דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל באקנה – 6 סעדים של סבתא משקמת המומלצים על ידי מומחים
dbddad dcddadc dddadad  dadadddd dadc daddaad dedadadedaa dde

כיצד לטפל באקנה – 6 סעדים של סבתא משקמת המומלצים על ידי מומחים

אקנה הוא מצב עור נפוץ הפוגע באנשים רבים בכל הגילאים.זה יכול להיות מביך וקשה לטיפול, אך למרבה המזל ישנם מגוון של תרופות של סבתא משקמת המומלצות על ידי מומחים שיכולים לעזור.להלן 6 תרופות של סבתא משקמת שיכולות לעזור בטיפול באקנה:

דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול באקנה.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות, כמו גם לקדם ריפוי.כדי להשתמש בדבש כטיפול, החל שכבה דקה על האזור המושפע והשאיר אותה למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול באקנה.הוא מכיל חומצה אצטית, המסייעת בהפחתת דלקת וחיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים בקערה והמרחו אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.

טיפ:

תמיד מדללים את חומץ התפוחים במים, מכיוון שהוא יכול להיות קשה על העור אם משתמשים בו ללא מדולל.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן זית או קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ואנטי-מיקרוביאלית שיכולה לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה ולהפעיל אותה על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.

הסעדים המשקמים של סבתא אלה יכולים להיות יעילים בטיפול באקנה, אך חשוב לזכור שעשוי לקחת זמן לראות תוצאות.בנוסף, חשוב לדבר עם איש מקצוע רפואי אם האקנה שלך מתמיד או מחמיר.

התרופה של סבתא מס ‘1: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי המשמש לעתים קרובות לטיפול באקנה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות.זה הופך אותו לתרופה נהדרת לפצעונים, ג’ינג’ים וג’ינג’ים.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמה טיפות שמן עץ התה על האזור המושפע.השאירו אותו לפחות לרבע דקות, ואז שטפו במים חמים.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן שקד או חוחובה, ולהחיל אותו על עורך.הקפד להשתמש בתמיסה מדוללת, מכיוון ששמן עץ התה יכול להיות מרגיז לסוגי עור מסוימים.

התרופה של סבתא מס ‘2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים.זהו גם עיקרי טבעי, המסייע בהסרת עודפי שמן ולכלוך מהעור.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים חלקים שווים של החומץ במים ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו לפחות לרבע דקות, ואז שטפו במים חמים.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות של חומץ תפוחים עם דבש ולמרוח אותו על העור.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

התרופה של סבתא מס ‘3: אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.לעתים קרובות הוא משמש לטיפול במצבי עור כמו אקנה, פסוריאזיס ואקזמה.כדי להשתמש באלוורה כתרופה, החל כמות קטנה של הג’ל ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לפחות 15 מיילנוטות ואז שוטפים במים חמים.אתה יכול גם להשתמש באלוורה בשילוב עם תרופות טבעיות אחרות, כמו שמן עץ התה, לקבלת דחיפה נוספת של כוח ריפוי.

התרופה של סבתא מס ‘4: שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים.הוא עשיר גם בחומצות שומן, המסייעות לשמור על העור לחות ומאוזן.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה, החל כמות קטנה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לפחות לרבע דקות, ואז שטפו במים חמים.אתה יכול גם להשתמש בשמן קוקוס בשילוב עם תרופות טבעיות אחרות, כמו שמן עץ התה או דבש, לקבלת דחיפה נוספת של כוח ריפוי.

התרופה של סבתא מספר 5: מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי המסייע בהסרת עודפי שמן ולכלוך מהעור.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת וחיידקים.כדי להשתמש במכשפות לוז כתרופה, החל כמות קטנה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לפחות לרבע דקות, ואז שטפו במים חמים.אתה יכול גם לערבב לוז מכשפה עם תרופות טבעיות אחרות, כמו שמן עץ התה, לקבלת דחיפה נוספת של כוח ריפוי.

התרופה של סבתא מס ‘6: דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים.יש לו גם תכונות חיטוי, שיכולות לעזור לשמור על ניקיון העור ולמנוע פריצות.כדי להשתמש בדבש כתרופה, החל כמות קטנה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לפחות לרבע דקות, ואז שטפו במים חמים.אתה יכול גם לערבב דבש עם תרופות טבעיות אחרות, כמו שמן עץ התה, לקבלת דחיפה נוספת של כוח ריפוי.

ששת הסעדים המשקמים הללו הומלצו על ידי מומחים לסייע בטיפול באקנה.שמן עץ התה, חומץ תפוחים, אלוורה, שמן קוקוס, לוז מכשפה ודבש הם כולם אלטרנטיבות טבעיות יעילות לטיפולים קונבנציונליים יותר.כאשר משתמשים בהם בשילוב עם תרופות אחרות או טיפולים אקטואליים, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, להסיר עודף שמן ולכלוך ולשמור על העור נקי וברור.

שאלות נפוצות

ש: כמה זמן עלי להשאיר את התרופה על העור שלי?

א: עדיף להשאיר את התרופה על העור לפחות 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.זה ייתן לתרופה זמן לעבוד את הקסם שלו.

ש: האם אוכל להשתמש בתרופות מרובות בבת אחת?

A: כן,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן