דף הבית » תרופות סבתא » מילון – 18 תרופות של סבתא מהמטבח וזול
deddcddf  daadaddaddaa dadc daddaad deddeddd ddddc

מילון – 18 תרופות של סבתא מהמטבח וזול

מטבח של סבתא: 18 תרופות למחלות יומיומיות

זה לא סוד שסבתותינו השתמשו במדכירי מטבח כדי להתייחס למחלות יומיומיות במשך דורות.משום להצטננות ועד דבש לגרון כואב, לסבתות יש שפע של ידע המועבר לאורך דורות.במאמר זה נחקור 18 תרופות למחלות נפוצות שונות, והכל באמצעות פריטים מהמטבח.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי -ויראלית טבעית.זה שימש במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות, FLUS וזיהומים אחרים.כדי להשתמש בשום כתרופה, לרסק כמה שיני ציפורן ולערבב עם דבש, ואז לבלוע אותו.אתה יכול גם להכין שמן המוחלט על ידי שום על ידי חימום כמה שיני שום בשמן זית למשך מספר דקות, ואז מתאמץ את השום.שמן זה יכול לשמש כמשחה אנטיביוטית לחתכים ושריטות קלות.

טיפ:

עבור הצטננות ופלוס, נסה לקחת ציפורן של דבר ראשון בבוקר על בטן ריקה.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.הוא גם מלא בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים.ניתן להשתמש בדבש כדי להרגיע גרון כאב, להפחית דלקת ולטפל בחתכים ושריטות קלות.זה יכול לשמש גם כממתיק טבעי במקום סוכר.

טיפ:

מערבבים דבש עם מים חמים ומיץ לימון למשקה מרגיע ומרפא.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לשמש לטיפול במגוון מחלות, החל מגרונות כואבים וכלה בקלקוליות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ושתייה אחת.ניתן להשתמש בו גם באופן אקטואלי לטיפול בחתכים ושריטות קלות.

טיפ:

מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתייה לפני הארוחות כדי לסייע לעיכול.

מתכונים לתרופות ביתיות

הסעדים של סבתא מהמטבח וזול הועברו מדור לדור.תרופות מסורתיות אלה שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות יומיומיות וניתן להכין אותם עם מרכיבים נפוצים שנמצאים ברוב המטבחים.להלן 18 מתכונים לתרופות ביתיות שנמצאו יעילות בטיפול במגוון מחלות.

1.תרופת קר ושפעת

התרופה הזו מיוצרת עם דבש, לימון וג’ינג’ר.מערבבים כף דבש אחת, המיץ מלימון אחד וכפית אחת של ג’ינג’ר טרי מגורד.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות או שפעת.

2.כואב לתרופת גרון

תרופה זו מיוצרת עם דבש, חומץ תפוחים ולימון.מערבבים כף דבש אחת, כף אחת של חומץ תפוחים, והמיץ מלימון אחד.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון.

3.בעיות עיכול תרופה

תרופה זו מיוצרת עם תה מנטה ודבש.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים כפית אחת של עלי תה מנטה.תלול למשך 10 דקות ואז מסננים.הוסף כף דבש אחת ושותה תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של בעיות עיכול.

4.תרופת כאב ראש

תרופה זו מיוצרת עם לבנדר, מנטה וקמומיל.מערבבים כפית אחת של לבנדר, כפית אחת של מנטה, וכפית אחת של קמומיל.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים את התערובת.תלול למשך 10 דקות ואז מסננים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב ראש.

שימוש בתרופות של סבתא בבטחה

הסעדים של סבתא מהמטבח וזול הם דרך נהדרת להתייחס למחלות יומיומיות.עם זאת, חשוב להשתמש בתרופות אלה בבטחה.לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות כדי להבטיח שהם בטוחים שתוכלו להשתמש בהם.בנוסף, חשוב להשתמש במרכיבים טבעיים באיכות הגבוהה ביותר.

שאלות נפוצות

  • האם תרופות אלה יכולות לשמש ילדים? – חשוב להתייעץ עם מרפאאיש המקצוע של HCARE לפני שנתן אף אחד מהתרופות הללו לילדים.
  • האם לתרופות אלה יש תופעות לוואי? – לרוב הסעדים הללו אין תופעות לוואי ידועות, אך חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שנטילת תרופות אלה.
  • כמה זמן עלי לקחת תרופות אלה? – חשוב לעקוב אחר הוראות המינון לכל סעד ולהתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות אם יש לך שאלות או חששות.

הסעדים של סבתא מהמטבח וזול יכולים להיות דרך יעילה להתייחס למחלות יומיומיות.עם זאת, חשוב להשתמש בתרופות אלה בבטחה ולהתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהוא לוקח אחד מהתרופות הללו.המילון – 18 תרופות של סבתא מהמטבח וזול הוא משאב נהדר ללמוד יותר על תרופות אלה וכיצד להשתמש בהן בבטחה. wikipedia.org מספק מידע נוסף על ההיסטוריה והשימוש בתרופות אלה.

לסיכום, הסעדים של סבתא מהמטבח וזולים הם דרך נהדרת להתייחס למחלות יומיומיות.סעדים אלה מיוצרים עם מרכיבים טבעיים וניתן למצוא אותם ברוב המטבחים.חשוב להשתמש בתרופות אלה בבטחה ולהתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו.המילון – 18 תרופות של סבתא מהמטבח וזול הוא משאב נהדר ללמוד יותר על תרופות אלה וכיצד להשתמש בהן בבטחה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן