דף הבית » תרופות סבתא » כוויות בגרון – 12 תרופות של סבתא מיוחדת ובריאה
dbdddddaa dddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedddddaa dd

כוויות בגרון – 12 תרופות של סבתא מיוחדת ובריאה

כוויות בגרון יכולות להיות לא נוחות ולעיתים אפילו כואבות.הגרון הוא אזור עדין וחשוב להתייחס אליו בזהירות.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים כדי להרגיע ולרפא כוויות גרון.במאמר זה נחקור 12 תרופות של סבתא מיוחדת ובריאה לכוויות בגרון.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניים מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לכוויות בגרון.התכונות האנטי-חיטוי והאנטי דלקתיות של דבש ולימון יכולים להרגיע את הגרון, להפחית דלקת ולספק הקלה מהתסמינים.להכנת תרופה דבש ולימון, מערבבים 2 כפות מיץ לימון ו -1 כף דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו 3-4 פעמים ביום.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית נפיחות בגרון ולספק הקלה מתסמיני כוויות גרון.כדי להכין תרופת חומץ תפוחים, מערבבים 2 כפות חומץ סיידר תפוחים ו -1 כף דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו 3-4 פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל:

נסה גרגר עם תערובת של כף 1 של חומץ תפוחים וכפית מלח בכוס מים חמים.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת בגרון.

3.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת בגרון.להכנת תרופת תה ג’ינג’ר, מערבבים 2 כפות ג’ינג’ר מגורד ו -1 כף דבש בכוס מים רותחים.תלול במשך 10 דקות ושותה 3-4 פעמים ביום.

4.מיץ אלוורה

אלוורה הוא חומר אנטי דלקתי טבעי.זה יכול לעזור להפחית את דלקת הגרון ולספק הקלה מהתסמינים של כוויות גרון.להכנת תרופה של מיץ אלוורה, מערבבים 2 כפות מיץ אלוורה ו -1 כף דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו 3-4 פעמים ביום.

התרופה של סבתא מספר 1: דבש

דבש שימש כתרופה לכוויות גרון במשך מאות שנים.ידוע שהוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, שיכול לעזור להרגיע את תחושת הבריבה ולהפחית את הדלקת.ניתן להשתמש בדבש במגוון דרכים, כולל נבלים ישירות, או לערבב עם מים חמים או תה.חשוב לציין כי אמנם דבש נחשב בדרך כלל לבטוח, אך חשוב לעקוב אחר ההוראות על הבקבוק ולהימנע מלהטיל יותר מהכמות המומלצת.

התרופה של סבתא מס ‘2: גרגר מים מלח

גרגר מים מלח הוא תרופה ביתית נפוצה לכוויות בגרון.מלח עוזר לשאוב לחות מהגרון, ומפחית את תחושת השריפה.כדי להכין גרגר מים מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וסובבים אותם בפה למשך כמה שניות.לירוק את התערובת ולחזור מספר פעמים.חשוב לציין כי אין להשתמש בגרגר מי מלח יותר משעתיים או שלוש ביום.

התרופה של סבתא מס ‘3: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה ביתית לכוויות גרון.ידוע שהוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, שיכול לעזור להרגיע את תחושת הבריבה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים אורגני בכוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו למשך מספר שניות, ואז ירק אותה וחזור על מספר פעמים.חשוב לציין כי אין להשתמש בחומץ תפוחים יותר מפעמיים או שלוש ביום.

התרופה של סבתא מס ‘4: תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית לכוויות בגרון.התכונות האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון של קמומיל יכולות לעזור להרגיע את תחושת השריפה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתה קמומיל, חלו כוס תה קמומיל ותן לו להתקרר.שתו את התה באטיות וגרגרו איתו במשך כמה שניות, ואז ירקו אותו וחזרו על מספר פעמים.חשוב לציין כי אין להשתמש בתה קמומיל יותר משניים או שלושה Times a יום.

התרופה של סבתא מספר 5: שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא תרופה טבעית לכוויות בגרון.התכונות האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון של שמן קוקוס יכול לעזור להרגיע את תחושת השריפה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בשמן קוקוס, קח איתו כפית אחת של שמן קוקוס וגרגר במשך מספר שניות, ואז ירק אותו וחזור על מספר פעמים.חשוב לציין כי אין להשתמש בשמן קוקוס יותר מפעמיים או שלוש ביום.

התרופה של סבתא מס ‘6: סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית נפוצה לכוויות בגרון.התכונות האלקליות של סודה לשתייה יכולות לעזור להרגיע את תחושת השריפה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו למשך מספר שניות, ואז ירק אותה וחזור על מספר פעמים.חשוב לציין כי אין להשתמש בסודה לשתייה יותר משעתיים או שלוש ביום.

התרופה של סבתא מס ‘7: יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית לכוויות בגרון.הפרוביוטיקה ביוגורט יכולה לעזור להרגיע את תחושת השריפה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש ביוגורט, מערבבים כוס אחת של יוגורט רגיל עם כוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו למשך מספר שניות, ואז ירק אותה וחזור על מספר פעמים.חשוב לציין כי אין להשתמש ביוגורט יותר מפעמיים או שלוש ביום.

התרופה של סבתא מס ‘8: שום

שום הוא תרופה טבעית לכוויות בגרון.התכונות האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון של שום יכולים לעזור להרגיע את תחושת הבריבה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בשום, קח שן שום אחד של שום וקיים אותו.גרגר עם תערובת זו למשך מספר שניות, ואז ירק אותה וחזור על מספר פעמים.חשוב לציין כי אין להשתמש בשום יותר מפעמיים או שלוש ביום.

התרופה של סבתא מס ‘9: כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית לכוויות בגרון.התכונות האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון של כורכום יכולים לעזור להרגיע את תחושת השריפה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים.גרגר עם התערובת הזו עבור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן