה ויבשה.הוא מלא בוויטמינים ומינרלים המסייעים להזין ולהרטיב את העור.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.ואז יש לשטוף את הדבש במים חמים.

4.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והמרגיעות שלה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרטיב את העור.כדי להשתמש באלוורה כתרופה, פשוט החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.

5.אבוקדו

אבוקדו הם תרופה טבעית נהדרת למכה חזקה ויבשה.הם ארוזים בחומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להזין ולהרטיב את העור.כדי להשתמש באבוקדו כתרופה, פשוט עיכבו אבוקדו בשל אחד והמרחו את העיסה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.

6.שמן זית

שמן זית הוא עוד תרופה טבעית נהדרת למכינה חזקה ויבשה.הוא מלא בנוגדי חמצון ובחומצות שומן חיוניות שיעזרו להזין ולהרטיב את העור.פשוט מרחו שכבה דקה של שמן זית ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.ואז שוטפים אותו במים חמים.

7.חמאת שיאה

חמאת שיאה היא תרופה מצוינת למכה חזקה ויבשה.הוא מלא בנוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות שיכולות לעזור להזין ולהרטיב את העור.פשוט משפשפים כמות קטנה של חמאת שיאה ישירות על האזור הפגוע.החמאה תעזור לנעול לחות לעור להקלה לאורך זמן.

8.שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא תרופה טבעית נהדרת למכה חזקה ויבשה בגלל תכונות הלחות שלו.שמן חוחובה ארוז בחומצות שומן חיוניות שיעזרו לרכך ולהזין את העור.פשוט משפשפים כמות קטנה של שמן חוחובה ישירות על האזור הפגוע.השמן יעזור לנעול לחות לעור להקלה ארוכת שנים.

9.רוזמרין

רוזמרין הוא תרופה נהדרת נוספת לטיפול במכה חזקה ויבשה.לרוזמרין יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להרגיע את העור הרגיז.כדי להשתמש ברוזמרין כתרופה, מערבבים 2 כפות רוזמרין עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.ואז יש לשטוף את העיסה במים קרירים.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נהדרת למכינה חזקה ויבשה.הוא מלא בוויטמינים ומינרלים המסייעים להזין ולהרטיב את העור.פשוט מרחי שכבה דקה של מיץ לימון ישירות על Tהוא השפיע על האזור והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.ואז יש לשטוף את מיץ הלימון במים חמים.

11.מכשפה לוז

Hitch Hazel ידוע בתכונות הריפוי והמרגיעות שלה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרטיב את העור.כדי להשתמש במכשפות לוז כתרופה, פשוט החל שכבה דקה של לוז מכשפה ישירות על המושפעים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן