דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל בצלקות אקנה – 22 תרופות של סבתא בריאה ואיכותית
dbddad dcddadc ddadcdaddaa ddadad  daadaddaddaa dadc daddaad d

כיצד לטפל בצלקות אקנה – 22 תרופות של סבתא בריאה ואיכותית

צלקות אקנה יכולות להיות קשה לטיפול ויכולות להשאיר תזכורות מתמשכות למצב עור העלול לגרום למבוכה ומצוקה.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים טבעיים שהועסקו על ידי סבתות במשך שנים כדי לסייע בהפחתת המראה של צלקות אקנה.מאמר זה יבחן 22 מהטיפולים היעילים ביותר ויספק טיפים מועילים להשגת התוצאות הטובות ביותר.

כיצד להתייחס לצלקות אקנה עם הסעדים של סבתא

צלקות אקנה הן תזכורת למצב עור ארוך טווח שיכול להיות מציק ומביך.למרבה המזל, טיפולים טבעיים רבים שימשו לדורות כדי להפחית את המראה של צלקות אקנה.להלן 22 מהתרופות הטובות ביותר לנסות.

H2: מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להאיר צלקות אקנה.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי ישירות על האזור הפגוע למשך מספר דקות.יש לשטוף עם ניקוי קל ופט יבש.חזור על תהליך זה מספר פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: מותק

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי קרם לחות נהדר.מרחו שכבה דקה של דבש ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 15-20 דקות.יש לשטוף במים פושרים ופט יבש.חזור על תהליך זה מספר פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H3: טיפ מועיל

הקפידו להשתמש בדבש טרי ללא פסטור לתוצאות הטובות ביותר.חשוב גם לבדוק אזור קטן של עור לפני יישום דבש על האזור הפגוע כולו.

H2: אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותה למשך 15-20 דקות.יש לשטוף במים פושרים ופט יבש.חזור על תהליך זה מספר פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חלק 2: הסעדים של סבתא טבעית לצלקות אקנה

צלקות אקנה יכולות להיות בעיה קשה לטיפול, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להפחית את המראה שלהן ולרפא את העור.סבתות משתמשות זה מכבר תרופות טבעיות לטיפול בבעיות עור שונות, ותרופות אלה יכולות להיות יעילות באותה מידה בטיפול בצלקות אקנה.להלן 22 הסעדים של סבתא טבעית שתוכלו להשתמש בהם לטיפול בצלקות האקנה שלכם.

1.מסכת דבש וקינמון

דבש וקינמון משמשים זה מכבר כתרופה לבעיות עור, והם יעילים במיוחד בטיפול בצלקות אקנה.דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת, ואילו קינמון נחשב לשיפור זרימת הדם בעור ועוזר להפחית את הצטלקות.להכנת מסכת דבש וקינמון, פשוט מערבבים חלקים שווים דבש ואבקת קינמון ומורחים את התערובת על האזור המושפע.השאר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.כל שעליך לעשות הוא למרוח מיץ לימון סחוט טרי על האזור המושפע ולהשאיר אותו לייבוש כעשר דקות לפני השטיפה במים קרירים.אתה יכול גם להוסיף מעט דבש למיץ הלימון כדי לעזור להרגיע את העור.

3.אלוורה

אלוורה היא מרפא עור טבעי וניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת המראה של צלקות אקנה.פשוט מרחו ג’ל אלוורה ורה טרי על האזור הפגוע והשאירו אותו 15-20 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

4.אבקת כורכום

אבקת כורכום היא חיטוי טבעי ויכולה לעזור להפחית את הדלקת בעור.לייצור מסכת כורכום, מערבבים חלקים שווים אבקת כורכום ומים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.להכנת מסכת חומץ תפוחים של תפוחים, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים את התערובת על האזור המושפע.השאר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

6.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.פשוט החל כמה טיפות של OLIיש שמן לאזור הפגוע ומעסה אותו בעור.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

7.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.להכנת מסכת מלפפון, פשוט מערבבים מלפפון והפעילו את המיץ על האזור המושפע.השאר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

8.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.כל שעליך לעשות הוא למרוח מיץ עגבניות סחוט טרי על האזור המושפע ולהשאיר אותו לייבוש כעשר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

9.מיץ פפאיה

מיץ פפאיה הוא נוגד חמצון טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.כל שעליך לעשות הוא לערבב פפאיה בשלה ולהחיל את המיץ על האזור המושפע.השאר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

10.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא מרפא עור טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.פשוט מערבבים תפוח אדמה ומרחי את המיץ על האזור המושפע.השאר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

11.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של שמן קוקוס על האזור הפגוע ועסה אותו בעור.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

12.קפה שטח

שטחי קפה הם פילינג טבעי ויכולים לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים שטחי קפה ומים ומרחי את התערובת על האזור הפגוע.השאר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

13.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא עור טבעי מרגיע ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.להכנת מסכת שיבולת שועל, פשוט מערבבים חלקים שווים שיבולת שועל ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן