דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להיפטר ממליחות – 5 תרופות משקמות ומוסמכות
dbddad dcdddadda dededcddddaa  daadaddaddaa dedadadeddaa dde

כיצד להיפטר ממליחות – 5 תרופות משקמות ומוסמכות

מליחות היא סוגיה של הגברת הדאגה באזורים רבים בעולם, מכיוון שהיא יכולה להפחית את תשואות היבול ולהגביל את זמינות המים.אמנם ישנן דרכים רבות לטפל במליחות, אך חלק מהיעילים ביותר הם להשתמש בתרופות של סבתא.סעדים אלה, שנוספו ונבדקו במשך מאות שנים, הם לרוב פשוטים, זולים וקלים ליישום.במאמר זה נחקור חמישה מהסעדים המשקמים והסבתא המוסמכים הללו ונסביר כיצד להשתמש בהם כדי להיפטר ממליחות.

1.הוסף גבס

גבס הוא מינרל המתרחש באופן טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את רמות המליחות באדמה.זה מורכב מסידן סולפט וניתן ליישם אותו כתיקון אדמה.גבס מסייע בהפחתת המליחות על ידי הגדלת יכולת חילופי הקטיון של האדמה וספיגת יוני נתרן.זה גם עוזר בשיפור מבנה האדמה והניקוז.כמות הגבס הדרושה תלויה ברמות המליחות של האדמה, ולכן עדיף להתייעץ עם מומחה אדמה או לבצע בדיקת אדמה לפני יישוםו.

2.שפר את ניקוז האדמה

דרך נוספת להפחית את רמות המליחות באדמה היא לשפר את הניקוז שלה.ניקוז לקוי יכול להוביל להצטברות מלח באדמה, שכן המים המתנקזים נושאים איתו את המלח.כדי לשפר את הניקוז, אתה יכול להוסיף חומר אורגני כמו קומפוסט או זבל, המסייע להגביר את נקבוביות האדמה ומאפשר למים לעבור דרכה ביתר קלות.אתה יכול גם ליצור תעלות או תעלות כדי לאפשר למים לזרום מהאזור הפגוע.

3.השתמש במלך אורגני

מאלץ ‘אורגני הוא דרך נהדרת להפחית את המליחות באדמה.זה עוזר לשמור על קרינת האדמה, המונעת את התאפות המים ולהסיר מלח.זה גם עוזר לשמור על לחות באדמה, המונעת את הצטברות המלח.ניתן להשתמש במלונות אורגניים כמו שבבי עץ, קש וגזרי דשא, ויש ליישם אותם בעומק של שלושה סנטימטרים לפחות.

4.גידולים סובלניים לסובלני מליחות

דרך נוספת להתייחס למליחות היא לשתול גידולים הסובלניים יותר אליו.ישנם זנים רבים של גידולים שיכולים לסבול מלח, כמו שעורה, חיטה, שיבולת שועל ושיפון.נטיעת גידולים אלה יכולה לעזור להפחית את מליחות האדמה לאורך זמן.

5.השתמש במיקרואורגניזמים מועילים

ניתן להשתמש במיקרואורגניזמים מועילים כדי להפחית את המליחות באדמה.מיקרואורגניזמים אלה עוזרים לפרק את המלחים באדמה, מה שמקל עליהם לקלוט על ידי הצמחים.אתה יכול לקנות מיקרואורגניזמים מועילים ממרכזי גן או מקוונים.

טיפ ייחודי ומועיל

אם יש לך שטח גדול שמושפע ממליחות, עדיף להתייעץ עם מומחה לפני שתנסה לאחד מהסעדים שהוזכרו לעיל.מומחה יכול לעזור לך לקבוע את הגישה הטובה ביותר לנקוט ויכול לספק ייעוץ כיצד ליישם את התרופה בצורה היעילה ביותר.

על ידי עקוב אחר חמשת הסעדים של סבתא אלה, אתה יכול להיפטר ממליחות באדמתך ולהפוך אותה לפורה ופרודוקטיבית יותר.עם יישום ותחזוקה נאותים, אתה יכול ליצור סביבה בריאה ופרודוקטיבית לגידולים שלך.

תרופות ביתיות טבעיות כדי להיפטר ממליחות

השימוש בתרופות ביתיות טבעיות כדי להיפטר ממליחות היה בחירה פופולרית במשך דורות.סבתות משתמשות בסעדים אלה כבר שנים, והן מוסמכות ומוכחות כיעילות.להלן חמש תרופות ביתיות להיפטר ממליחות שהועברו במשך דורות.

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר למליחות.זה יכול לשמש כעזו או לפזר ישירות על אזור המליחות.כדי להכין משחה, מערבבים כף סודה לשתייה עם כמות קטנה של מים עד שהיא יוצרת משחה עבה.החל משחה זו על האזור המושפע והשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.מפזרים סודה לשתייה ישירות על האזור הפגוע, ואז מפזרים את האזור במים.תן לזה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד בית טבעיתרופה למליחות.סוחטים את המיץ מלימון ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.תן לזה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.אתה יכול גם לערבב כף מיץ לימון עם כף דבש ולמרוח אותו על האזור הפגוע.השאר אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים קרים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה ביתית טבעית למליחות.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כף דבש ומורחים אותו על האזור הפגוע.תן לזה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.אתה יכול גם לערבב כף של חומץ תפוחים עם כף סודה לשתייה ולהחיל אותו על האזור המושפע.תן לזה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה ביתית טבעית למליחות.לעסות כמות קטנה של שמן קוקוס לאזור הפגוע.תן לזה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.אתה יכול גם לערבב כף שמן קוקוס עם כף סודה לשתייה ולמרוח אותה על האזור המושפע.תן לזה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

5.אלוורה

אלוורה היא עוד תרופה ביתית טבעית למליחות.החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.תן לזה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.אתה יכול גם לערבב כף של ג’ל אלוורה עם כף דבש ולהחיל אותו על האזור הפגוע.השאר אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים קרים.

מסקנה

חמש הסעדים הביתיים הללו להיפטר ממליחות אינם רק קלים לשימוש אלא גם יעילים ביותר.הם הועברו במשך דורות והם מוסמכים ומוכחים כיעילים.כל תרופה פשוטה לשימוש וניתן למצוא אותה בקלות ברוב משקי הבית.עם חמש הסעדים הביתיים הללו, תוכלו להיפטר בקלות ממליחות ולהחזיר את האיזון הטבעי של גופכם.

שאלות נפוצות

מהי מליחות?

מליחות היא כמות המלח הקיימת בכמות נתונה של מים.זהו מדד לריכוז המלחים המומסים בגוף מים.

כיצד אוכל להיפטר ממליחות?

אתה יכול להיפטר ממליחות באמצעות תרופות ביתיות טבעיות כמו סודה לשתייה, מיץ לימון, חומץ תפוחים, שמן קוקוס ואלוורה.תרופות ביתיות אלה הועברו במשך דורות ומוסמכים ומוכחים כיעילים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן