דף הבית » תרופות סבתא » להבהיר את השיער – 9 ריפוי וסעדים של סבתא פופולרית

להבהיר את השיער – 9 ריפוי וסעדים של סבתא פופולרית

מהו שיער הבהרה?

הבהרה שיער הוא תהליך המשמש להבהרת צבע השיער, באופן טבעי או מלאכותי.ניתן לעשות זאת כדי להוסיף הדגשים לשיער, או להאיר אותו לחלוטין.ניתן לעשות את התהליך של הבהרת שיער באמצעים רבים ושונים, אך עבור אלה מאיתנו שרוצים להבהיר את שיערנו באופן טבעי, ישנם כמה תרופות מרפאות וסבתות פופולריות שניתן להשתמש בהן.

הסעדים של סבתא להבהרת שיער

סבתות נתנו לנו עצות במשך דורות, וכשמדובר בהבהרת שיער, הן אינן שונות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות והריפוי ביותר שהועברו לאורך הדורות.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אחד הסעדים הפופולריים והמוכרים ביותר להבהרת שיער.כל שעליך לעשות הוא לסחוט את מיץ לימון טרי לקערה, ולמרוח אותו ישירות על שיערך.השאירו אותו כשעה ואז שטפו אותו.אתה יכול לחזור על תהליך זה כמה פעמים בשבוע עד שתגיע לקלילות הרצויה.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית נוספת להבהרת שיער.כל שעליך לעשות הוא לחלוט כוס תה קמומיל ואז לאפשר לו להתקרר.לאחר קריר, מרחי את התה ישירות על שיערך והשאיר אותו כשעה.יש לשטוף אותו ולחזור על התהליך הזה כמה פעמים בשבוע עד שתגיע לקלילות הרצויה.

דבש וחומץ

שילוב דבש וחומץ יכול להיות דרך נהדרת להבהיר את שיערך.מערבבים יחד חלקים שווים של דבש וחומץ בקערה ואז מרחו את התערובת ישירות על שיערך.השאירו אותו כשעה ואז שטפו אותו.חזור על תהליך זה כמה פעמים בשבוע עד שתגיע לקלילות הרצויה.

יוגורט ומיץ לימון

ערבוב יחד יוגורט ומיץ לימון הוא דרך נהדרת נוספת להאיר את השיער.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של יוגורט ומיץ לימון בקערה ואז למרוח את התערובת ישירות על שיערך.השאירו אותו כשעה ואז שטפו אותו.חזור על תהליך זה כמה פעמים בשבוע עד שתגיע לקלילות הרצויה.

טיפ ייחודי ומועיל

כשמשתמשים באחד מהתרופות הביתיות הללו כדי להקל על שיערך, חשוב לזכור להשתמש תמיד במזגן מזין לאחר שטיפה מהתערובת.זה יעזור להזין ולהגן על שיערך, ויסייע במניעת כל יובש או נזק שעלולים להתרחש מתהליך ההבהרה.

חלק 2: תרופות טבעיות ואחרות לבית להבהרת שיער

בנוסף לתרופות הטבעיות של סבתא להבהרת שיער, ישנם תרופות ביתיות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להשיג את התוצאה הרצויה.כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר להבהרת שיער כוללות שימוש במיץ לימון, סודה לשתייה, דבש, חומץ תפוחים ותה קמומיל.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הברקה טבעי שניתן להשתמש בו כדי להבהיר שיער.הוא יעיל במיוחד בהבהרת שיער כהה, אך ניתן להשתמש בו גם על גוונים בהירים יותר.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה כפות מיץ לימון עם מים בבקבוק ריסוס וריססו אותו על השיער.השאירו אותו לשעה -שעתיים ואז שטפו אותו.הקפד למרוח מרכך לחות אחר כך, שכן מיץ לימון יכול לייבש.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד חומר הברקה טבעי שניתן להשתמש בו כדי להבהיר שיער.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים ומורחים אותה על השיער.השאירו אותו לשעה ואז שטפו אותו.שוב, הקפד לעקוב אחר מרכך לחות.

דבש

דבש הוא חומר הומסנט טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לשמור על לחות בשיער.זה יכול לשמש גם להבהרת שיער, מכיוון שיש לו תכונות הברקה טבעיות.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה כפות דבש עם מים בבקבוק ריסוס וריססו אותו על השיער.השאירו אותו למשך שעה ואז שטפו אותו.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא גיל הברקה טבעיNT שניתן להשתמש בו כדי להקל על שיער.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה כפות חומץ תפוחים עם מים בבקבוק ריסוס וריססו אותו על השיער.השאירו אותו לשעה ואז שטפו אותו.הקפד לעקוב אחר מרכך לחות.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא חומר הברקה טבעי שניתן להשתמש בו כדי להבהיר שיער.כדי להשתמש בו, תלול כמה שקיות תה קמומיליות במים רותחים למשך 30 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז להשתמש בו כדי לשטוף את השיער.השאירו את התה על השיער במשך שעה ואז שטפו אותו.הקפד להשתמש במזגן לחות אחר כך.

סיכום

הבהרת השיער יכולה להיעשות באופן טבעי באמצעות מגוון של תרופות של סבתא, כמו גם תרופות ביתיות אחרות כמו מיץ לימון, סודה לשתייה, דבש, חומץ תפוחים ותה קמומיל.ניתן להשתמש בכל התרופות הללו כדי להקל על השיער ללא שימוש בכימיקלים קשים, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים להבהיר את שיערם בצורה טבעית ובטוחה.

שאלות נפוצות

כמה זמן עלי להשאיר את חומרי ההבהרה הטבעיים על השיער שלי?

מומלץ להשאיר את חומרי ההברר הטבעיים על שיערך כשעה לפני שתשטוף אותם.הקפד להשתמש במזגן לחות אחר כך, מכיוון שחלק מחומרי ההבהרה הטבעיים יכולים להתייבש.

האם הברקת השיער פוגעת בו?

הבהרת השיער עלולה לפגוע בו אם הוא לא נעשה כראוי.הקפידו להשתמש בחומרים להבהרה טבעית, כמו אלה שהוזכרו לעיל, מכיוון שהם עדינים הרבה יותר בשיער מאשר חומרי הברקה כימית.הקפד לעקוב אחר ההוראות כיצד להשתמש נכון בכל חומר הברקה טבעי, מכיוון שזה יעזור למזער את הנזק לשיער.

הברקת השיער בשיטות טבעיות יכולה להיות דרך בטוחה ויעילה להשגת התוצאה הרצויה.על ידי שימוש בסוכני הברגה טבעיים, כמו אלה שהוזכרו לעיל, אתה יכול להבהיר את שיערך ללא שימוש בכימיקלים קשים, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים להבהיר את שיערם בצורה טבעית ובטוחה [1] .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן