דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל בכאבי אוזניים – 24 תרופות של סבתא מזינה ומבוססת על חוויה
dbddad dcddadc ddbddd ddddadddd  daadaddaddaa dadc daddaa

כיצד לטפל בכאבי אוזניים – 24 תרופות של סבתא מזינה ומבוססת על חוויה

כאבי אוזניים הם בעיה שכיחה, במיוחד אצל ילדים.בעוד שהגורם לכאבי האוזניים יכול לנוע בין זיהום בקור או באוזניים, למצב רפואי בסיסי, אי הנוחות והכאב יכולים להיות בלתי נסבלים.למרבה המזל, ישנם טיפולים ותרופות טבעיות רבות שיעזרו להרגיע את הכאב ואי הנוחות של כאב אוזניים.

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, וכאבי אוזניים אינם יוצאים מן הכלל.כאן, נבחן 24 תרופות טבעיות ואושרו על סבתא שיכולות לעזור לספק הקלה מכאבי אוזניים.

1.דחיסת חום

אחד הטיפולים הפשוטים והפופולאריים ביותר לאוזני אוזניים הוא דחיסה חמה.החום מהדחיסה מסייע בהפחתת הדלקת והכאב, ויכול גם לעזור להרטיב ולשחרר כל הצטברות שעווה.

ליצירת דחיסה חמה, להשרות מטלית כביסה במים חמים ואז להכות אותו.החל את הדחיסה על האוזן למשך חמש עד עשר דקות, וודא שלא לחמם את הדחיסה.אתה יכול גם להשתמש בכרית חימום או בבקבוק מים חמים לקומפרס לאורך זמן.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי אוזניים.נהוג לחשוב כי חומץ תפוחים עשוי לעזור להפחית את הדלקת ולהפחתת הכאב.

כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לכאבי אוזניים, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם חלק אחד מזוקק.משרים כדור כותנה בתערובת ואז מניחים אותו מעל האוזן הפגועה במשך כחמש דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שכאב האוזניים שוכך.

טיפ ייחודי ומועיל:

הקפד להשתמש במים מזוקקים בעת ערבוב עם חומץ סיידר התפוחים, מכיוון שמי ברז עשויים להכיל חיידקים שעלולים לגרום לזיהום.

כאבי אוזניים הם תלונה נפוצה שיכולה להיות כואבת ומפריעה כאחד.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא שיכולים לעזור בטיפול באזורים.בחלק 2 של מאמר זה, אנו נבחן 24 סעדים נוספים מבוססי חוויה שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מכאבי אוזניים.

1.שמן שום

שמן שום הוא תרופה יעילה לכאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.לשימוש בשמן שום, מחממים 1 כף שמן שום במחבת למשך 2 דקות.הכניסו כמה טיפות של השמן לאוזן הפגועה, ואז חברו את האוזן בכדור כותנה.השאר את השמן פנימה למשך 15 דקות, ואז הסר את כדור הכותנה ושטוף את האוזן החוצה במים חמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בכאבי אוזניים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 1 כוס מים חמים.הכניסו כמה טיפות של תמיסה זו לאוזן הפגועה, ואז חברו את האוזן עם כדור כותנה.השאר את הפיתרון פנימה למשך 15 דקות, ואז הסר את כדור הכותנה ושטוף את האוזן החוצה במים חמים.

3.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.כדי להשתמש במיץ בצל, מגרד בצל קטן וסחט את המיץ לקערה.הכניסו כמה טיפות ממיץ הבצל לאוזן הפגועה, ואז חברו את האוזן בכדור כותנה.השאר את המיץ פנימה למשך 15 דקות, ואז הסר את כדור הכותנה ושטוף את האוזן החוצה במים חמים.

4.מי מלח

מי מלח הם תרופה ביתית פשוטה שניתן להשתמש בה לטיפול בכאבי אוזניים.כדי להשתמש במים מלח, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים.הכניסו כמה טיפות של תמיסה זו לאוזן הפגועה, ואז חברו את האוזן עם כדור כותנה.השאר את הפיתרון פנימה למשך 15 דקות, ואז הסר את כדור הכותנה ושטוף את האוזן החוצה במים חמים.

הסעדים הנוספים של סבתא

ישנם סעדים רבים של סבתא אחרים שניתן להשתמש בהם לטיפול בכאבי אוזניים.להלן 20 תרופות נוספות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מכאבי אוזניים:

5.שמן זית

6.שמן עץ התה

7.שמן קוקוס

8.מיץ ג’ינג’ר

9.מיץ לימון

10.מיץ תפוחים

11.מיץ שום

12.מיץ בזיליקום

13.מיץ אלוורה

14.שמן ציפורן

15.שמן קיק

16.אבקת כורכום

17.שמן נים

18.שמן חרדל

19.מיץ עלים בטל

20.זרעי חילבה

21.שמן חוחובה

22.שמן לבנדר

23.Myrrh שמן

24.שמן טימין

שאלות נפוצות

מהן התרופות הביתיות הטובות ביותר לכאבי אוזניים?

התרופות הביתיות הטובות ביותר לכאבי אוזניים כוללים שמן שום, חומץ תפוחים, מיץ בצל, מי מלח, שמן זית, שמן עץ התה, שמן קוקוס, מיץ ג’ינג’ר, מיץ לימון, מיץ תפוחים, מיץ שום, מיץ בזיליקום, מיץ אלוורה, שמן ציפורן, שמן קיק, אבקת כורכום, שמן נם, שמן חרדל, מיץ עלים בטל, זרעי חילבה, שמן חוחובה, שמן לבנדר, שמן מירר ושמן טימין.

מסקנה

כאבי אוזניים יכולים להיות כואבים ומפריעים, אך ישנם תרופות של סבתות רבות שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות.במאמר זה, אנחנו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן