דף הבית » תרופות סבתא » כנגד עקיצות צרעות – 17 תרופות של סבתא רפואית המקובלות ברחבי העולם
dbdadd dadaddaddaa dadadaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadadd

כנגד עקיצות צרעות – 17 תרופות של סבתא רפואית המקובלות ברחבי העולם

עוקץ הצרעות הנורא: 17 הסעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם

צרעות מהוות מטרד נפוץ עבור רבים מאיתנו, והם יכולים להוות מטרד למדי כשהם עוקצים.אמנם נכון שרוב הזמן, עוקץ צרעה יהיה רק מטרד קל, אך אנשים מסוימים יחוו תגובה קשה, שיכולה אפילו להיות מסכנת חיים.לכן חשוב לנקוט אמצעי מניעה ולהיות מוכנים במקרה חירום.

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור בהקלת הכאב והנפיחות מעוקץ צרעה.סעדים אלה התקבלו ברחבי העולם וקל להגיע אליהם.הנה 17 מהם.

תרופות ביתיות

  • סודה לשתייה ומעיסת מים: מערבבים יחד חלקים שווים של סודה לשתייה ומים ליצירת משחה.החל על שטח העוקץ ואפשר לו לשבת 10-15 דקות.שוטפים במים קרים.
  • מיץ לימון: מרחו מיץ לימון ישירות על האזור הפגוע ומאפשרים לו לשבת במשך 15 דקות.אתה יכול גם לערבב יחד חלקים שווים של מיץ לימון ודבש ולמרוח את התערובת על האזור הפגוע.
  • חומץ תפוחים: החל ישירות על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת במשך 15 דקות.שוטפים במים קרים.
  • שום: מוחץ שן שום ומרוח את השום פירה ישירות על האזור המושפע למשך 15 דקות.שוטפים במים קרים.
  • דבש: החל ישירות על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת במשך 15 דקות.שוטפים במים קרים.
  • מלח וחומץ: מערבבים יחד חלקים שווים של מלח וחומץ ומרחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.אפשר לו לשבת 15 דקות.שוטפים במים קרים.
  • קרח: החל חבילת קרח על האזור המושפע למשך 15 דקות.חזור לפי הצורך.
  • משחת שיניים: מרחו כמות קטנה של משחת שיניים ישירות על האזור המושפע ומאפשרים לו לשבת במשך 15 דקות.שוטפים במים קרים.

תרופות צמחי מרפא

  • קמומיל: הכינו תה בעזרת קמומיל והוחלו ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת 15 דקות.שוטפים במים קרים.
  • קלנדולה: הכינו תה בעזרת קלנדולה והחלו ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת 15 דקות.שוטפים במים קרים.
  • מטען: מרסקים עלי כוכב טריים ומורחים את העלים המחוסרים ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת 15 דקות.שוטפים במים קרים.
  • Echinacea: הכינו תה באמצעות Echinacea והוחלו ישירות על האזור הפגוע.אפשר לו לשבת 15 דקות.שוטפים במים קרים.
  • רחוב.וורט של ג’ון: הכינו תה בעזרת וורט סנט ג’ון והגישו בקשה ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת 15 דקות.שוטפים במים קרים.
  • לבנדר: הכינו תה בעזרת לבנדר והחלו ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת 15 דקות.שוטפים במים קרים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי עקיצות צרעות יכולות להיות מסכנות חיים עבור אנשים מסוימים.אם אתה חווה תסמינים כמו קושי לנשום, נפיחות, בחילה או סחרחורת, פנה מייד לטיפול רפואי.

אלה רק כמה מהתרופות הרבות שהועברו לאורך דורות והתקבלו ברחבי העולם.אמנם סעדים אלה עשויים לא תמיד להיות היעילים ביותר, אך הם יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להקל על הכאב והנפיחות הקשורים לעוקץ צרעה.עם זאת, לתגובות חמורות יותר, חשוב לפנות מייד לטיפול רפואי.

מה עלי לעשות אם אני נעקץ על ידי צרעה?

אם נעקצת על ידי צרעה, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להסיר את הסטינגר ולשטוף את האזור עם סבון ומים.לאחר מכן, עליך למרוח קומפרס קר או הרדמה אקטואלית ללא מרשם על האזור.עליכם לקחת אנטיהיסטמין כדי להפחית כל נפיחות או גירוד.

17 הסעדים של סבתא רפואית המקובלים ברחבי העולם

רבים מאיתנו נעקצו על ידי צרעה לפחות פעם אחת בחיינו.למרבה המזל, יש NUמבר של תרופות ישנות שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של עוקץ צרעה.להלן 17 מהתרופות הרפואיות הפופולריות ביותר המקובלות ברחבי העולם:

1.משחת סודה לשתייה

מערבבים יחד חלקים שווים סודה לשתייה ומים ליצירת משחה.לאחר מכן, החל את העיסה על אזור העוקץ והשאיר אותה לכמה דקות.העיסה תעזור להפחית את הגירוד והכאב הקשורים לעוקץ צרעה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לטיפול יעיל בעקיצות צרעות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של חומץ תפוחים על אזור העוקץ ואז מכסה אותו בתחבושת.זה יעזור להפחתת כאב ונפיחות.

3.משחת שיניים

ניתן להשתמש במשחת שיניים ליצירת משחה מרגיעה שיכולה לעזור להפחית את הכאב והגרד הקשור לעוקץ צרעה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמות קטנה של משחת שיניים עם מעט מים ואז למרוח אותה על האזור.

4.דבש גולמי

ידוע שדבש גולמי הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעקיצות צרעות.פשוט מרחי כמות קטנה של דבש גולמי על אזור העוקץ ולכסות אותו בתחבושת.

5.עלי כוכבים

עלים של כוכבים שימשו תרבויות רבות במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.כדי להשתמש בעלים של כוכבים כדי לטפל בעוקץ צרעה, פשוט לרסק כמה עלים ולהחיל אותם על האזור.זה יעזור להפחית דלקת וכאב.

6.בצל

בצל הוא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.כדי להשתמש בצל כדי לטפל בעוקץ צרעה, פשוט חתוך בצל לחצי והניח את הצד החתוך על שטח העוקץ.זה יעזור להפחית את הכאב והגירוד הקשור לעוקץ.

7.שום

ידוע כי שום בעל חיטוי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעקיצות צרעות.כדי להשתמש בשום, פשוט לרסק כמה שיני שום ומורחים את העיסה על אזור העוקץ.

8.שמן לבנדר

שמן לבנדר משמש זה מכבר כתרופה למגוון מחלות.כדי להשתמש בשמן לבנדר לטיפול בעוקץ צרעה, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן במים ולהפעיל אותו על שטח העוקץ.זה יעזור להפחית דלקת וכאב.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי שניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת וגרד הקשורים לעקיצות צרעות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בלוז המכשפה ולהחיל אותו על אזור העוקץ.

10.אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר כתרופה למגוון מחלות.כדי להשתמש באלוורה לטיפול בעוקץ צרעה, פשוט לפרק חתיכה מהצמח ולהחיל את הג’ל על אזור העוקץ.זה יעזור להפחית דלקת וכאב.

11.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לטיפול יעיל בעקיצות צרעות.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט מיץ לימון על אזור העוקץ וכסה אותו בתחבושת.

12.מלח ים

ניתן להשתמש במלח ים כדי ליצור משחה מרגיעה שיכולה לעזור להפחית את הכאב והגרד הקשור לעוקץ צרעה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמות קטנה של מלח ים עם מעט מים ואז למרוח אותו על האזור.

13.שמן עץ התה

בשמן עץ התה יש חיטוי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן