דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל בפטריות רגליים – 15 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ושימושי
dbddad dcddadc ddaddadddaa daddcdddd  daadaddaddaa dadc dad

כיצד לטפל בפטריות רגליים – 15 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ושימושי

המציאות הכואבת של פטריית הרגל
פטריית כף הרגל היא בעיה שכיחה שעלולה לגרום לאי נוחות רבה ומבוכה.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו היגיינה לקויה, מערכת חיסון מוחלשת, או אפילו לנעול את אותן הנעליים בכל יום.אם לא מטופלים, פטריית כף הרגל יכולה להוביל לבעיות עור וציפורניים חמורות יותר, כמו גם לזיהום.למרבה המזל, ישנם טיפולים יעילים רבים שיכולים לעזור בניהול המצב.להלן 15 תרופות של סבתא לטיפול בפטריות כפות רגליים במהירות וביעילות.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים פטרייתיים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או להוסיף לאמבט כפות רגליים חמות.אין למרוח שמן עץ התה ללא מדולל;יש לערבב אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ברגליים.ניתן לערבב אותו עם מים ולהחיל ישירות על האזור הפגוע או להוסיף לספיגת כף הרגל.ניתן להשתמש בחומץ תפוחים גם להפחתת הגירוד והגירוי הקשורים לפטריית כף הרגל.

3.מלח אפסום

מלח אפסום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו ברגל הספוג כדי לעזור בטיפול בפטריות ברגליים.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.לשימוש, מערבבים כוס אחת של מלח אפסום עם שני ליטר מים חמים והספגו את כפות הרגליים למשך 15-20 דקות.

4.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע ומכסים עם תחבושת.השאירו עד 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם שני חלקים מים ומרחו ישירות על האזור המושפע.השאירו עד 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, יש למרוח כמות נדיבה של שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע וכיסוי עם תחבושת.השאירו עד 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

7.סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם שני חלקים מים ומרחו ישירות על האזור המושפע.השאירו עד 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

8.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים חלק אחד שמן אורגנו עם שני חלקים שמן קוקוס ומורחים ישירות על האזור הפגוע.השאירו עד 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

9.כורכום

כורכום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים כף אחת של אבקת כורכום עם שתי כפות מים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.השאירו עד 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים שמן לבנדר חלק אחד עם שני חלקים שמן קוקוס ומורחים ישירות על האזור הפגוע.השאירו עד 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

11.חומץ לבן

חומץ לבן הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים חלק אחד חומץ לבן עם שני חלקים מים ומרחו ישירות על האזור המושפע.השאירו עד 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

12.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים חלק אחד של מכשפה לוז עם שני חלקים מים ומרחו ישירות על האזור המושפע.השאירו עד 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

13.אלוורה

אלוורה היא Asummary: מאמר זה בוחן 15 תרופות של סבתא לטיפול בפטריות כפות רגליים במהירות ואפקטally.זה מסביר את השימוש הנכון בתגי HTML כמו H2, H3, UL, Li, A ו- P ליצירת מאמר מאורגן ואינפורמטיבי.זה כולל גם שאלות נפוצות וקישור לוויקיפדיה למידע נוסף.

שום

שום הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לטיפול בפטריית כפות רגליים.הוא מכיל מספר תרכובות נגד פטריות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בשום, פשוט לקלף ולשחרר כמה שיני שום ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני השטיפה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית יעילה נוספת לטיפול בפטריות כפות רגליים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות וחיטניות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן עץ התה, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן חוחובה, ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו כ 20 דקות לפני השטיפה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לטיפול בפטריות רגליים.הוא מכיל תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, פשוט מערבבים חלק אחד של החומץ עם שני חלקי מים וספגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך כרבע שעה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית יעילה נוספת לטיפול בפטריות כפות רגליים.הוא מכיל פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש ביוגורט, פשוט למרוח שכבה דקה של יוגורט רגיל על האזור המושפע והשאיר אותו כ -15 דקות לפני השטיפה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית פופולרית נוספת לטיפול בפטריות רגליים.זהו חומר נוגד פטרייתי חזק שיכול לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בסודה לשתייה, פשוט מערבבים חלק אחד של הסודה לשתייה עם שני חלקים של מים ומורחים אותה על האזור המושפע.השאירו אותו כ 20 דקות לפני השטיפה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית יעילה נוספת לטיפול בפטריות רגליים.הוא מכיל תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן זית, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן חוחובה, ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו כ 20 דקות לפני השטיפה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לטיפול בפטריות רגליים.הוא מכיל תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט מערבבים חלק אחד של המיץ עם שני חלקי מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו כ 20 דקות לפני השטיפה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית יעילה נוספת לטיפול בפטריות כפות רגליים.הוא מכיל תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן זית או חוחובה, ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו כ 20 דקות לפני השטיפה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

חומץ לבן

חומץ לבן הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לטיפול בפטריות רגליים.הוא מכיל תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בחומץ לבן, פשוט מערבבים חלק אחד של החומץ עם שני חלקים של מים וספג את כפות הרגליים בתמיסה למשך כרבע שעה.חזור על תהליך זהפעמיים או שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

VICKS VAPORUB


Vicks Vaporub הוא תרופה טבעית יעילה נוספת לטיפול בפטריות רגליים.הוא מכיל תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש ב- Vicks Vaporub, פשוט שפשף כמות קטנה של המשחה על

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן