דף הבית » תרופות סבתא » מכאבי אוזניים בילדים – 20 תרופות של סבתא מומלצות ומומלצות
dedbddd ddddadddd dddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad de

מכאבי אוזניים בילדים – 20 תרופות של סבתא מומלצות ומומלצות

מכאבי אוזניים בילדים – 20 תרופות של סבתא מומלצות

יש מעט דברים מפחידים עבור ההורים כמו שילדם הסובל מכאב אוזניים.ילדים יכולים לסבול מכאבי אוזניים ממגוון רחב של סיבות, וחשוב שההורים יידעו להתייחס אליהם כראוי.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות זמינות, שרבות מהן מבוססות על שיטות מיושנות, מנוסות ואמויות.כאן נחקור 20 מהתרופות של סבתא אלה וכיצד להשתמש בהן כדי לעזור להקל על כאב האוזניים של ילדכם.

1.גרב מלח

אחד התרופות הפופולריות ביותר לכאב אוזניים הוא גרב מלח.להכנת גרב מלח, מלאו גרב נקייה במלח וקשרו את הקצה.לאחר מכן, מיקרוגל את הגרב לכמה דקות עד שהוא חם.הניחו את גרב המלח מעל אוזנו של ילדכם והניחו אותם כדי לאפשר לחום לחדור לאוזן.זה עוזר להפחית נפיחות וכאב באוזן.

2.שמן שום ושמן זית

שום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיביוטיות.כדי להשתמש בשמן שום ושמן זית כדי לטפל בכאבי האוזניים של ילדכם, לקלף תחילה ולמועות שן שום.לאחר מכן מערבבים אותו עם כף שמן זית ומחממים אותו מעט במיקרוגל.הניחו כמה טיפות מהתערובת באוזן של ילדכם וגרמו להן לשכב כמה דקות.זה יעזור להפחתת כאב ודלקת.

3.בצל ודבש

בצל ודבש הם שני מרכיבים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בכאבי אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ראשית מקלפים וטורקים בצל קטן.לאחר מכן מערבבים אותו עם כף דבש ומחממים את התערובת במיקרוגל למשך מספר שניות עד שהוא חם.הניחו כמה טיפות מהתערובת באוזן של ילדכם וגרמו להן לשכב כמה דקות.זה יעזור להפחתת כאב ודלקת.

טיפ:

הקפד להשתמש בגרב נקי ובכלים סטריליים בעת הכנת הסעדים הללו.חשוב גם לא לחמם את הסעדים יותר מדי מכיוון שזה יכול לגרום לכוויות.

4.חלב אם

חלב אם ידוע בתכונות הריפוי הרבות שלו וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת כאבי אוזניים.כדי להשתמש בחלב אם כדי לטפל בכאבי האוזניים של ילדכם, פשוט הניחו כמה טיפות של חלב אם טרי באוזן.זה יעזור להפחתת כאב ודלקת.

5.קומפרס חם

קומפרס חם הוא אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לכאב אוזניים.כדי להשתמש בקומפרס חם, פשוט להשרות מטלית נקייה במים חמים והניחו אותו על אוזנו של ילדכם.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב באוזן.

20 הסעדים המומלצים של סבתא לכאבי אוזניים אצל ילדים

כאשר ילדים מקבלים כאב אוזניים, זו יכולה להיות חוויה מאוד כואבת ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות שיכולות לעזור.מסעדים צמחיים לתרופות ביתיות, סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים כדי להקל על הכאב ואי הנוחות של כאבי אוזניים אצל ילדים.

1.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה ביתית לאוזני אוזניים.ניתן לחמם כמה שיני שום ניתן לחמם במחבת וניתן להפנות את האדים לעבר האוזן כדי לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.שמן שום יכול לשמש גם כירידת אוזניים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.

2.בצל

בצל הם תרופה ביתית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול באזורים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך כמה פרוסות בצל ולמרוח ישירות על האוזן.המאפיינים האנטי דלקתיים של הבצל יכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.לחלופין, מיץ בצל יכול לשמש כטיפת אוזניים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לאוזני אוזניים.ניתן לדלל את החומץ במים ולהשתמש בו כירידת אוזניים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מכאב.לחלופין, ניתן לערבב כמה טיפות של חומץ תפוחים עם שמן זית ולהשתמש בו כטיפת אוזניים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שניםלטיפול בכאבי אוזניים.זנגביל טרי יכול להיות מגורד ולערבב עם מעט מים חמים כדי ליצור משחה.לאחר מכן ניתן ליישם משחה זו ישירות על האוזן כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.לחלופין, ניתן להכין תה ג’ינג’ר ולהשתמש בו כירידת אוזניים כדי לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מכאב.

5.שמן זית

שמן זית הוא תרופה פופולרית לכאבי אוזניים.פשוט לחמם כמה טיפות שמן זית ושימוש כטיפת אוזניים כדי לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מכאב.לחלופין, ניתן לערבב כמה טיפות של שמן זית עם שמן שום ולהשתמש בו כירידת אוזניים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מכאב.

6.מלח

SALT הוא תרופה פופולרית לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח עם כוס מים חמים ולהשתמש בו כירידת אוזניים כדי לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מכאב.לחלופין, ניתן לערבב כמה טיפות מי מלח עם שמן שום ולהשתמש בו כירידת אוזניים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.

7.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות מיץ לימון עם כוס מים חמים ולהשתמש בו כירידת אוזניים כדי לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מכאב.לחלופין, ניתן לערבב כמה טיפות מיץ לימון עם שמן שום ולהשתמש בו כטיפת אוזניים כדי לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מכאב.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם כוס מים חמים ושימוש בירידת אוזניים כדי לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.לחלופין, ניתן לערבב כמה טיפות של שמן עץ התה עם שמן שום ולהשתמש בו כטיפת אוזניים כדי לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מכאב.

9.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה פופולרית לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית זרעי חילבה עם כוס מים חמים ולהשתמש בו כירידת אוזניים כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.לחלופין, ניתן לערבב כמה טיפות של שמן זרעי חילבה עם שמן שום ומשמשות כטיפת אוזניים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מכאב.

10.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לכאבי אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית כורכום עם כוס מים חמים ולהשתמש בו כירידת אוזניים כדי לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.לחלופין, ניתן לערבב כמה טיפות של שמן כורכום עם שמן שום ולהשתמש בו כטיפת אוזניים כדי לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מכאב.

11.דבש

דבש הוא תרופה פופולרית לכאבי אוזניים.פשוט לערבב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן