דף הבית » תרופות סבתא » כתמים על הפנים – 10 תרופות של סבתא מרפאת וסבתא טבעית
dbdaadeddd dadc ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadaddaa dda

כתמים על הפנים – 10 תרופות של סבתא מרפאת וסבתא טבעית

כתמים על הפנים: 10 תרופות של סבתא מרפא וסבתא טבעית

אף אחד לא אוהב שיש כתמים על הפנים, במיוחד כשהם אדומים, מגרדים וכואבים.אבל החדשות הטובות הן שתוכלו להיפטר מהם עם תרופות טבעיות.סבתות השתמשו במרכיבים טבעיים במשך דורות כדי ליצור תרופות משלהן למקומות על הפנים.

להלן 10 תרופות מרפאות וסבתות טבעיות בהן תוכלו להשתמש כדי לטפל בכתמים על הפנים שלכם:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נפלאה למקומות על הפנים.הוא מכיל תכונות חיטוי המסייעות להפחתת דלקת ולהרוג חיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם כפית מים ומרחים תערובת זו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת פעמיים ביום עד שהנקודות נעלמות.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נוספת למקומות על הפנים.הוא מכיל נוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת אדמומיות ונפיחות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית מיץ לימון עם כפית מים ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת פעמיים ביום עד שהנקודות נעלמות.

3.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת למקומות על הפנים.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת אדמומיות ונפיחות.כדי להשתמש בו, החל שכבה דקה של דבש ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת פעמיים ביום עד שהנקודות נעלמות.

טיפ:

אם יש לך עור רגיש, אתה יכול לערבב 1 כפית דבש עם כפית יוגורט רגיל לפני שמריחים אותו על עורך.זה יעזור להפחית את הגירוי ולספק הידרציה נוספת.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נהדרת למקומות על הפנים.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות המסייעות להפחתת אדמומיות ונפיחות.כדי להשתמש בו, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת פעמיים ביום עד שהנקודות נעלמות.

5.מלפפון

מלפפון הוא תרופה טבעית נפלאה למקומות על הפנים.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות המסייעות להפחתת אדמומיות ונפיחות.כדי להשתמש בו, חתוך מלפפון לפרוסות והחל אותם ישירות על האזור המושפע.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו אותם במים חמים.עשו זאת פעמיים ביום עד שהנקודות נעלמות.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת לנקודות על הפנים.הוא מכיל תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת אדמומיות ונפיחות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כפית מים ומרחים תערובת זו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת פעמיים ביום עד שהנקודות נעלמות.

7.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית נפלאה למקומות על הפנים.הוא מכיל נוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת אדמומיות ונפיחות.כדי להשתמש בו, תלול 1 שקית תה ירוק במים חמים למשך 5 דקות ואז אפשרו להתקרר.לאחר הקירור, החל את שקית התה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת פעמיים ביום עד שהנקודות נעלמות.

8.מכשפה לוז

Hitch Lazel הוא תרופה טבעית נהדרת למקומות על הפנים.הוא מכיל תכונות עיקריות ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת אדמומיות ונפיחות.כדי להשתמש בו, החל שכבה דקה של לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת פעמיים ביום עד שהנקודות נעלמות.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נפלאה למקומות על הפנים.הוא מכיל חיטוי ואנטי-אינפלהמאפיינים MMTORY המסייעים להפחתת אדמומיות ונפיחות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית שמן עץ התה עם כפית מים ומורחים תערובת זו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת פעמיים ביום עד שהנקודות נעלמות.

חלק 2: הסעדים של סבתא למקומות על הפנים

הסתיימו ימי ההסתמכות על מוצרים יקרים על בסיס כימיקלים למאבק על כתמים על הפנים.סבתות בכל רחבי העולם העבירו את התרופות הביתי המנסות והבדקו שלהן לטיפול במקומות, פגמים ופגמים אחרים בעור.להלן 10 מהתרופות היעילות, הטבעיות והזולות ביותר למקומות על הפנים.

1.מסכת דבש וקינמון

שילוב דבש וקינמון יחד יוצר מסכה שהיא אנטי בקטריאלית ואנטי דלקתית.זה עוזר להפחית כתמים ופגמים והוא נהדר גם להתייבשות העור.כדי להכין את המסכה, פשוט שלב כפית אחת של דבש וכפית קינמון אחת כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע בפנים והשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מענק טבעי המסייע להפחתת המראה של כתמים.זה גם עוזר להבהיר ולהבהיר את העור.לשימוש, תוכלו למרוח מיץ לימון ישירות על האזור הפגוע או שתוכלו לערבב אותו עם מי ורדים ודבש להכנת מסכה.החל את המסכה על האזור והשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמים.זהו גם פילינג טבעי, המסייע בהסרת תאי עור מתים ולחשוף עור בהיר ובריא יותר למראה.לשימוש, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומים ומרחים על האזור הפגוע.צא למשך 10-15 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי ומסייע בהסרת תאי עור מתים ולהפחית את מראה הכתמים.לשימוש, מערבבים סודה לשתייה עם מים לייצור משחה.החל את העיסה על האזור ויוצא למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

5.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקתי טבעי ובעל תכונות ריפוי רבות.זה יכול לעזור להפחית את מראה הכתמים ולהרגיע את העור.לשימוש, החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע והשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי והוא נהדר לטיפול בכתמים ופגמים.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט מים ומורחים על האזור הפגוע.צא למשך 10-15 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את מראה הכתמים.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מעט מים לייצור משחה.החל את העיסה על האזור ויוצא למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

8.מלפפון

מלפפון הוא מעצבן טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמים.לשימוש, מעירים מלפפון ומורחים את העיסה ישירות על האזור.צא למשך 10-15 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

9.עגבנייה

עגבנייה היא עגולה טבעית ויכולה לעזור להפחית את מראה הכתמים.לשימוש, מעיסים עגבנייה ומורחים את העיסה ישירות על האזור.צא למשך 10-15 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

10.יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמים.לשימוש, החל יוגורט רגיל ישירות על האזור הפגוע והשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות אוכל להשתמש בתרופות אלה?

עדיף להשתמש בסעדים אלה לא יותר מפעם או פעמיים בשבוע.שימוש יתר על המידה על כל אחד מהתרופות יכול להרגיז

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן