דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להכין קרם לחות פנים בבית – 7 תרופות סבתות פופולריות ויעילות

כיצד להכין קרם לחות פנים בבית – 7 תרופות סבתות פופולריות ויעילות

הכנת קרם לחות לפנים משלך בבית
האם אתה רוצה ליצור קרם לחות פנים משלך מבלי שתצטרך לקנות מוצרים יקרים מהחנות?אם כן, יש המון תרופות של סבתא בהן תוכלו להשתמש בכדי להכין קרם לחות פנים משלכם בבית.קל להכין את הסעדים הללו וניתן להתאים אותם כך שיתאימו לסוג העור והצרכים הספציפיים שלכם.

במאמר זה נסתכל על שבעה תרופות של סבתא פופולרית ויעילה לייצור קרם לחות פנים משלך בבית.נדון במרכיבים שתזדקק לו, כיצד להכין את קרם הלחות וכיצד להשתמש בו כראוי.אנו נספק גם טיפ מועיל לשימוש בכל מתכון כדי להבטיח שתקבל את התוצאות הטובות ביותר.

1.שמן קוקוס ודבש

שמן קוקוס ודבש הם שני מרכיבים ששימשו במשך דורות לייצור קרם לחות פנים.שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי העשיר בוויטמינים וחומצות שומן, ואילו דבש הוא נוגד חמצון טבעי המסייע להרגיע ולהגן על העור.

כדי להכין קרם לחות זה, פשוט מערבבים יחד שתי כפות שמן קוקוס עם כף דבש אחת.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מהשמן האתרי האהוב עליך, אם תרצה בכך.לאחר מעורבב המרכיבים, החל את קרם הלחות על הפנים והצוואר.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בקרם לחות זה לאחר ניקוי הפנים שלך עם ניקוי עדין.

2.שמן זית ושעוות דבורים

שמן זית ושעוות דבורים הם שני מרכיבים המשמשים במשך מאות שנים ליצירת קרם לחות פנים.שמן זית הוא חומר טבעי טבעי המסייע לנעול לחות, ואילו שעוות הדבורים היא חומר הומסנט טבעי המסייע למשוך לחות לעור.

כדי להכין קרם לחות זה, פשוט מערבבים יחד כף אחת של שמן זית עם כפית שעוות דבורים.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מהשמן האתרי האהוב עליך, אם תרצה בכך.לאחר מעורבב המרכיבים, החל את קרם הלחות על הפנים והצוואר.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בקרם לחות זה לפני השינה כדי לעזור לעור שלך לשמור על לחות בן לילה.

3.שיבולת שועל, יוגורט ודבש

שיבולת שועל, יוגורט ודבש הם שלושה מרכיבים המשמשים במשך מאות שנים לייצור קרם לחות פנים.שיבולת שועל היא פילינג טבעי המסייע בהסרת תאי עור מתים, ואילו יוגורט הוא קרם לחות טבעי המסייע בהזנת העור.דבש הוא נוגד חמצון טבעי המסייע להרגיע ולהגן על העור.

כדי להכין קרם לחות זה, פשוט מערבבים יחד כף אחת של שיבולת שועל, כף יוגורט אחת וכפית דבש אחת.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מהשמן האתרי האהוב עליך, אם תרצה בכך.לאחר מעורבב המרכיבים, החל את קרם הלחות על הפנים והצוואר.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בקרם לחות זה פעמיים בשבוע כדי לסייע בפילינג את העור שלך ולהשאיר אותו לחות.

חלק 2: 4 תרופות נוספות כדי לשפר את בריאות העור שלך

בחלק אחד ממאמר זה, בדקנו כמה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא להכנת קרם לחות פנים בבית.אלה כללו באמצעות דבש, יוגורט, שמן זית, אלוורה, חלבוני ביצה, אבוקדו ושיבולת שועל.בחלק זה השני של המאמר, נחקור ארבעה תרופות נוספות כדי לשפר את בריאות העור שלך.

5.מלפפון

מלפפון הוא מרכיב נהדר לשימוש בקרם לחות פנים מכיוון שהוא ארוז בנוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים אחרים המסייעים לשמור על לחות העור.כדי ליצור קרם לחות מלפפון, פשוט שילב שני מלפפונים בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה.לאחר מכן, הוסיפו את המלפפון המחורר לקרם הלחות הפנים המועדף עליכם, ומרחו את התערובת על הפנים.המלפפון יעזור להרגיע ולהתייבש את עורך, ואילו קרם הלחות יעזור לנעול את הלחות.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד מרכיב נהדר לשימוש לקרם לחות פנים.שמן קוקוס הוא לחות מאוד ופועל לשמירה על לחות העור ובריא.ליצירת קרם לחות בשמן קוקוס, פשוט שלב כפית אחת של שמן קוקוס עם כפית אחת של Moi הפנים המועדף עליךסטורייזר.מערבבים יחד עד לקבלת תערובת חלקה ואז מרחו את התערובת על הפנים.שמן הקוקוס יפעל לשמירה על עורך לחות ובריא, ואילו קרם הלחות יעזור לנעול את הלחות.

7.מי ורדים

מי ורדים הם מרכיב נהדר לקרם לחות פנים מכיוון שהם ארוזים בנוגדי חמצון וחומרים מזינים מועילים אחרים.כדי ליצור קרם לחות של מי ורדים, פשוט שלב כפית אחת של מי ורדים עם כפית אחת של קרם הלחות הפנים האהוב עליך.מערבבים יחד עד לקבלת תערובת חלקה ואז מרחו את התערובת על הפנים.מי הוורדים יעזרו להרגיע ולהזין את עורך, ואילו קרם הלחות יעזור לנעול את הלחות.

8.שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא מרכיב נהדר לשימוש לקרם לחות פנים מכיוון שהוא ארוז בוויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים מועילים אחרים.כדי ליצור קרם לחות של שמן חוחובה, פשוט שלב כפית אחת של שמן חוחובה עם כפית אחת של קרם הלחות הפנים האהוב עליך.מערבבים יחד עד לקבלת תערובת חלקה ואז מרחו את התערובת על הפנים.שמן חוחובה יעזור להזין ולהתייבש את עורכם, ואילו קרם הלחות יעזור לנעול את הלחות.

מסקנה

במאמר זה, בדקנו מגוון תרופות סבתות פופולריות ויעילות להכנת קרם לחות פנים בבית.אלה כוללים שימוש בדבש, יוגורט, שמן זית, אלוורה, חלבוני ביצה, אבוקדו, שיבולת שועל, מלפפון, שמן קוקוס, מי ורדים ושמן חוחובה.בעזרת תרופות אלה תוכלו ליצור בקלות קרם לחות פנים משלכם שיעזרו להזין ולהתייבש את עורכם.אז נסה זאת ותראה את ההבדל בעצמך!

שאלות נפוצות

ש: באילו מרכיבים אוכל להשתמש בכדי להכין קרם לחות בפנים?

א: אתה יכול להשתמש במגוון מרכיבים כדי להכין קרם לחות לפנים, כמו דבש, יוגורט, שמן זית, אלוורה, חלבוני ביצה, אבוקדו, שיבולת שועל, מלפפון, שמן קוקוס, מי ורדים ושמן חוחובה./p>

ש: כיצד אוכל למרוח קרם לחות בפנים?

א: כדי למרוח קרם לחות לפנים, פשוט קח כמות קטנה של קרם הלחות על קצות האצבעות שלך ועסה אותו בעדינות בעור שלך.הקפד לכסות את כל הפנים שלך, והימנע מהאזור סביב העיניים שלך.

סיכום

במאמר זה, בדקנו כמה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא להכנת קרם לחות פנים בבית.אלה כוללים שימוש בדבש, יוגורט, שמן זית, אלוורה, חלבוני ביצה, אבוקדו, שיבולת שועל, מלפפון, שמן קוקוס, מי ורדים ושמן חוחובה.בעזרת תרופות אלה תוכלו ליצור בקלות קרם לחות פנים משלכם שיעזרו להזין ולהתייבש את עורכם.אז נסה את זה ולראות את ההבדל בעצמך!נוסף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן